Friday, October 26, 2012

怪事


睇完呢篇新聞,真係好震驚,都好傷心,點可能咁樣對待未來既棟樑? 都令我對其他人失去信心! 好恐怖呀!!!!!

"A horrified mother walked into her Upper West Side apartment on Thursday to see the family’s nanny stabbing herself with the same bloody kitchen knife that she had already used on two of the woman’s young children, who lay dead in a bathtub, Police Commissioner Raymond W. Kelly said on Friday. "

而另一篇係人吃人既新聞,係呼咁誇張?? 呢個社會無奇不有, 同Nike賣個廣告,真係 nothing is impossible!

"紐約魔警圖姦殺煮百名女子"

早幾日聽我老細講,佢朋友個仔突然間生左個B,仲要係係無人知既情況下,連生個個人都吾知,即係自己大左肚仲以為自己肥左D
???? 生既時間,仲係屋企,無拿拿痛,跟住就痾左個B出黎,仲要係爸爸接生......點解可以有人連自己有左都吾知?? 無period仲以為係hormones problem???? 好多奇怪既究發生,真係吾到你吾信!


最恐怖係,全部都發生係NY!!!!!!!好危險哇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 comments:

  1. 間中都有新聞話啲學生妹去廁所生左都唔知,我都覺得好神奇,個肚都會大啦,而且唔係話十級痛咩,點解去個廁所就生到

    ReplyDelete
  2. 世事真係無奇不有呀。。有左都會唔知。。人吃人。。真的恐怕

    ReplyDelete
  3. 可怕ge新聞有時只用眼尾望下算了...我怕有陰影!

    ReplyDelete
  4. 依家的社會愈來愈多古怪的事發生~~~

    ReplyDelete
  5. Nothing is Impossible 因為啲人跟足 Nike - Just Do It!
    吓? 咁似嗰齣 I Didn't Know I Was Prengant 嘅? 我成日睇, 仲幻想有日我無端端生咗個添

    ReplyDelete
  6. 真的不可思議.....懷孕十個月都唔知.....咁佢一定唔知個BB老豆是誰啊。。。。

    ReplyDelete
  7. Mrs. Wu:
    ~我都有聽過!! 所以依個世界真係多怪人!!

    ReplyDelete
  8. 其實香港都有人係咁架, 自己有左都唔知。(特別係年青人)

    ReplyDelete
  9. 有咗咁耐都唔知??好驚喎!!

    ReplyDelete
  10. 10個月無m都不察覺,真係....唔識講,世上真係咩人都有!

    ReplyDelete
  11. 我諗果個nanny係精神有問題...不過真係聞者傷心. 老豆搵得再多錢都無用.

    ReplyDelete