Wednesday, April 27, 2011

化妝品

見到blog友寫化妝品﹐ 我又手痕想寫﹐ 哈哈! 近排可能成日都敏感﹐ 真係好驚呀!! 我早排新用一隻sofina0既粉底﹐ 開始覺得幾好﹐ 不過用左幾日D毛孔塞左﹐ 真係好核人呀!!
(就係以下個隻!!!) 搞到我幾日都唔想出街﹐ 因為好樣衰!

跟住就要再買過一枝新0既粉底﹐ 買左NARS呢個牌子﹐ 我不嬲都有用枝primer, 覺得都唔錯﹐ 之後買左個blush, 隻色都幾好﹐ 而家買左枝
粉底﹐ 不過未敢用住﹐ 再等一陣等我塊面好番先。

 


問下朋友意見﹐ 佢話La Mer係佢0既至愛﹐ 點解? 佢話真係好得﹐ 用2個星期D黑眼圈同紋真係走得 7788﹐ 又話可以用好耐﹐ 因為唔需要一次過用好多﹐ 佢話好thick...唯一問題係﹐ 真係超貴!! 1oz要成$135 USD...幾時都話女人錢真係易賺。 我未買﹐ 因為仲考慮緊﹐ 加上要儲錢去旅行 + 岩岩叫我家姐去Paris買左個 Chanel 銀包﹐ 好中意呀!!

呢枝係普通面霜﹐ 價錢一D都唔普通


呢枝係我朋友介紹0既眼霜....

大家又有無其他經驗呢?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 化妝品,答唔上咀
    [版主回覆04/28/2011 05:27:00] try ha la... 

    ReplyDelete
  2. 哈哈,講講吓真係好易數出種種女人愛使錢的地方..嘻嘻哈哈!

    ReplyDelete
  3. 我最近想買卸妝油呀....但仲未諗到買咩牌子好呀!!! 你有無推介呀??哈哈....
    La Mer好貴呀.....我聽過以前老細講呢個牌子幾好呢....but聽到價錢就nonono la...
    [版主回覆05/02/2011 21:37:00]我一路用開shu uemura..都唔錯, 不過價錢應該比其他貴D。 係呀, La Mer係超貴, 不過朋友話值得, 一分錢一分貨。

    ReplyDelete
  4. 坦白講,我唔係好相信眼霜‥‥我成日覺得每種都唔work,最work應該係早d訓‥‥(但永遠都唔可以做到~~ 唔知點解~~ 哈哈﹗) 我聽我朋友講話粉底最好係bobbie brown / NARS,因為夠保濕同貼啊﹗所以,我用哂而家嗰D,都會轉啊~~~ ^^ 我上次買雜誌,送左包sofina sample,但未用,睇完你咁講,我唔敢用tim~~ 我想介紹你個blog友仔 菲。ON ,用無印的缷妝液呀﹗真係幾好用,又平又耐用﹗因為我連防水的睫毛液都好易缷到﹗我都買定多一枝過美國用啊﹗ (你講嗰個blog友係咪我呀~~??? 哈哈哈﹗ )
    [版主回覆05/02/2011 22:06:00]唔好因為我而影響你呀, 我應該係個別例子咋。 哈哈, 我都想早訓, 不過無可能, 晚晚都想11點上床不過次次都係12點先捨得訓。  MUJI 未用過, 下次試下先。 係呀, 係你呀, 哈哈!!大家交留下 

    ReplyDelete