Monday, December 7, 2015

預祝聖誕節快樂

好耐無蒲頭啦,真係懶到出汁,不過聖誕節來臨所以有好多準備,真係頭都大哂呀!

不過最最最最最開心係,我下年終於可以完成我個心願,一家大細返去香港一轉,yeah! 上幾個星期,見返香港機票平,就即係同老公講,跟住佢話真係好平,同埋吾想我再失望,決定返去一次。雖然,吾係話留好長時間,但見到屋企人幾面,我已經好開心了。  希望到時有機會約哂所有blog友仔見啦!

太耐無update, post下D女既相比大家睇下先啦 



佢既至愛,yogurt, 不過佢pronounce得好差,yo耶yo耶咁


兩姐妹有新鞋穿,開心到暈呀,哈哈


聖誕樹,比小朋友見到前係咁


見到之後,所有禮物以為係自己,要拆,我就即刻收起,嚇得我。而個D波波......全部要向上移,佢地瘋狂得恐怖呀!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 你兩個女女好得意呀!!係美國過聖誕節真係好有氣氛呢!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,多謝! 係? 我反而有D想係香港過聖誕節

      Delete
  2. 好嘢,樂力鼓掌中,好開心Mrs. Wu終於完成一家四口返香港嘅心願啦,諗起都替妳高興呢!!

    另外,棵樹嘅before and after照真係超搞笑,我都忍唔住要俾老公睇下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望係機上唔會太難過啦!我都驚驚地,不過至多tv 撈飯,哈哈哈!
      佢地簡直破壞王,真係有咩都唔放得出來呀!

      Delete
  3. 哇....好期待呀.....
    記得啊,一定要同我地見面啊,一定要啊....
    哎呀...好興奮呀.... 大概邊個月啊?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我會盡量抽時間呀,你知啦,真係會忙到無朋友,大家聯絡啦,嘻嘻。
      Whatsapp 我,我話你知啦!

      Delete
  4. 哈哈~佢兩個太興奮XDDD
    WOW!!!你終於可以一家人返香港啦,好開心呀!有機會路經大埔,我可以擔當導遊架~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,好呀,有機會都要出來聚下,不過真係一定十萬個忙,要榨d 時間先得呀!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. 真係返香港呀???好野,記得搵我地呀

    ReplyDelete
  6. I am so excited for you! How long will you be back?

    ReplyDelete
  7. 嘩, 好開心的Xmas news呀, 幾時返? 一定要見下面呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀,我地再約啦! 我地咁近,應該唔難呀!

      Delete
  8. 見到兩姊妹咁sweet真係好開心呢 ~
    我諗xmas o係你吔果邊應該好有氣氛,我也十分期待呢 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小高身體點呀? 幾時due? 好為你高興呀!
      我自己中意係hk 過,可能係童年回憶卦,哈哈!

      Delete
  9. 呢個消息真係太好啦﹗一於等你返來呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀,快d 幫我準備回歸啦,哈哈,不過到時可能你生得架啦!

      Delete
  10. 期待你們一家大細回來香港!!

    ReplyDelete
  11. 到時一定要攪個BLOG GATHERING呀!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好期待呀,不過真係要夾得好交關先得,事關返去一定好多野做架!

      Delete
  12. 好期待與你見面,記得回港約埋我

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好想呀,睇下有無人約我啦,嘻嘻

      Delete
  13. Mrs.Wu 好耐沒有來探妳了,也預祝妳聖誕快樂!...回香港探親一定晚晚也瞓唔著了...你恭喜小友畢業時話睇住佢大,而家輪到我地睇住 Hannah 和 Emma 長大了..咁快又四年...起初兩姊妹一個餅印,而家好明顯Emma似 Daddy多D,Hannah似足你啊!...今年香港很多商場的燈飾都很靚..番黎盡情影餐飽啊!..Merry Christmas!!!

    ReplyDelete
  14. 好耐無黎啦, 你D 女都大左咁多WAH HAHA...好快退休囉...

    ReplyDelete