Wednesday, March 16, 2011

心情日誌

呢幾日心情的確好差﹐ 大部份原因係日本件事﹐ 加上早幾日又見到新聞講有架巴士係賭場回程中車禍﹐ 有15個人死左﹐ 大部份都係中國人﹐ 真係令我心情跌到谷底。仲未完﹐ 前幾日我同事聽隔離公司0既人講﹐ 之前有個90幾0既婆婆係度做﹐ 之後因為downsize所以無得做﹐ 到前幾日我同事話個婆婆早排係屋企附近比車撞到死左﹐ 聽完之後個日心情真係好頹﹐ 接2連3 0既不幸令我好唔開心。雖然唔係成日見到佢﹐ 但一個90幾0既婆婆仲好enjoy做野﹐ 有時係廁所見到佢﹐ 佢話唔返工0既時間會去做義工幫手﹐ 一個仲好有活力0既人就咁比人了結生命﹐ 唉﹐ 希望佢安息啦!  日日見到新聞﹐ 看到日本之前之後0既相﹐ 有邊個唔心酸? 不過都令我覺得自己仲好幸福!

前日見到新聞講日本人好守秩序﹐ 不得不能佩服﹐ 因為一件咁0既事發生﹐ 一定好混亂﹐ 但佢地依然可能好鎮定﹐ 無人搶野﹐ 仲排哂隊一個一個打電話 & 買食物﹐ 真係好利害。 想當年 911 事件﹐ 我地都不知幾panic, 之後0既blackout, 都係一樣﹐  好慶幸D 餐館無突然加價﹐ 發死人財始終唔係一件好事。 

希望大家心情快D 收拾﹐ 努力比心機重建家園﹐  God bless! 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 唔好唔開心‥‥‥世事難料‥‥‥唉﹗
    不過我成日都諗,如果呢d事發生係中國/香港身上會點??
    琴日己經成為一個世界大笑話‥‥搶鹽,真係笑大人個口呀﹗
    點解"中國大陸人"會咁盲目去相信無根據的事?
    佢地咪正正係 "發死人財" 嗰人無良人‥‥
    [版主回覆03/19/2011 23:57:00]係呀, 我都有看新聞, 見到d無良商人用假日本奶粉當真日本奶粉賣, 又用喉糖當碘片賣, 呢個咩野心態?? 有$$賺大哂咩??如果地震發生係china or hk, d人一定無好似日本人咁團結! 唉, 真係shame on them!! d 人都傻ga, 以為 鹽就可以幫助到radiation, 實在太天真啦!! 衰到而家ny呢邊都有d唐人搶購 鹽, 你話係咪吹脹  幾時吹到來ny呀???

    ReplyDelete
  2. 我老公嗰邊LA都係呀~~~ 又係有華人搶鹽呀~~~ 真係都癲~~~!!! BTW,你幾時出發去hawaii???
    [版主回覆03/22/2011 01:41:00]5月呀﹐ 到時應該都ok 卦....  不過真係唔擔心得咁多!! 

    ReplyDelete