Tuesday, March 1, 2016

2月雜炒

實實在在太忙啦,工作上真係無停手,一停就又有野due,  原來唔寫一下就已經3月份,時間真係飛咁過呀。  咁睇住兩隻嘩鬼又真係幾快過,個個weekend都快到一閃即逝咁。  本來上星期想出下街,但可惜我地無拿拿又作感冒,流哂鼻咁,都係休息下好d.   呢d天氣,真係著多件又熱,著少件又凍,係咪真係玩c人呢!!!

今次來個雜炒,睇下佢地呢排做過d咩啦。 

Belated新年快樂,祝大家有個健康快樂既猴年。 


新年個幾日我parents來探我,我就抽左幾日去陪佢地,不過佢地來得10 日都無,真係快閃黨咁,佢地返左hk我都唔覺,完全無感覺,陰公!不過就因為佢地來我先有機會做自己野,好似weekend要去整d野,佢都可以幫手睇一陣。 

我地之後更完成左佢地兩個人張床,都係因為佢地係度,有個人幫下手,先可以整得掂咋。  


雖然間房未算係執好哂,但起碼都訓到, 你話佢地兩個share間房訓唔訓到,基本上訓得著,但因為hannah姐訓得本身十分差,到12am左右就喊, 咁一個喊另一個又無可能訓到,所以個幾日真係好鬼攰。  所以呢排我地又同番hannah姐訓, 唉,算啦, 有時真係寧願有覺好訓算數。 anyway,  呢個都算係大工程,我同老公整左成日架啦,條腰痛到呢。。。。。

Hannah第一個award,  哈


我覺得好搞笑,雖然唔知真係點幫手,但起碼都有幫人既心,都係一件好事。 不知不覺今年就4歲,呢個人仔咁快又大一年,真係時間不留人呢。 不過見到佢同亞妹健康長大,做媽媽既就真係安樂哂。 

今年emma都要開始返學啦,媽媽希望佢聽老師話,唔好咁曳曳豬就好啦!(係屋企係小霸王,夾住我地打架!!!)

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. 新年快樂!
    Hannah大個咗好多, 越大越靚女
    自己父母嚟睇自己最好, 莫講話你咁遠, 我同我媽一齊喺香港又住得近, 但佢每次嚟我都好開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂呀,你一定忙住餵奶所以係度。
      自己亞媽真係好大分別呀, 佢至幫得手又唔會有怨言。

      Delete
  2. 唔經唔覺 Emma 都咁大個女咯~

    ReplyDelete
  3. 新年快樂!! 我好鍾意第一張相,兩姊妹好close好sweet呀!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新年快樂海豚兒, 太忙太忙都無時間upload, 真係慢左幾十拍呀,哈哈!

      Delete
  4. 我都鍾意第一張, 兩姊妹花都好可愛!!
    第二胎大得仲快, Chloe都兩歲半了, 又係9月入學, 心情真係難以形容

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好難影到呀兩個!
      係呀,第二個真係快到無朋友,咁又話讀書啦!!

      Delete
  5. 家姐姐越來越靚女,妹妹就keep住可愛型
    閂埋門就唔好理佢兩個咪可以一教瞓到天光囉。。。講笑,做呀媽嘅小朋友有啲聲都即刻bill過去。
    我哋眨吓眼仲可以見面添。。。到時要唔要講句nice to meet you?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好想呀,由佢地喊,唔理! 有時無聲我都驚,驚會唔會cover 個頭焗親,做媽媽真係好多野諗。
      係呀,真係眨下眼咋,我仲未prepare 好,有排煩!

      Delete
  6. 兩姐妹好老友咁呢~~越來越靚:)
    有自己人幫手真係唔同D,做嘢放心D又得心應手D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀! d 脾氣仲靚,哈哈哈
      自己友真係差好遠,唔會有怨言

      Delete
  7. HANNAH 好似你呀,好靚女 ^^
    間房好大好靚,住外國真好~~~

    ReplyDelete
  8. Hannah同Emma著新年衫好好睇呀

    ReplyDelete
  9. 新年快樂呀!
    你啲女話咁快就咁大啦!

    ReplyDelete
  10. Hannah真係越來越靚女,Emma妹妹就笑得好甜,兩姊妹都咁靚,羡慕!
    我好明白你心情,半夜喊真係好難攪,我家妹豬豬妹又係成日半夜喊,自己已經超眼瞓重要氹佢,真係超辛苦

    ReplyDelete