Wednesday, April 13, 2016

化學人生


原來做人真係好化學,真係好唔開心。星期一睇fb,  覺得d friends既 post有d唔對勁, 咁我都算啦,之後今朝再睇,覺得愈來愈唔對勁,咁我就text我個friend問近排有無同i聯絡, 佢話無,問我咩事,我話,我見到d friends post寫 rip, 我覺得好奇怪,多數rip都係人唔係度時講,點解會咁呢? 之後,我個friend都覺得唔妥, 隔左一陣,佢text番我話我知,我地個friend i真係走左, 呀。。。。。 本來今日心情都ok,  仲著件新裙返工,點知,成日既mood已經down哂。 雖然我地自我有小朋友疏遠左少少,但我地間唔中都會whatsapp兩句, 點解會咁?  之後到放工時間,佢哥哥email我(應該係我email佢先),  佢話佢走左,係自殺,呀。。。。。 點解? 點解咁傻??? 個心真係好痛, 早幾年我地成日hang out,  差不多個個wkend都一齊hea,  一齊玩,到我有小朋友後,同佢返返學,先少左來往, 為左咩事令自己咁唔開心? 

唉。。。。 心情極差,不過都無辦法,路。。。始終要行。雖然唔知點解,都唔明點解咁傻,但希望佢係天國老家會搵到屬於佢既地方。  rest in peace,  my friend.  
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. 雖然老土d, 但... 節哀順變! 珍惜眼前人~~

    ReplyDelete
  2. 唔好太難過,佢响天國都唔想見到大家為佢唔開心!

    ReplyDelete
  3. 好傷心,D記憶出哂黎,不過路....都係要過。

    ReplyDelete
  4. 節哀﹗有好多嘢唔到我哋控制,唔好太傷心

    ReplyDelete
  5. RIP

    Try concentrating on your trip to HK, and take it easy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lois...i am actually glad i went to HK trip...it got me distracted a lot

      Delete
  6. 傷心過,喊過,就要繼續好好生活,Mrs Wu,支持你

    ReplyDelete
    Replies
    1. 返來後再諗番起,係無咁傷心,但都會有D時間想起....唉

      Delete
  7. 加油呀~~傷心完就繼續好好生活,朋友都唔想你唔開心。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,所以佢選擇左輕輕咁離開所有人

      Delete
  8. 噢,真係好突然......
    Mrs Wu,你也不好太傷心了,加油~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 傷心架,話哂朋友真係吾多,佢係我其中一個bridesmaid, 不過現實係殘酷,我都無辦法唯有接受

      Delete
  9. 你講得啱,路總要行, 人生總要過!共勉之

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,睇下想過得精彩定點,條路自己決定

      Delete
  10. 你的健康也很重要的,請放開不開心的情感,放鬆一下。

    ReplyDelete