Sunday, August 2, 2020

2020

原來已經有成兩年無寫blog, 有一日亞女問我,點解要寫blog, 跟住我話好想記得發生過既事所以寫。 而家睇番之前寫落既野,都有一D回味。

我相信2020無人會開心。一個病毒就殺哂好多人。全人類都為打敗呢樣野而努力。我地一家都不例外。 3月到而家真係好漫長。 由一開始小朋友remote learning, 仲希望9月份可以有機會返返學校去上堂, 到而家8月頭都仲有好多case係附近。 真係唔需要再返學校啦。 對的來講,當然好想佢地返學啦。係屋企就算有我地既幫助,點可能真係學到野。 自己上網睇書睇video, 無哂social life, 就快連人都唔需要見啦,唉,好快變左宅女。日日summer就係打機打機TVTV, 叫佢地做classwork就當我發癲,唉,真係日子好難過。 但可以點呢? 而家推佢地去live class我又會擔心,做亞媽好矛盾呀。  有時我要返office做野,咁佢地就當然比99湊啦。 但好多時我返到屋企時,又要沖涼消毒先,我99就話我咁耐返,其實我已經9秒9準時收工,仲想點?? 好叉煩。 你咪又係比佢地睇足一日TV, 唔講以為自己好忙。 佢地都唔會點bother你啦! 真係慘,就算無寫blog咁耐,都可以keep住講99 D衰野,我相信婆媳關係永遠都唔會停。不過我EQ 高,都係唔多理佢! 同佢講多兩句都哂氣,廢事煩! 



希望下次再有機會寫唔駛等到下年啦😁

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. 記得初時政府遲遲未關學校,大家都好緊張仲要返到幾時,又點估到封城封關一下子就成5個月吖⋯⋯9月開學,呢度啲公司都會開始return to premises.

    一向都話妳EQ高啦,比我一定嬲爆。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你地會開學嗎? 係屋企返同無學開無咩分別 :P


      要靠人就無野講啦,真係無聲出。 不過係對我咁,對樓下就阿諛奉承,就算湊成世都好開心 :D

      Delete
  2. 好耐無見!希望疫情快啲受授,生活快啲恢復正常!

    ReplyDelete
  3. 2020真係好差嘅一年……除咗疫情,全世界都多災多難,希望所有衰氣快D過,一切可以變返正常~~
    Online真係無法取代面對面嘅接觸,唔單止讀書,做嘢都係,但而家又真係無咩方法。你奶奶真係好衰!不過我覺得你做得啱,聽完就算,同佢講得多都嘥氣,聽完佢講就唔好放係心,加油呀!

    ReplyDelete
  4. 好耐冇見啦!又返工又湊女又要對住啲。。。唔容易呀,加油啊!

    ReplyDelete
  5. 2020真係好唔開心的一年.... 全世界一定不會忘記武漢肺炎!
    Chloe不嬲認字都好弱,小一上學期明明進度幾好,但只能讀得一半,唉~
    不過點都向好處想,疫情中仍然有工返已經唔算最慘。加油呀!

    ReplyDelete