Thursday, October 15, 2009

神憎鬼厭

呢個人係公司基本上係神憎鬼厭﹐ 無邊個中意﹐ 除左我老細。 不知所謂!!!! 我本來叫佢做0既野﹐ 佢就同我老細講唔得閒﹐ 我老細就問我有無時間做。 講真﹐ 我唔係介意做﹐ 我係介意佢次次都有籍口話唔得閒﹐ 都我做完之後又要review我0既野﹐ 指指點點!!!! 我真係好憎佢﹐ 見佢後面﹐ 憎佢前面。 我係好唔想同佢講野!!!! 最好以後都唔煩我!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment