Thursday, June 27, 2013

發洩

呢幾日心情都好一般,可能自己病極都未好,再加上前幾日發覺Hannah BB流鼻水,我諗多數都係我傳染比佢,唉,搞到自己有少少內疚,但同一時間,自己又病好難照顧佢。  有一日晚上,Hannah BB喊醒,抱極都吾訓,老公就抱佢氹佢,而我自己就咩都做吾到,我知道老公放工返黎已經好累,但又要照顧兩個病人,我真係覺得好無用,跟住老公頂吾順,叫我抱,但Hannah B都係咁喊,喊到嘔左少少,老公就話我吾係係咁氹同un就有用,要distract佢,佢就搶番個女,個刻,我真係喊左,其實我都係想幫下手,平時我都係咁抱佢訓,只不過可能佢個日真係吾多舒服所以先咁啫....喊既原因,係覺得自己幫吾到手之餘,又要比人話,我一心一意想幫個手,點知無人拎情,通常呢D情況,我就最掛住屋企人,自己一個人身在異鄉,真係有時會好吾開心,雖然條路係自己揀,但人總有脆弱既時候,而個陣既我特別脆弱,覺得自己無人理,屋企人又吾係身邊照顧自己,老公又話我,亞女又吾聽話,好似人生無希望咁,突然間會好灰好灰,好似抑鬱症咁,老公又吾多理我感受,又要受佢既屋企人氣,最吾中意就係,佢屋企人整親Hannah, 就要我去deal with, 又話吾想落去食飯,吾想呢樣吾想個樣,喂,個D係你屋企人,如果你咁吾想既,咁你自己去同佢地講, 吾好又要我睇人地面色做人! 我至憎就係要依賴人,跟住仲要人地比面色我睇!哼! 有時我覺得老公好吾識做,有咩事就火山爆發咁,好似以前我亞媽仲係度咁,我地兩個嗌交,我亞媽打算做和事佬,佢會連我亞媽都話埋,佢D EQ簡直就係零,我覺得就算有咩事,個位都係我亞媽,你吾可以咁對佢囉!

發洩完畢,又講下BB近況。


而家Hannah BB朝朝早六點幾就醒,真係人都癲呀!夜晚已經訓得吾多好,仲要咁早醒,醒左又吾係自己玩,又人陪,真係攞命咩! 雖然有少少懷疑係咪太光,因為而家朝早五點幾就會天光,叫極老公去買curtain或者做下野都吾郁,唉,係咪個個男人要踢幾腳先肯做野呢? 不過佢而家同亞女訓,係都係佢朝早要起身,最重要吾好嘈醒我,哈哈哈哈哈 

我想問下大家用咩奶樽比佢地自己飲奶架?我不嬲用開玻璃,但我怕如果比亞女自己拎,佢會整難,打算買D膠既,有無邊個牌子好?大家分享下。


好想比亞女自己一間房訓,就算吾係,我都想佢自己一張床,吾駛我地成日要看實佢! 因為我地而家放佢係大人床訓,我地要係隔離睇實佢,如果吾係跌左落地都吾知咩事...有咩方法會容易D呢? 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

24 comments:

  1. 哎呀,呢D負面隻諗一陣就好啦,發洩完、訓醒一覺唔再諗啦
    我相信妳老公都好錫個女,不過男人係咁的
    而且人生一定有少少錯折,不過好快會過去,加油

    ReplyDelete
  2. 有時对住老公,就好似湊多個细路咁!我老公EQ都係0,但我好健忘,前一刻比佢激到內出血(佢都觉得唔係佢錯,係我有問題),但下一刻我就忘了!
    2月搬新屋,电腦、web cam、大人房部电视他今個月先完全整好,我只間中催促佢而已!
    要訓練Hannah B 跌落大人床会痛痛,一仔識爬時,我捉住佢好似要跌落床咁,話danger dsnger 危险危险 痛痛,so far, 佢瞓醒唔会走去床边!
    一仔用NUK 胶奶樽透明奶咀果款!
    [Annie回覆06/29/2013 08:03:41]試过一仔有次半夜大喊,又孭又搖又唱歌都無符,最后我地走去客廳开电视比佢睇,佢先唔喊!

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu:
    ~唔好唔開心啦!! !唔好諗到咁負面和自己有幾脆弱啦!! 你哋兩公婆, 都係因為緊張Hannah, 想為個女舒服啲!!
    ~ 男人有時咁, 係自己最心愛嘅人先會發到脾氣. 其實你老公表態唔同啲. 他都係想件事快啲變好啲姐!! 依家事情過咗去啦!! 無事啦!!

    ReplyDelete
  4. 發洩完有無舒服啲呀??
    我用開chuchu膠奶樽..(http://www.etwhk.com/member4/baby/h_sale_info/chuchu_other.htm)
    點解唔放hannah落bb床?我覺得一齊訓會縱壞佢,佢大過d更加唔肯自己訓,放bb床喺你地大人床隔黎唔得?

    ReplyDelete
  5. 發洩完好啲未呀? 可能hannah爸爸嗰日太攰所以至發吓脾氣,佢唔係有心話你
    我哋之前用chu chu奶樽,都幾好用,不過妹豬唔多鍾意用樽,所以依家用杯

    ReplyDelete
  6. 唔舒服時心情真係會差d..易亂諗野, 再加上囡囡又唔舒服..
    我都試過俾老公話我湊B唔好..明明已經好累..仲要俾人話..真係想C..
    不過事後諗番佢都係緊張個仔姐~如果佢咩都唔理..你可能仲煩~所以諗開一d吧~
    [柑柑回覆06/28/2013 15:47:45]同男人多數唔細心架~
    佢地睇/諗野好表面。

    早2星期我皮膚敏感, 成面一撻撻, 有一日我老公話: 嘩! 你塊面咩事...
    我: 都一撻撻左成個星期, 你依家先發現 -__-

    ReplyDelete
  7. 發洩完心情d 好未呀好? 多d 上黎同我地傾計呀 ~
    柑b 都係用chuchu, 無話好唔好, 因為柑b 係一個唔中意食奶o既BB~ XD

    ReplyDelete
  8. 有咩唔開心,打出來發洩都好,呢度有好多你的blog 友仔,大家都支持你架
    其實好白明呀,自己已經唔開心,仲要比人話,諗諗下一定會好傷心啦~ 不過Mrs Wu,我撐你架

    ReplyDelete
  9. 可憐呀MRS WU。我都覺得好彩有YAHOO BLOG比我哋發洩。
    MR WU 都係個有脾氣嘅人喎。我同DONDON唔會嗌交,如果佢鬧我我返香港都有份。所以MRS WU 你好叻呀。
    一於呢個禮拜去買個BLOCK光嘅CURTAIN吧,TARGET都有。我安咗個之後真係瞓得好咗好多。
    星期五喇,希望你心情好啲啦。

    ReplyDelete
  10. 相 信 你 老 公 都 唔 係 有 心 0既 ! 事 後 calm down 晒 再 攞 番 個 問 題出 0黎 討 論 再 互 相 了 解 0下 就 無 事 架 喇 ~~
    其 實 bb床 放 0係 大 人 床 隔 離 得 唔 得 ?一 齊 瞓 開 都 好 難 分 開 瞓 啊 ...我 見 有 父 母 同 自 己 仔 女 瞓 開 , 點 都 唔 肯 分 開 瞓 ,要 等 佢 0地 大 個 0的 懂 事 先 慢 慢 解釋 到 啊 ...

    ReplyDelete
  11. 病咁耐, 係人都心情唔好啦.. 希望妳睇到適合人選幫下人睇bb, 有幫手真係會好好好好多, 就算只係2-3粒鐘都起好大作用! 其實只要handle左1歲到2歲的階段, 遲d返學又會好好多架啦

    ReplyDelete
  12. 係個blog發洩下,個人都開心d!

    ReplyDelete
  13. 哎呀,睇見都覺得你陰公,我會支持你架!!!

    ReplyDelete
  14. Mrs. Wu你係咪嫁左畀Mr. Wu先陪佢過美國生活架?其實人間中有脆弱時候,唔好畀自己鑽牛角尖啦,Hannah b就係你原動力呢
    奶樽香港好多人話Chu Chu好,所以我都跟左風
    Hannah b同你一齊瞓嗎?一係買個床欄,如果得佢響床就拉高床欄就可以安心啲呢

    ReplyDelete
  15. o個邊冇人冇物真係有咩都要自己受呀﹗最緊要同老公再好好溝通,希望佢快d明白你既難處啦﹗加油呀~~!!

    ReplyDelete
  16. 有咩唔開心就上黎呻啦,我一定支持你嫁

    ReplyDelete
  17. Mrs. Wu....呻完又要開工啦...!!
    無事的, 有好多網友支持妳.....

    ReplyDelete
  18. 唉!我身同感受,老公成日發顛發脾4,有時我都喊架,好掛住屋企人,始終都係媽媽好,成曰想帶住個仔返香港住一排!妳仲惨仲要对佢屋企D人!有苦真係自己知。加油呀!唔開心時睇下自己個女幾可愛,同係呢度中下!

    ReplyDelete
  19. 小瀅豬會飲管杯自己飲囉..
    有時佢懶就要幫佢拎

    ReplyDelete
  20. 我有時都有孤軍作戰㗎感覺!大家努力!
    阿女冇瞓BB床?佢自己瞓,大家㗎睡眠質數會好好多!

    ReplyDelete
  21. 為左hannah可以瞓晏啲, 快啲去買個窗簾啦!
    我用緊avent樽, 貪佢個樽口夠闊, 容易倒奶粉.

    ReplyDelete
  22. 都係妳唔舒服, 而MR. WU又攰, 大家心情唔好啫, 無事嘅, 好好休息呀

    ReplyDelete
  23. 我都成日睇我老公吾順眼架。佢成日話我仲咩咁惡話佢。有時想醒巴佢問佢醒未。
    其實好多牌子有隻咩bbus 我都吾知有無串錯。的膠奶樽。但用用下會好似有d 花痕。所以真係玻璃最好。

    ReplyDelete
  24. 有了小朋友後,相信有得瞓一覺好的已經是所以父母的奢侈想法。
    爭取時間休息,好好保重!

    ReplyDelete