Monday, January 14, 2013

身心疲累

經過一星期沒有媽媽幫手既日子,我真係想像吾到做full time mom會係點,我.....實在太累了。 心靈上,星期六日好似無停過,早上起身餵奶換片煲粥,趁亞B訓我就又訓一陣,之後又要準備我同老公既午餐同晚餐,洗左幾次衫,掃地(都未搞掂),真係超級勁忙! 原來返工既時間係最吾忙碌既時候,我相信我自己做吾掂full time mom, 我覺得佢地好偉大! 本來其實可以叫99煮埋我地,但我又吾想成日都咁辛苦,所以打算一係叫外賣,一係煮D簡單野,要整幾餸一湯真係吾好搞我! 


最擔心既係,琴日Hannah吾肯食奶,吾知係咪食得多左solid food, 所以隔左好耐都吾肯食。 究竟我要比幾多solid food佢先夠呢?同埋平時應該點煲? 之前我亞媽係度,佢話亞B好中意食,但我煮個D又吾多肯食,莫非我煮既野真係咁難食咩? 唉......我落左好多心機架亞女! 


最不知所謂既係,本來琴晚餵奶亞B就訓左,點知老公突然又嘈醒佢,我已經花左好多時間架啦,唉,搞到我有一秒鐘好興,因為我已經好累了。 而during the day, 亞B nap 左一陣喊醒,而我又prepare 緊晚餐,我叫老公去睇下,點知佢話打緊機走吾開,我真係興過火屎,有咩咁緊要呀!!!!!到夜晚話番佢,我話佢打左成日機啦,仲打,佢都仲要話邊有打成日機,咁吾通真係要打足24小時先叫成日咩! 仲要話我我nap既時候係佢睇住亞B,佢連nap都無得nap, 大佬,你緊係啦,訓到朝早十點仲想nap, 你真係開玩笑!!!!總括來說,男人....都係靠吾住

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 comments:

  1. OMG, you should stop doing anything for your husband!
    [HM回覆01/17/2013 03:22:07]Is your hubby an ABC?

    If so, you might have to communicate to him differently.
    [版主回覆01/15/2013 04:27:07]i really should relax a little bit.....

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu, 我都唔明, d人點解可以打足全日機!
    [版主回覆01/15/2013 23:31:37]我都吾明,真係要打到盲先叫型?

    ReplyDelete
  3. 男人....都係靠吾住,只怪女仕們走了眼,只好認命,嫖賭飲蕩吹的冇妳份算好的了,打機的人是有野心的人成日想自己威要第一的心態誰不知所有遊戲設計者都是有一定程式玩者只是自欺告訴他要玩玩女兒最快樂打機只有浪費時間和金銭全無得益只益了商家做了老豆要生性的幚下老婆手老婆開心好多好處的
    [版主回覆01/15/2013 23:33:07]最岩係最後個句,我開心佢又少D煩惱啫,哈哈哈

    ReplyDelete
  4. 我好多有仔女的朋友都話,寧願返工都唔想做全職媽媽
    哎呀...D男人就係咁,有時真係令到妳好鬼忟
    [版主回覆01/15/2013 23:33:35]真係好忟,講就天下無敵,做就有心無力,完全吾覺得係一個問題,激C

    ReplyDelete
  5. 所以,都唔明以前既年代d媽媽連续生三四個点湊?
    星期日我自己湊,我会叫外賣(晚歺),早歺麵包,午歺煑麵.
    希奕BB再大d時会易湊d.
    我老公都打机,但他都知我辛苦,他都会幫下手.
    [版主回覆01/17/2013 03:06:00]今個星期試下用新方法煮先
    [Annie回覆01/16/2013 11:28:56]平時一仔一肉一菜,發现他雞肉+節瓜或秀珍菇就食得麻麻,改豬肉会好d.
    [版主回覆01/15/2013 23:35:13]吾知係咪我煮個D無味,所以吾多中意食呢? 我都係用番我媽煲粥既方法咋! 真係要鑽研下呀!
    [Annie回覆01/15/2013 12:10:21]最方便梗係問番你阿媽果時點煲啦!
    我只識煮公仔麵,好彩一仔都肯食我煲既粥,你可以去我個blog睇番煲粥果幾篇。
    我以前用明火煲 ~ 由預備到煮好要45分鍾,又要睇火,BB扭計時就麻煩,現在用電煲方便好多,10-15分鍾準備,之后煲80分鍾。
    BB食飽就唔食,現在一仔都依然係食一大碗,寧願煲多了,BB食唔晒時,自己食。
    會唔會d粥杰?一仔要加番水先食得乖又快!

