Tuesday, April 5, 2016

倒數兩星期

不知不覺原來仲有兩個多星期就飛啦,心情好緊張又興奮,不過都覺得臨飛前都有好多野忙呀,工作上又要交代比其他人,而d小朋友又要顧佢地,又要諗下帶咩,真係做人亞媽,想唔有情緒病都唔得呀,成日擔心呢樣個樣。  雖然今次回港大部分時間都要湊女,但我覺得可以去下旅行已經對我來講開心好多, 雖然呢排心情都係麻麻,都成日諗好多negative野,但好彩對住佢地兩個都唔算crazy,  係有時佢地癲起上黎會令我覺得透唔到氣咁,但比起以前,真係好多了。  希望亞媽會幫手睇下,我可以自己去做下自己野啦!

前個排同老公講話我有情緒病,佢既第一個反應係,我又唔係醫生我唔知點比意見你,不如你去睇醫生啦!有時不得不比男人吹脹,我同佢講,只不過係想佢開解下我,傾下,鬼唔知佢唔係醫生咩!不過佢地總係咁,有咩事就以為我要佢解決,其實一句問候已經可以令我舒服多了。 之後個晚,佢話腳痛,我就用番同一個道理,話,我又唔係醫生,我唔知,你去睇醫生啦! 哈哈,兩個就之後大笑!  一句關心,對我地呢d couple來講,好似好難再出口咁,但原來如果有人肯開聲先,又真係唔難既。 

呢幾晚hannah姐又發癲, 晚晚又半夜三更醒跟住喊,呢個stage會去到邊先會完呀? 無覺好訓真係幾攞命。  跟住今日打去學校問,佢地又話無咩野,係呢排比較易發脾氣,不過普通自理能力都ok,  不過係學校一個樣,屋企另一個樣, 係屋企,叫佢clean up,  當我唱歌,叫佢做邊d野,完全唔理, 唉, 以為會易d, 點知一樣咁難, 同埋好多野佢係學校做到,係屋企都唔會做,真係無辦法, 唯一一樣係,佢話佢係班上d學野好叻,咁算唔算係有dd好處呢?  有時叫佢地做野,簡直就係打仗咁,好個日就自動自覺,唔好個日就采我都傻,要小朋友聽教聽話實在不容易。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. 好快可以見面了~ YEAH~~~ 唔好諗太多~ 返到黎, 食, 買, 玩~!!!!

    ReplyDelete
  2. 期待見面呀!
    返到黎就會開心番晒嫁啦~

    ReplyDelete
  3. 好快見面啦﹗諗吓返到HK大把朋友同好嘢食等緊你,自然會開心返﹗

    ReplyDelete
  4. 無覺好訓真係幾攞命 <---認同,我唔夠瞓會好燥底呢.....@@"
    期待你回來啊 ^^

    ReplyDelete
  5. 講講下就出發返嚟啦~~加油!旅程一定會順利的:)
    男人有時都係唔識講嘢,不過有人肯開聲,真係會好D~~

    ReplyDelete
  6. 好期待見到你哋!
    男人個個都係咁,可能只係佢哋唔多識表達,唔好諗咁多,一於返嚟大玩特玩

    ReplyDelete
  7. 放鬆啲 and enjoy your trip to HK!

    ReplyDelete
  8. 返香港玩得開心啲啦!

    ReplyDelete