Monday, December 28, 2015

聖誕快樂!


懶到出汁既我,聖誕節前居然無點再寫blog, 真係懶人一個!而剛過既聖誕節都無任何特別,同係一家4口開開心心咁過,嘻嘻。  星期6就去左朋友家生日會,兩個都好well behave, 我都算係有安樂茶飯食下,哈哈! 雖然遲左少少,不過都希望大家有個開心既聖誕,同新一年大家健康快樂呀!


朋友個女兩歲生日,我地就去join佢地既生日party. 好開心呀,除左佢地兩個,我仲見到我個好朋友,嘻嘻,開心到暈!









呢D相,見證住佢地一齊長大,真係要好好珍惜呀!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. 嘩好好氣氛呀,仲一人一個cup cake添!
    尾2幅相,得Hannah一個仲識擺pose望鏡頭影相 XD

    ReplyDelete
  2. 嘩,好多個小朋友,好熱鬧喔 ^^
    Mrs Wu,聖誕快樂呀 ^^

    ReplyDelete
  3. 聖誕快樂, 祝你新年大快樂~~~~~
    個生日會好得呀, 好靚, 仲好有氣氛
    第一張相兩姐妹搭晒膊頭, 真係大個女喇!!!

    ReplyDelete
  4. 聖誕去玩嘛,唔係懶,哈哈~~過節開心就好,睇到你地過得好熱鬧呢~~

    ReplyDelete
  5. WOOO, 好大XMAS TREE,好正呢~!!!MERRY XMAS & HAPPY 2016!!!

    ReplyDelete
  6. Mrs. Wu , 我比妳更懶 ! 少了上來, 哈哈...
    但都記得上來祝妳新年愉快, 兩女越大越易揍 !

    ReplyDelete
  7. 聖誕快樂﹗咁多小朋友一齊慶祝一齊玩,睇見都覺得開心呀﹗

    ReplyDelete
  8. Mrs Wu, 遲來的聖誕快樂喔 ~ 並祝 Happy 2016 ~
    好多小朋友呀!一起成長感覺真好 ~

    ReplyDelete
  9. 我都見到我個好朋友,即係你,好開心呀!!

    ReplyDelete
  10. Happy New Year 2016 今日元旦日祝Mrs. Wu,新的一年有一個美好的開始,Hannah & Emma都乖乖豬聽哂你話,事事稱心,身體健康!

    ReplyDelete
  11. 新年快樂WU氏一家!
    多謝你的聖誕卡,多啲POST相, 我都要睇住 Hannah Emma 大!

    ReplyDelete
  12. 新年快樂!
    依篇BLOG突然覺得兩姊妹似樣左好多呢 :)

    ReplyDelete
  13. Happy New Year^^
    我都係呀,懶左好多,依家唔想寫了

    ReplyDelete
  14. 新年快樂~~~
    你已經唔懶,我呢啲一個月至出兩篇blog嘅至稱得上懶:))

    ReplyDelete