Wednesday, March 28, 2018

引以為傲


好耐都無update,呢幾日發生一些我覺得好proud既事,都想記底佢。 首先琴日終於收到成績單啦,考天才班出左結果,hannah考出86分,而emma居然考到96!!我發夢都無諗過佢會考到咁高分呢! 佢之前有補習開,但佢補習時都係focus得唔好,成日都好似遊魂咁,所以,佢有咁高分我真係好好好大滿足呀!跟住今日去左emma學校家長會,所有d comment都好positive, 佢好中意畫畫,老師話佢大個可能做插圖畫家,不過佢真係日日都係屋企畫畫畫,但我都keep左佢好多畫呀! 跟住今日返屋企,見到hannah比老師pick 左做scholar of the month!!我真係好引以為傲呀!雖然呢個scholar of the month係個個月都有,但我相信都吾容易做到呀!我都覺得佢有進步,雖然D spelling依舊係好差,哈哈哈!不過上次家長會,老師話佢地呢個age吾係要求佢地串字岩,係要佢地sound it out,所以spelling吾岩係情有可願。 好開心既news同大家分享,希望得閒再寫啦!嘻嘻!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 comments:

  1. 我都替妳超高興,兩姊妹都咁叻叻又乖乖,Mr and Mrs Wu絕對功不可沒呀!

    睇黎要快啲跪求Emma幫我畫幅畫作,我驚佢第時成名後我買唔起呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 邊有咁誇張呀! 哈哈哈! 都係畫d公仔,不過佢畫完就講個story 出黎,好搞笑。 我要take 呢個credit, 因為而家work fr home 多d 時間照顧佢地讀書方面,所以賺錢都係靠mr wu 算啦!

      Delete
  2. 真係好值得記低,Mrs Wu嘅努力無白費呀!繼續加油,希望兩姐妹讀書都開開心心呢~~

    ReplyDelete
  3. 兩姊妹都叻叻,當然媽媽都有功勞,繼續加油呀!!!

    ReplyDelete
  4. HA...好耐冇黎, 原來已經有2個。

    ReplyDelete
  5. 嘩.....好耐冇看blog, 原來小朋友都已入學了....

    ReplyDelete