    ReplyDelete
  6. 我老公本身唔打機,生左B之後都沉迷fb game,我都唔明有咩咁好玩呀
    咁忙,你果邊有冇得請鐘點果啲做清潔呀?
    [Mrs. Chu回覆01/22/2013 09:46:01]其實有時我會唸係咪生左之後大家都太focus響BB度,所以老公就寄情打機呢?因為之前佢冇打機架,我唔知係咪都忽略左佢,不過佢顧住打機都忽略左我囉
    唉,不過學Annie話齋,佢打機好過佢曳曳
    [Annie回覆01/17/2013 09:01:16]不如阿Q咁諗,老公在家打机,好过他成日出街~自我安慰.
    我都怕一仔將来有样学样掛任打机唔專心讀書,我己善意同我老公講,佢唔聽,將来佢就知.
    我只有平時同一仔講:大d時妈媽都唔会比打机,除非你读书叻!
    [版主回覆01/16/2013 23:07:28]佢話而家設計game D人搵到錢,比佢打戲又有咩所謂....吾知佢講真定講笑....
    佢無係亞女面前打,係佢後面打.....我都吾知有咩咁好玩,我就來打爆佢先
    [田鼠b回覆01/16/2013 10:39:07]我老公都好鍾意打機. 我都鍾意玩zookeeper! 但唔知係咪我同佢之前傾過, 唔想個仔第時有樣學樣成日對住部電腦, 所以佢都好自覺咁無乜喺田鼠b面前打機上網. 你試下用呢個approach同老公傾下睇下得唔得. 因為bb真係會有樣學樣架!
    [Mrs. Chu回覆01/16/2013 09:47:07]畀我真係會發老公脾四呀,個家同個女大家都有份架嘛
    有冇試下同老公坐低傾下呀?之前老公掛住打機,我都有投訴唔理我同個女,佢都有 "啲啲" 改善架
    [版主回覆01/15/2013 23:36:57]掛住打機咪吾駛湊B囉
    吾係無,不過好貴,所以寧願自己打掃下就算

    ReplyDelete
  7. 無話做唔到, 慢慢會慣架~ 千其唔好令自己緊張有壓力啊~加油hannah媽!
    完全同意煮食係越簡單越好! 我通常等bb瞓0左覺就醃定餸, 切定野~
    其實ftm都唔會話十分多野做, 因為可以分開做, 唔使堆埋weekend先一次過做~
    依家hannah食幾多solid food?
    [版主回覆01/16/2013 05:13:35]99煲個D應該係比較上杰,可能所以吾多想食奶?但我又怕吾夠營養喎,好擔心呀! poopoo而家好D啦,差不多朝朝或隔朝早都有,而snack....我就好少比,可能有時比D蕉佢食下。
    [M & M回覆01/16/2013 03:16:40]bb妹由一日一餐粥改成一日兩餐粥之後, 最尾臨訓餐奶就食少0左, 只有4-5oz~ 之前一餐粥時可以食到6oz奶先瞓...所以覺得都有關係.
    我見hannah d粥仔都粒粒見到, 我諗係0岩0岩轉杰0左? 應該會飽肚d...
    便便正常? 有無食snacks?
    [版主回覆01/16/2013 00:30:44]但都無理由食得三安咁少卦? 有時成7安都食到,有時又得五安,BB妹係咪食少左奶呀咁?
    [M & M回覆01/16/2013 00:08:25]聽講食0左粥仔係會食少0的奶~ 肯食又各樣都好好就唔使擔心喇~
    yeah~打聽0下hannah b0既口味都好呀~~多種選擇~
    [版主回覆01/15/2013 23:38:13]都吾知呢期係咪厭奶,吾多中意食奶,食到3安已經偷笑
    我99多數都係一日兩餐粥仔,不過我真係吾知佢煮咩佢地食,我真係要打聽下,我好擔心呀!

    ReplyDelete
  8. c6咁過份? 要打鑊金喎!
    俗語有話, 男人靠得住, 豬乸都識上樹嘛!
    佢地有佢地既value既, 不過唔喺湊仔方面囉...唯有睇開d..
    ftm真係要super woman先做到架. 我自問無本事. 感覺上平時番工就好似放假咁, 而夜晚同weekend我地就開工...
    煲粥仔我愈來愈懶, 而家會一次過煲一日既份量, i.e.兩餐粥 (差唔多半個量杯米). 肉/菜果d就煮好攪爛放入雪櫃. 朝早食之前粥同材料一齊用明火滾一滾, 一半即刻食, 一半入落保溫壺留番下一餐. 如果材料要用多過兩日既話, 會放入冰格. 每餐粥, 都一定有肉同菜. 份量係一湯羹肉/魚, 同3至4湯羹既瓜菜.
    咩調味料都唔落, 廢事食到佢嘴刁.
    [田鼠b回覆01/17/2013 09:44:28]材料同粥底一齊煮唔會無味架喎.
    食粥當一餐架喇, 唔洗再飲奶.
    [版主回覆01/16/2013 23:01:22]煲定一年又誇D卦......
    係咪將D肉同菜整好,跟住撈埋D粥一齊煮?
    咁會吾會無左D味道架?通常食幾大碗到? 食完粥粥仲食吾食到奶奶呀?
    [田鼠b回覆01/16/2013 22:43:17]雞脾菇. 貪佢大大舊容易洗!
    [Gen回覆01/16/2013 17:28:22]一年份量?好喎,幫我煮埋吖唔該!
    我想問你買咩野菰??我唔喺好敢買菰呀
    [田鼠b回覆01/16/2013 10:29:59]m&m你個方法好好呀, 我個雪櫃無咁多位咋, 如果唔係我煲定一年既份量添呀!

    蒸/烚熟d菜肉先攪爛.

    瓜菜: 白菜仔, 菜心, 唐生菜, 小棠菜, 西蘭花 (少, 驚洗唔乾淨), 紅蘿蔔, 芥蘭, 粟米, 南瓜, 甜豆, 節瓜, 青瓜, 翠肉瓜, 番茄, 牛油果, 薯仔, 番薯, 菇菇, 淮山....

    肉既種類好少: 豬, 雞, 比目魚, 三文魚(少, 覺得腥), cod (少, 因為貴), 蛋黃, 豆腐...
    [版主回覆01/16/2013 05:16:30]我以前亞媽就一日煲一次,分兩餐食。我weekend都係照樣咁做。哈哈,我見好多人整完成個星期雪定係冰格tim, 你都吾算太差啫
    [M & M回覆01/16/2013 03:25:45]唔怪得我有時間做家務,上網,煮食...我一日煲定4餐粥分兩日!
    我呢個懶媽媽都真係要檢討0下先得喇!
    [版主回覆01/15/2013 23:43:28]你好pro呀!我真係好新手,以前亞媽煮我都吾駛理,而家到我真係好傍偟。 我想問,你係咪蒸好D肉同菜跟住再攪爛?你多數比D咩瓜菜煮?

    ReplyDelete
  9. 做全職媽媽真唔容易,媽媽妳要照顧阿女之餘又要煮飯,已經好叻啦!
    如果老公可以配合埋當然更好,不過,我老公以前都係咁~~
    [版主回覆01/15/2013 23:46:21]做媽媽真係吾易,真係想休息都幾難

    ReplyDelete
  10. Mrs. Wu,
    -我識好多人, 都唔想做全職媽咪, 因為仲攰過返工.
    -唔知男士係咪遲鈍d, 做咗daddy 都係未成熟, 仲鐘意打機.
    [版主回覆01/17/2013 03:04:03]但女人就忍耐力上升,哈哈哈
    [Grimace回覆01/16/2013 11:10:24]男人一結左婚之後智商同生活技能能力都會下降。
    [版主回覆01/16/2013 05:18:07]唉, 佢地話係relax既一種喎。 工作上既壓力發洩出來就舒服D,唉,不如發洩係做家務上面好過啦

    ReplyDelete
  11. Mrs Wu, 成為FTM一點也不容易,自問做不到,所以我好佩服有些朋友成為全職MAMA後,仲要唔駛姐姐打掃,勁!坦白講,對著小寶貝固然開心,但日日夜夜24、48、36小時對著......其實真係好辛苦,返工都好d,可以抖抖,但照顧小朋友就無得抖,而且我最怕成為FTM後,將所以視線投放在小朋友身上,反而忽略其他嘢!
    [版主回覆01/17/2013 03:03:30]我吾可以做到ftm架,實在太多野做, 而且我都需要錢,哈哈!

    ReplyDelete
  12. 我老公咪又係甘,一路上網一路睇B,阿B就成曰對住部電腦,叫佢湊B又湊唔掂,煮飯呢又煮濃曬,不過佢都好樂意幫我架啦,放工返來都湊住阿B,算啦!男人係甘!
    [版主回覆01/17/2013 03:02:49]咪只係識抱住囉....返到屋企就打機上網....男人真係

    ReplyDelete
  13. 你老公真抵鬧, 應該俾佢試下自己一個湊仔
    [版主回覆01/17/2013 03:02:12]比佢湊...我仲驚!

