Thursday, October 25, 2012

ready or not?



有時同老公傾開計,講下將來等等,會傾下我地想要幾多個小朋友,其實自己心目中想要三個,但自從生完一個之後,先發覺要湊掂一個小朋友一D都吾易,更吾駛想三個。 老公問過我下個想幾時要,我自己其實想5年之內生哂收工,但而家呢個時勢,仲得吾得呢? 除左經濟上要負擔之外,心理上都要!點解? 經過上次咁驚險既生B過程,其實而家有時諗番都怕怕,我成日問自己,下次如果再咁痛,我可吾可以忍到呢?頂吾頂得順?雖然好多人話生第二個會比第一個容易D,但心入面始終怕怕,又或者我需要多D時間去adjust, 又或者我吾應該諗咁多,煮到埋黎就食? 好矛盾! 老公無催我,只不過係一般既閒話家常,我知道如果我話未ready,佢係吾會迫我生,係我自己可能諗得太多野啫! 點都好,而家湊住一個先,至於將來係點.....到時先算,哈哈!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment