Monday, March 15, 2010

平淡是福

唔知點解﹐ 經常性地都會胡思亂想﹐ 但次次想0既事都唔係一D會影響人生0既事﹐ 可能自己真係有時思覺失調啦! 想下呢樣又想下個樣﹐ 我都覺得自己好煩﹐ 明明心情好好地但一想到某D野就DOWN哂﹐ 唉﹐ 天秤座0既人係唔係特別多愁善感呢? 我HONEY叫我唔好想太多無益0既野﹐ 其實我真係知呀﹐ 不過有時唔係可以容易地控制情緒﹐ 不過好開心佢無時無刻都係我身邊﹐ 有開心OR唔開心佢都知﹐ 不過我真係唔算得上易相處0既人﹐ 我係會去到某個comfort level先會同人地講野﹐ 我話我有自閉﹐ 佢話我痴線﹐ 哈哈! 佢話我要肯定自己﹐ 其實另一個天秤座0既弱點就係indecisive, 要我肯定自己我真係覺得好難﹐ 不過可以肯定我係一個好人﹐ 哈哈! 咁算唔算肯定呢? 我同佢講我想去見識唔同0既野﹐ 但exactly係咩真係唔知。。。唉!! 我0既生活真係好平淡﹐ 返工放工﹐ weekend係屋企休息﹐ 不過D人話平淡是福﹐ 可能啦! 我真係希望有一日我唔駛再咁煩惱~~~~~
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment