Wednesday, March 23, 2016

驚恐症

唔係個個人都知咩野係驚恐症,都唔係個個人都care身邊既人。 直到琴日係fb上見到有個post講關於精神病,睇完後先發覺原來有好多人同我一樣都係有驚恐症。 係,我係有驚恐症,我唔會deny,  一開始時真係心情好差,好depressed,  覺得呢個世界唔屬於我,我唔可以存在, 有好一剎拿想自殺, 但個個念頭一出我就覺得真係好驚。 點解會開始呢? 呢個病症係一個心理病,可以好快咁來,好快咁走。 第一次發覺時係係搭subway時,係個tunnel入面stuck左唔郁, 個刻好想走好想走,好想離開個個地方,但當然係無可能啦,因為塞住左, 我個刻覺得想暈,心跳得好急速, 手汗都出哂,好驚好驚,但你話驚咩,我又唔知,總之就好似透不過氣咁,所以前排精神好差,可能加上返到屋企又要湊小朋友,想休息都難過人, 精神開始有d問題,到有一晚,突然間覺得好唔舒服,好想喊好想喊, 我好唔想比人知,但我又一定要同老公講,講完之後又好d,  但問題來啦,我日日都要搭subway返工放工,點算? 有一排唯有頂硬上,搭車都只可以搭local,  因為唔駛怕會stuck係tunnel入面咁耐, 但就會好慢囉,不過起碼自己心理上會安樂d,  舒服d.    我唔知係咪都市人有精神病係好正常,我咁耐就未試過,有時去conference room都覺得好有壓迫感,好驚,好想衝出去。。 好想走。。。。。。
之前返到office同同事講,喊左一輪,佢地suggest我去見心理醫生,開始時我真係想食藥就算,因為個感覺真係好差好差好差, 但佢地又話食藥唔係長遠既事,更何況呢邊如非必要,都唔會比藥你。  咁我就搵左個心理醫生去睇下,傾下計,我唔可以話好幫到我, 因為我前後都係去左兩次,時間上真係好唔match 到, 不過去既時候都係傾下計,了解下你,教你做d breathing exercise去 relax.  其實最終我都係覺得自己太大壓力,所以搞到我身心都好唔舒服,更加上我成日都心跳得好快,個心好唔舒服,來緊會去睇cardiologist睇下自己個心有無事。
雖然心理病聽起上黎好似好無野,但其實呢個病仲慘過你有生理病,因為未必會有得醫,同埋或者會潛在係你心入面好耐,but anyway,  我都會勇敢面對。 講出來係因為唔可以握自己, 要勇於面對就要勇於承認自己有病,咁先可以有得醫。  如果身邊有人都有相同既病,記得關心多一d,  令佢覺得呢個世界有希望呀!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

23 comments:

  1. Mrs Wu好叻啦~~肯同人講、問人意見:-bd 哩點好重要架,慢慢調整同處理會OK的,加油加油! 

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀,我而家已經好D,不過一吾夠訓或精神差就吾多舒服呀

      Delete
  2. 你肯講出嚟就好,凡事放鬆啲,唔好俾咁大壓力自己啦。。你兩個小朋友都開始大,自理能力好啲你又會舒服啲!!
    加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者真係小朋友令我好大壓力,總覺得無一樣野係會做完,往往都要不停做,不停做,真係好辛苦.....

      Delete
  3. 你肯講出來已經好叻豬﹗多D同老公傾吓等佢幫手留意住情況,亦盡量唔好畀太大壓力自己,唔開心時諗吓兩個女幾可愛,會多返D正能量㗎﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同佢講,佢係叫我睇醫生,佢吾識關心人架。
      不過諗下個女,應該會開心D既,嘻嘻

      Delete
  4. 你知道自己唔開心, 會喊又識同老公+我地講, 已經好叻啦, 因為證明你肯面對. 加油呀, 雖然未必好快處至好, 但係你記住有好多人都支持你嫁, 包括我地呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多謝你地支持,雖然呢排已經寫少左好多,但希望都keep到同你地既關係呀!

      Delete
  5. Relax relax, 好多人都support 你,唔好再唔開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你,我諗我吾係吾開心,係真係好多無形壓力搞到我精神衰弱,我會好架啦!

      Delete
  6. 最緊要係有Mr. Wu和兩個女喺妳身邊支持妳,同事又體諒妳,仲有我哋班blog友都默默送上祝福俾妳,妳一定可以過到呢關,跳出陰霾嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 屋企無人體諒架,都係自己食自己,哈哈!不過有你地支持已經好開心

      Delete
  7. 我的建議是叫醫生開藥同食藥,效果最明顯亦最快。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 醫生吾比開藥,佢話要到非必要先用

      Delete
  8. 好surprise, —直以為mrs wu 係個快樂女孩。
    我細佬爸爸都有這問題,看醫生真的幫到。加油mrs Wu, we live you!

    ReplyDelete
  9. 講得出來已經好好,加油支持妳!返香港搵日一齊食飯relax啦~

    ReplyDelete
  10. 驚恐病、燥鬱病,
    現代都市人病!
    中醫稱為血毒
    最佳治療方法,運動!
    另一小小偏方,朋友試過得!
    每晚飯後一粒 必理痛,副作用少!
    目的就是稀釋血液,帶走血毒!
    就好似 阿士匹靈 能有效治療 關節炎 一樣!
    ===================
    阿斯匹靈可以治療多種疾病,包括發燒、疼痛、風濕熱,也可治療一些炎症,如類風濕性關節炎、心包炎和川崎病。
    低劑量服用還可減少心臟病發作的死亡風險,某些情況下也可減少發生中風的風險。部分證據表明阿斯匹靈可以預防直腸癌,但是其原理尚不明晰

    ReplyDelete
  11. 另外,黑蒜也有減慢心跳的作用,我服食左三星期,從年輕時到五十八歲,心跳從來都在 90 以上!
    而家一早起身,68 至 70,平常都只在 70 至 85之間!沒再有 90 多的程況!
    未食前,血脂肪 2.6,食後 2.0!
    指標是小於 1.7

    ReplyDelete
  12. 好彩妳勇於面對,吾會收收埋埋,記得好多要要放鬆,唔好將自己收得緊緊的

    ReplyDelete
  13. 寫番出來都係舒發的一種,Mrs Wu,支持你呀,其實要面導都唔容易,所以你好叻了 ^^

    ReplyDelete
  14. Mrs wu, 明白你既感受, 我有家人都有情緒問題, 不過你已經做得好好, 你願意面對亦願意分享, 希望你搵到方法幫助自己, 同埋搵家人或朋友傾下, 支持你呀:)

    ReplyDelete
  15. 加油呀, 你肯面對揾解決方案&揾人傾訴已經係踏出第一步, 盡量放鬆D,念多D正面野啦,支持你呀!

    ReplyDelete
  16. 我朋友都有呢個病,嗰種辛苦唔係常人可以理解,後來佢睇醫生、依時食藥,依家已經好返8899。
    你肯講出嚟已經好叻,多啲搵人傾吓,情況會好好多,加油,撐你!

    ReplyDelete