Tuesday, February 16, 2016

情人節

Happy Valentine's day! 

因為父母來既關係,我地情人節正日就陪佢地兩老,而都係因為佢地來,我同老公先可以有一晚可以自己撐枱腳,嘻嘻,真係好開心呀! 雖然真係一年都係得一次,但我同老公都好enjoy呀! 個晚老公安排左去一間日本餐廳,今次有D吾同既,係因為我地係食omakase, 即係所有都係廚房安排,對於我有選擇困難既人,又真係幾方便,哈哈! 雖然個晚天氣嚴寒,但有老公陪我度過第14個年頭既情人節,真係暖在心頭呀!  其實佢地有介紹D食物係咩,不過我都聽得吾清楚,總之就係好味啦,哈哈! 多謝老公送呢個大餐比我,雖然無花無card收,但呢餐咁鬼貴,算數啦,嘻嘻!



其實睇相,就知佢地用名貴食材,好似有魚子醬,有金薄,有燕窩,有和牛,有海膽...... 雖然貴,但真係好味呀,不過真係未必有下次呀!



























你地又估下呢餐幾錢? (估中無獎,哈哈!)



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 comments:

  1. Replies
    1. 咁又唔駛,咁貴我好驚!

      Delete
    2. 我食過,真係要$2xx一個人

      Delete
    3. 我地係flushing, 所以可能平d, 如果manhattan 就可能要咁貴啦

      Delete
  2. 真係sweet, 幾多錢都值啦~~ 要keep住依份甜蜜呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望keep 到啦,其實如果開心,日日都可以係情人節

      Delete
  3. 老公咁有心思,呢餐簡直係無價呢! 父母今次留言幾耐呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 打呢篇野時已經閃左啦,佢地係快閃黨呢,哈哈

      Delete
  4. 真係好難得可以二人世界呢~~祝你地日日都甜甜蜜蜜啦!
    USD$120一個人得唔得?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀! 真係好難得有二人世界架!
      嘻嘻,都差不多呀,你好叻!

      Delete
  5. 睇相都覺得好好味兼好sweet呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 難得既二人世界,野食唔好味都變好味呀!

      Delete
  6. 嘩,每一碟都好精緻又好新鮮,我估起碼2500元港幣 ~~~
    情人節快樂MRS WU~~~
    期待你回港團聚 ^3^~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2500一個定兩個呀?
      嘻嘻,sammi 好掛住我呀!!

      Delete
  7. Mr Wu真係sweet呀,最下左係你媽咪幫手睇住小朋友,可以兩個人去拍拖 ^_^

    ReplyDelete
  8. Uncle auntie 返咗香港了?咁快!
    我地情人節仲未可以2人世界住,出年有望!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 返左啦,來左一個多星期咋,感覺幾虛無縹緲。
      點解出年先得架?

      Delete
  9. Having an experience is much better than having phyiscal gifts!

    ReplyDelete
  10. 正喎,難得撐下枱腳食好野

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好耐未試過,不過要亞媽係度先做到

      Delete