Tuesday, October 24, 2017

摘生果

不知不覺秋天又來臨,平常既9 月已經開始寒冷,今年比往年好唔同,因為到而家10 月尾,都仲未算得上好凍。 咁我當然唔係complain 啦,但時冷時熱d 天氣又真係好易病,朝早佢地返學可以40f,   中午又可以去到70f,  傍晚又可以跌到50f,   d 天氣真係好難搞呀。  anyway,  呢幾排既weekend 都好多節目, 星期六既節目就係學游水同畫畫, 游水就暫時得hannah 學,妹妹個陣去試堂,但instructor 話佢都唔聽人講,同埋都見佢試堂時掛住玩,自己用個浮板就浮出去,個instructor 拉番佢入去咋,唉,咁貪玩又點會肯聽,especially 同家姐一齊去學,更加覺得好玩啦! 而畫畫堂就兩個一齊學,不過今年呢個class 比較advance,  老師要佢跟住佢畫既畫照畫,基本上都無可能啦,唔好話妹妹,hannah 都有d 難度,同埋可能好悶,妹妹幾次都訓著左,哈哈,真係玩野! 好就好在個老師係一個唐人亞伯,講中文,佢兩姐妹就學左唔少中文係老師上,唯有當係畫畫加中文堂咁上啦!  

呢幾個星期都去左fruit picking,  上星期我地就同朋友去左apple picking 加 pumpkin patch,  不過可惜d pumpkin 麻麻, 比往年既farm無咁靚,同埋天氣都好陰天,所以去影完相pick埋apple就走lu... 而岩岩個星期就同朋友去左korean pear picking, 本身去個個farm,因為吾駛錢,所以完全係無哂pear, 又臭,總之吾去,之後我地又去左另一個farm, 好彩都吾算遠,個度D pear就好大個,又甜又juicy, 有無打針就吾知,但去到點都要pick幾個返屋企既,佢地兩個都好中意食呀! 黎緊又halloween 啦,大家既小朋友準備好trick or treat 未呀?


第一個farm, 完全係零雪梨, 搵老襯 👎


同第一個farm比,呢度簡直係天堂,哈哈😁



D梨真係好大架,雖然都無emma個頭咁大



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

8 comments:

  1. 我勁like妹妹啲性格同行為呀,超有性格巨星feel呀! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔中意呀,好難控制,成隻野馬咁,對佢自己可能係好事,對我就真係日日嘔血。

      Delete
  2. 嘩,個巨梨好有pat pat feel呀!XD
    香港都開始有秋意了,一早一晚真係要份外小心保重呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係wor, 你唔講我都唔覺個梨咁似,哈哈!
      我地今日又涼番呀,你係hk 都小心天氣呀

      Delete
  3. 依家啲天氣係好怪,上星期我哋仲過 100F 呀,真係玩 c 人!
    點解個 farm 冇晒生果都比人入嘅?好在有另一個有得摘。呢啲梨好食呀,又甜又多汁!

    ReplyDelete
  4. 好開心呀,有得摘水果﹗呢D活動最啱小朋友﹗

    ReplyDelete
  5. pear picking好正呀~~咁大個嘅!

    ReplyDelete