Wednesday, July 7, 2021

婚姻

 有無曾幾何時覺得自己另一半好討厭? 唔知係咪見得太多, 呢一排自己另一半講既任何一句野都覺得好討厭。 可以一日唔同佢講野都唔在乎, 打招呼都嫌浪費時間,訓前唔會say good night,  呢d 生活係咪正常呢? 我work from home,  而佢好多時下午先去返工, 但佢永遠覺得我係屋企就要服侍佢, lunch 要煮比佢, 打機係我隔離嘈住哂唔當係問題, 屋企無一樣野佢會做,除左自己既野, 係咪所有男人都係咁呢?  屋企所有家頭細務無佢份, 洗衫煮飯洗碗摺衫抹地vaccum 從來無郁過。 細個時仲可以呃下小朋友話爸爸忙工作,而家佢地有眼見會問點解爸爸咩野都唔駛做,我都唔答。 係咪我太harsh 呢? 要老闆咁辛苦做野放工之後仲要執屋似乎係無可能既事。就連我開把風扇吹都可以比人complain 話我嘈,我係咪仲可以住係度呢?  可能菲傭仲好d, 起碼有人工。 呢d 小事日積月累真係令所有野變得討厭, 但點樣去克服呢?  離婚又不至於既,傾下係我有我講佢有佢睇電話,佢都唔當係一回事,所以我都只好放下。 而家當係roomate,  當係小朋友既爸爸,係咁。 原來想當年結婚既誓詞已經唔存在, 而我,都已經變得無所謂了。 從前一定會為呢d 事喊,而家居然一滴眼淚都無,就知我心已死。 我自問呢10 年湊小朋友真係仆心仆命, 真係好累,再無其他力氣去維繫婚姻,佢想點就點吧。  

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 知道妳在許多層面上都以小朋友和家庭優先,亦已經日日做到無停手,點都好,女人要善待自己才會矜貴,唔好比人當妳阿四呀!

    ReplyDelete
  2. 我唔使返工淨係湊都覺得辛苦,Mrs Wu你仲有份full time job.

    ReplyDelete
  3. 可以一起去下旅行,交流一下。。Wish you a wonderful 2021.

    ReplyDelete
  4. Merry Christmas and Happy New Year. 2023!

    ReplyDelete