Wednesday, June 7, 2017

返黎啦!


開心既時間過得特別快,我一星期係郵輪假期又完結啦! 真係好想再上番郵輪上面滋滋油油咁過,不過點都要向現實低頭,唔返工就無糧出,唔好話郵輪,出街都未必得呀!

Anyway,  我地由nyc 出發去florida 同bahamas,  聽見都覺得好正呀! 行程係頭兩日係sea days,  第三日就到florida,  4,5 日就去bahamas,  係sea days 個d 日子其實都係無聊,因為基本上真係食同訓,不停食食食,你知啦,上到船就係得個d 野食,buffet 又重覆都係個d 野, 第一日就覺得正呀,唔駛錢任食,到左第三日就連我個女都話not again!!!!  我都無辦法呀,船上面係得個d 野食,唉,我唔可以話差,但日日食同類野你都真係覺得悶同嘔心啦! 食足7 日。。都幾難頂!

而我地隻船d 人真係幾懶,咩都唔做,除左去曬太陽,係deck 到係不停見到有人曬太陽啦,玩水啦,activity 好似打波呀rock climbing 呀真係無人去,我經過咁多次都唔見到有人,不過我地隻船都無野做,除左睇show,  唔見其他特別野,係有個小型slide,  但我玩時係要自己行落去囉,一d 都唔slippery,  我老公仲問我係咪太重,食蕉啦,我話個女自己去玩都落唔到我,哼!唯一開心既係,佢地有kids program 可以drop off d 小朋友去玩,我地大人就有時間做下自己野,爽呀! 你知啦,vacation 緊係都想relax 下啦,同小朋友去既vacation 邊有機會relax,  所以有咁既service 又唔錯呀! 佢地kids program 其實仲多野玩過我地大人,有d parade 呀,有唔同theme 呀,有得去treasure hunt 呀,face painting,  etc,  真係玩得好開心,我個女係自己要去玩,完全唔係我叫佢去,可想而知佢地係幾咁中意!

Sea days 就無咩好做,去得最多就係gym,  而落船時就去得多beach,  去florida 個陣落船, 就去左cocoa beach,  真係好鬼熱,但D海水涼過又好舒服,不過我地都無落水,係比小朋友玩陣咋,佢地都玩得好開心,我諗無邊幾個小朋友吾中意玩水卦。玩左一陣,就因為太熱就走,同埋之後個日都會去玩水,吾想玩得太耐,比佢地休息下先啦。 

第2日去左norwegian既一個私人島,好靚,D 水又暖又清,唯一係好多石,但一D都吾大浪,好好玩。 我地大約11點左右落船玩,玩一陣就食個lunch, 之後晏晝就book 左去睇stingray, 本來想去snorkel架,但小朋友太細真係去吾到,唯有下次啦,但係因為水太清,咁我地就算吾洗潛落水都可以睇到少少呀,好得意好靚,我兩個女都好開心呀! 不過睇stingray個陣我就有D驚,我開頭以為好細隻啦,點知好大條同佢地係腳下面個度游來游去,都真係幾得人驚,我兩個女吾駛講啦,真係得個浸水字,哈哈,真係當玩下咋。 之後再去番沙灘度玩多一陣就走,我地都好盡興而回呀,個個都攰到爆燈呀!

到最後一日落port, 就去左nassau, 不過我地因為落左兩日水,D小朋友好攰,就決定做D輕鬆D既行程,就係去水族館,我一開始以為好大,但原來仲細過我以前睇個D,又無咩咁特別,行來行去又熱又攰,所以我都一睇完就吾多留就上船玩好過,因為如果吾落水就真係吾多野做,你可以選擇環島一個圈,但經過既地方全部都係爛屋爛地咁,真係吾去都算了。咁就完成我地今個cruise啦,不過我覺得上船方便因為limit左好多地方你去,但又吾係無野做,同埋你話食野就一定有野比你食,吾駛咁煩自己搵野食。我地食左幾日鬼佬野,真係頂吾順,到最後個兩日都要食番D中國餐平衡一下。 

總括上船玩真係幾relax, 佢地有得玩時我地大人又真係算係vacation! 希望下次有機會再去啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 comments:

  1. Welcome back!! 啲老公就係咁,得閒就鍾意取笑下自己個老婆為樂!

    我sister in law以前去cruise都係成日投訴食來食去嗰啲野架,不過去多幾次後,佢就“習慣”咗,哈哈!同埋我地都盡量安排去下唔同嘅specialty restaurants等佢試下嘅。咁Mrs. Wu一家去完今次,仲有冇興趣再去cruise呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 本來都想食下其他餐館,但又要比額外費我又唔想,哈哈,所以就stick 係buffet 算數。
      有呀,返到已經話plan 去第二度玩,不過唔知幾時 :P

      Delete
  2. 除左食野悶之外,聽落都好正呀!
    我都想去體驗一下Cruise呢,但最好日數短D,悶極有譜嘛,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,食野就真係悶左d, 不過都算好玩既。
      Hk 應該有落亞洲地方? 我記得我細個去過呀,你都可以試下呀!

      Delete
  3. 坐郵輪真係幾relaxing呢~~返下工,跟住再去玩:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,其實真係好放鬆,食完就走,碗又吾洗洗,房又有人執,好爽,哈哈!

      Delete
  4. 啲人話CRUISE悶喎, 不知幾好玩又方便!
    我要睇三點式相

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我開頭都怕會悶,但上左去就覺得好舒服,佢地又開心呢,陪足我地7日,真係好開心!
      你D相係我定佢地先?哈哈

      Delete