Friday, May 11, 2012

尿頻


雖然知道大肚婆係比較常去廁所,但日日咁去真係好誇張。 好似琴晚,可能晚上飲多左少少,臨訓前已經去過一次,點知隔兩小時就起身一次,因為急尿,來來回回起碼有三次,唉,試問咁樣邊有覺好訓? 朝早六點幾又急,本來平時7點幾先起身,打算睇下忍吾忍到,點知最後都係頂吾順,要衝去廁所,好彩廁所只不過係隔離,如果吾係真係好難忍呀 


今日係最後一日返工,講真,真係有D不捨。 雖然之前都有去過兩星期假既旅行,但今次係3個月,真係3個月後都吾知會係點。 今日我既好同事又送左樣野比我,居然係for mother's day, 我就話我都未係mother, 不過佢照樣送比我。 呀,佢對我實在太好啦,我真係有D衝動契個女比佢,因為我覺得佢對我仲好過我6299佢地,唉,真係感慨。  不過我同老公都打算生完之後坐月之後,就同埋BB一齊返我office探我班戰友,因為佢地付出既真係多,又照顧我,又保護我,真係要講句,i feel so loved!!!!! 


另一個同事既老婆都大肚,不過佢就慘,剛剛開始時成日都想嘔,而家已經六個月都係好吾舒服,不過最諷刺既係,我同事差不多日日都帶佢老婆返工,試想下,公司又無床比佢休息,又成日都要屈住係我同事個office, 又悶,真係.....都吾明點解要同佢返公司。 琴日仲同我講,話遲下要搬番去舊屋住,佢老婆仲打算油過間房比BB,嘩,我心諗,咁大工程仲要大住個肚,真係辛苦,不過我又吾係佢地兩公婆,無謂出聲。 佢當佢老婆好似工人咁,好慘,佢老公一個人由columbia搬來NY住,一個親人係呢邊都無,唉,所以我都好同情佢呀! 好似之前佢問我關於BB傢俱,佢話佢老公吾知,我真係好surprise, 因為佢老公係呢度土生土長,點會一D knowledge都吾知,就算吾係做父母既都應該知啦,所以我都幫得就幫,佢有問題我都會盡量幫佢。唉,嫁著過咁既老公,真係陰功囉!!!!! 到時我返到公司佢就差不多生啦,希望大家都一切順利啦

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. Enjoy your FMLA and you will be fine! The 3 months goes by quick!!
    [版主回覆05/12/2012 03:20:16]yes, i agree! thanks

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu:
    ~好難得有好同事. 我鄧你有班好同事而開心!! 不過, 你好關心人, 見同事個老婆大肚, 你自己都會擔心埋一份!! you also really nice!!
    ~3個月, 你話唔捨得, 其實好快, 你生完多多休息啦!!
    [版主回覆05/12/2012 05:38:34]你又講得岩,3個月真係好快過,見到BB一日一日長大,真係好吾捨得呀,但做父母更擔心小朋友長吾大.....希望一切順利呀!

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu, 生完BB, 妳會有排忙, 睡眠時間也少左, 但日子會好快過....
    因此要享受下初做人母的樂趣呢....!!
    祝妳生完後一樣明艷照人, 做個靚靚媽咪...!!
    [版主回覆05/15/2012 05:35:19]係呀,而家得閒就休息多D,遲D就會好忙啦!

    ReplyDelete
  4. 係咪妳個BB越來越大,壓住個膀肛,所以會咁?
    妳公司可以咁咩?帶老婆返工,老細唔會咋型咩?
    [版主回覆05/15/2012 05:37:00]係呀,有時BB郁都會好急。哈哈,我都唔知點解可以湊老婆返工

    ReplyDelete
  5. 同人唔同命....你好彩好多!
    算啦,bb都咁大嘞,你仲唔係mother係咩?
    [版主回覆05/15/2012 05:39:24]嘻嘻,亞B一定會認我,唔駛擔心。
    [DANNY回覆05/14/2012 21:52:35]bb講唔到野咋,講到佢都會認你做媽咪

    ReplyDelete