Monday, October 19, 2009

結婚大事

唔經唔覺就10月尾啦﹐ 數數下原來仲有唔多日子就到結婚0既日子。 心情有好有唔好啦~ 當然想快D拿拿臨結婚﹐ 但好似仲有好多野未做好﹐ 唉! 成日同佢傾0既時候都好似唔知點﹐ 可能大家都有唔同0既意見啦~ 但我都希望佢可以尊重我同鼓勵我﹐ 我做好個budget佢又話唔明﹐ 又話做得咁難明﹐ 咁叻﹐ 你自己做啦!!! 我叫佢不如你咩都唔好做﹐ 到時出席同比$$咪算lor, 唔駛煩!! 反正都唔點需要佢幫手﹐ 無聊!

打算12月頭返HK﹐ 不過仲未買機票!!! 好快啦~~~~~ 到時大把野要做!!!!! 好煩呀!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment