Friday, October 13, 2017

H&M 近況

開學後都真係好忙,朝朝早都趕頭趕命起身,好彩平時都吾係好訓得,叫一叫醒就OK,吾會喊,對亞媽黎講真係好挑戰,好耐無試過6點幾起身啦,哈哈! anyway,  開學後兩個都係hea爆,hannah就日日都有少少HW,而妹妹咁細個,可能真係無咩野好做,無HW,其實我都無所謂,要我日日同兩個咁做HW,我都真係好很攰,之後hannah開學已經去左兩次fieldtrip, 第一次係去學校附近個park, 而早幾日就去左一個farm去pumpkin pick, 我覺得好開心囉,可以周圍咁去,可能呢邊教學係玩樂中學習,我吾可以話佢學吾到野呀,佢日日都有書要讀,要學認字,不過學英文我都吾怕佢吾識。 跟住下星期又去library, 遲下又會去supermarket, 好特別呀! 不過最特別係佢地個個星期五都有個cluster, 即係有D特別班上,例如science, 學整puppets, etc, 今個學期hannah就去上cooking class, 不過當然,咁細個都吾會話開爐煮野咁啦,上星期係整個fruit soup, 其實只不過係切D生果mix埋D juice咁,哈哈,不過我細個無D咁既class囉。 



第一日返學,妹妹喊到豬頭咁,原因係......吾中意d uniform咁肉酸,話似police wor....哈哈!😆😆😆




呢個大既就無問題,因為有裙著,無所謂😍


早幾日去farm騎pony, 幾開心!




hannah學校星期三有個free after school, hannah就pick到去學technology, 咁我就要去學校接佢啦,順便就接埋妹妹返屋企,見到我同姐姐去接佢放學不知幾開心!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. Emma妹妹好貪靚wor!
    好鍾意最後張合照,兩姊妹非常之sweet呢~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹妹仲貪靚過家姐呀,自己D衫要自己襯,同埋一定要裙!我都好中意呀,好難影佢地兩個一齊

      Delete
  2. 兩姐妹好鬼sweet呀~~無見一輪兩個都大咗好多,Mrs Wu都要把握時間多多休息呢:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,吾經吾覺又長大了。而家都多左DD時間休息,佢兩個一齊玩我就得閒D

      Delete
  3. 估唔到Hannah咁大膽敢騎pony呀,叻叻! Emma會因為唔like校服而喊,好搞笑呀!

    幾時都覺得呢度教育relax啲但又唔代表學唔到野! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hannah之前都騎過呀,佢大個都OK啦。個妹真係好貪靚,要自己襯衫架。 係,我覺得雖然有D hea, 但都學到吾少野wor.....至重要佢地中意返學,可能我自己係HK讀書,知道幾大壓力,所以可以輕鬆咁度過又吾錯呀

      Delete
  4. long time no see! 兩個都大個女咗好多啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好耐無update, 你個仔都好大啦!

      Delete
  5. 終終等到你update啦﹗你哋嘅校園生活好似好精彩咁呀﹗睇見佢哋嘅笑容就知開心啦﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都等左好耐先的起心肝咋,懶到出汁呢!
      係咁岩佢學校都好多活動,可能見佢地仲咁細,無所謂啦!佢都幾開心呀,都無話過吾想返學我諗應該OK卦,哈哈。
      你哋一家近排又點呀?

      Delete
  6. 好掛住你呀Mrs Wu~~~
    係啦,我都係,好似日日都好忙好忙....唉....
    Hannah好似你好呀,真係一模一樣,好得意~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好掛住你同d blog 友呀,但時間真係日日得咁多,無辦法啦,我會盡量update 個blog.

      Delete
  7. Replies
    1. thank you lala.... 原來你仲有寫blog???我無左你個blog呀

      Delete