    ReplyDelete
  14. 你老公要幫手至得喎....真係唔得呢!!! 我都覺full time mum好偉大...真係24小時on call...雖然辛苦...但24小時可以對住bb 應該都值得呢!!!
    [版主回覆01/17/2013 03:01:32]係值得,但有時都需要休息,所以都想爸爸會幫幫手

    ReplyDelete
  15. 全職媽媽真係超人黎架,on call何止36小時,簡直時時刻刻也standby呢......
    哎呀,點可以只顧打機架,叫你honey有時間不如同hannah玩,應該仲開心呢
    [版主回覆01/17/2013 03:00:52]無錯,做媽媽真係要隨時候命
    我叫得郁就好lu.....

    ReplyDelete
  16. Glad that my hubby doesn't like TV game. He helps me a lot to take care of BB, just like helping to bathe, help to change diapers, help to feed.
    [版主回覆01/17/2013 03:41:20]now it should be easier since ur baby already big...
    [yanyan回覆01/17/2013 03:02:29]But sometimes I still complain my hubby not helping me to play with BB. He's so active, and sometimes I cannot hold him still.
    [版主回覆01/17/2013 02:59:34]you're lucky....sometimes i just do it on my own....

    ReplyDelete
  17. Full Time mom 只係一天, 如果成個星期可能會唔同,因為你唔會一日做晒咁多野架嘛, 同埋唔係咁啱日日都拖地, 洗衫同煮飯:D

    我係好認同男人真係靠唔住, 有時係d 媽咪做成...我老公都係咁架, 我晚上唔返屋企食, 佢就煮個麵都唔煮, 又話頭痛, 又話要做公司野, 連垃圾都唔掉....通常我都會開火炮轟佢
    [版主回覆01/19/2013 01:29:04]咁又係,如果我係屋企,可以一路睇住BB一路打掃間屋,咁就吾駛一次過做哂。 轟炸佢係無用,講完當我發up風

    ReplyDelete
  18. 好明白你的心境 ! 我都唔識揍B o架 ! 回想當年, 帶著阿B高高興興出院 ! 點知阿B成日喊, 唔肯飲奶, 要隔兩個鐘喂一次奶, 才飲到兩安, 即係24小時都要喂. 剛出院的我, 還未回復精神, 就無覺好瞓, 終日以淚洗面. 媽媽一早離開人世, 奶奶一早講咗自己年紀大, 幫唔到我. 老公肯幫, 但工作好忙, 唔幫得幾多 !
    [版主回覆01/19/2013 01:27:49]哎...咁有好慘既,特別係剛剛生完都未恢復好心情同痛楚就要咁勞碌...咁我...都吾係咁差啫。起碼有媽媽同99湊

    ReplyDelete
  19. 妳要同老公講吓, 一齊分擔吓家務, 揍咔女先得呀, 況且成日打機都好攰啫
    [版主回覆01/19/2013 06:00:14]會日日哦佢哦到驚,哈哈!
    其實都有幫小小手既,不過我想多D囉

    ReplyDelete
  20. 唔好咁興啦......任何野靠自己最好!!
    [版主回覆01/22/2013 00:48:08]係,但我都會累,所以都想有個人依靠

    ReplyDelete
  21. 我試過幾日做ftm,差啲想死咁滯!
    [版主回覆01/22/2013 00:49:22]係,真係好X累

    ReplyDelete
  22. 80' 後媽咪遇上 10' 後 babyJanuary 21, 2013 at 9:55 AM

    做FTM真係忙到飛天, 尤其是我以一敵二添
    唔係呢個喊, 就0個個扭計, 一個..... 真係好湊好多0架喇!!!
    睇開D 喇.....
    雖然有時真係巧辛苦, 但見住佢地.... 真係一件好開心好開心0既事黎0架
    [版主回覆01/22/2013 03:21:05]唉,其實都無complain, 因為我吾係FTM,哈哈,不過就算weekend係屋企,真係想訓多陣都吾得,實在太忙啦!

    ReplyDelete
  23. 我係working mom, 不過平日係屋企都係無人幫....
    有時老公幫下手, 日日都非常累
    最想可以訓多D
    [版主回覆02/09/2013 02:51:53]我都係,訓極都吾夠,以前都可以訓到十點,而家.....

    ReplyDelete