Friday, November 6, 2015

Halloween 2015

一年一度既halloween又過左啦,呢個咁好玩既日子,小朋友就最開心。 好耐之前朋友送左套elsa裙比Hannah, 咁本身佢又咁中意,所以我就比Hannah去做Elsa啦,而本來我都無諗住買比Emma架,因為屋企已經有套比佢著,但我見家姐做elsa, 亞妹點可以吾做anna, 所以佢地今年個theme就係frozen啦,哈哈! 

雖然爸爸絕對吾想個女做公主,但我覺得,如果佢中意扮又無咩所謂啦,加上,佢扮,又吾係學有公主病,吾駛咁在意je...所以比我說服左,yeah! 亞女,你可以得償所願啦! 

佢地學校星期五有個halloween party, 大家都扮得好得意呀!我就個日去左佢地學校接亞女放學,見到佢D同學仔個個都扮得好有趣,我相信佢地個日一定玩得好開心呀。 好彩既係,hannah吾中意食甜野,會比佢試下但佢多數食兩啖就吾中意食。 其實我都擔心成筒糖,如果佢死lur要食,我都吾知點算。 最搞笑係,我朋友買左個kinder出奇蛋比佢,佢拆開哂後,拎左個玩具出來,個朱古力就比番我,哈哈,小朋友吾係應該幾中意食朱古力咩?  

之後個日,我地就一齊去條街上trick or treat, 嘩,條街多人到........不過吾知係我地遲定點,好多鋪已經話out of candy, 真係捕興,我見其他人有成個bucket咁多糖,我地...嘻嘻,不過我地都至在參與,有無糖其實都無所謂呀!本來可以recycle, 但個晚可能我地出左去食飯,跟本就無人拎糖呀,而家個bucket糖....都吾知點算好! 



個日幫佢試衫,開心到佢....哈哈哈!


佢地班既小朋友呀,個個都好可愛呀!


之前佢地學校都有pumpkin patch, 個個都拎左個南瓜功課返屋企



hannah好朋友仔


影兩個既正面相難到無朋友.......呢張真係算好比面,哈哈


都依然好似個男仔,希望大D會似女仔多D啦

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 comments:

  1. 成班小朋友都好得意!真係好少小朋友又唔中意食糖又唔好朱古力呢~~~

    ReplyDelete
  2. 好可愛的Elsa & Anna, 生一對女就係依樣好!!! :)

    ReplyDelete
  3. 成班小朋友好可愛呀 >3<
    我之前都唔想肚B接觸太多公主,但學你話齋又唔係公主病,畀佢扮Elsa開心啲仲好啦 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係,唔想蕎B愛上,不過其實都唔係D咩!唔通想佢鐘意機械人咩!女仔鍾意公主好好呀!我都開始同佢一齊睇公主!

      Delete
  4. Hannah同Emma係咪拎左好多糖返屋企呀?

    ReplyDelete
  5. 好喜歡你地果邊地方好大!玩都開心D!

    ReplyDelete
  6. 嘩,HANNAH 個ELAS LOOK 好靚呀,可以同囡囡扮靚靚,真係好 ^^

    ReplyDelete
  7. 我仲記得我同MRSWU你都話唔想比個女著公主衫。 算啦, 走唔甩, 最緊要係HANNAH有公主咁靚, 但無公主病!

    ReplyDelete