Tuesday, May 3, 2016

2016 香港遊


不知不覺已經由香港返來數日,今次真係捉哂蟲,呢個假期仲辛苦過返工,基本上係日日朝6 晚12,  係無office工咁死板,但日日咁行,食,行,食,真係都幾辛苦。 

首先要講既係,我地15 號飛,我14 號晚先發覺原來個passport 7 月夠期,唔比我online check in,  我個刻真係心都突埋,成晚無覺好訓,諗緊點算點算,雖然明知就算諗都無用,第二朝我地諗住一早打去cathay,  但白痴既cathay係7點pacific time先可以打電話去問,即係我地成10點,我班機係下午,真係等得佢來都去左機場, 之後都1516 去唔去機場好,到最後都決定唔理3721,  去左機場先算,如果真係唔得既咪返屋企囉,真係無辦法,唉,真係鬼知有條rule要有效期6個月,我travel得有幾多。  anyway,  call左car service我地就早左好多到,去到個心都荒荒地,跟住老公好醒目咁搵左個唐人姐姐幫手check in,   個姐姐睇左一下就話,ok, 無問題, 嘩,個刻真係放下心頭大石呀, 我幾驚上唔到機,又驚如果要等多幾日先整到個passport個vacation就短左好多, 真係thank god呀! 因為好早去到既關係同之前個兩晚都訓得好差, 去到機場就好鬼攰,老公睇陣我就nap一nap,  但我兩隻小鬼不知幾興奮,見到飛機幾開心,話佢地知返香港搵婆婆就開心到不得了, 今次係我地一家4 口第一次搭飛機去旅行,真係好特別,特別地攰呀。 係機上,好彩佢地睇下電視訓下咁我都可以休息下,話哂 16 個鐘,真係唔係咁易過, 而好彩佢地有位坐,我就可以趁佢地睇電視lie down咁訓陣, 唔駛咁辛苦, 不過老公就因為氣流驚到就快暈低,我就唯有睇住佢地兩個啦。   好彩唔算有點喊,嘈住人地就唔好意思啦(雖然我都唔係想佢地喊).    落機之後真係急不及待出去呀,除左因為父母來接我地,仲有真係好想鬆下d筋骨呀, 不過我臨落機前有d唔舒服, 女人病,真係好彩捱到落機咋。  見到我父母都好開心呀,但emma就比較驚d,  hannah就跟我父母。   不過我記得係機場時要搭個d train入海關,我好有印象係個地勤姐姐,有手有腳仲同我地要推stroller既人迫入電梯, 個次係我第一次係香港見識到, 好彩未至於入左去即刻按關門制。

Anyway,  第一晚落機已經7 點左右, 香港機場效率唔駛講啦,快到無朋友,一去到個baggage claim就已經見到我地d行李,又唔駛排隊入境呢,爽!  跟住就同我屋企人食個晚餐,雖然好好味,但講真,攰左咁耐都真係胃口麻麻,所以食完野就拿拿臨返左屋企休息。  話無jetlag就握你既, 我地11 點左右訓,我就兩點幾就醒左, 而兩隻嘩鬼都3 點左右就醒,個幾日jetlag真係地獄咁,因為醒左後就唔訓,到我父母醒我地又要起身食早餐出去, 所以個幾日平均晚晚訓大約3小時左右,搭車時就訓陣,係咁!

第一晚就係咁過,星期日早上又晨早去家姐屋企,hea左陣,之後出車去食lunch,  好彩有亞爸車我地先有機會係車上訓陣咋。  要講既係,香港唔需要用car seat,  真係危險到爆,好多時我兩個女都由左飛到右, 可能係我亞爸揸車太辣吧,ummm.....  而我家姐經常性地霸住我亞媽,真係連同我亞媽講句野都無時間, 因為佢真係唔多理佢d小朋友,我亞媽幫佢手換片,餵粥仔,睇住佢地,ummm... 我都好想有個亞媽係咁呀! >_<   到下午我地一家都頂唔順,返左屋企要訓陣,實在太眼訓! 佢地係咁要訓都真係無計呀! 時差我地大人都難適應,何況佢地兩個咁細呢? 我無怪佢地。

呢隻野,真係只會做D平時小朋友吾做既野.....
點解可以咁曳?





一上到機就不停睇TV,真係睇到眼都盲呀!


呢隻就因為nap time, 未起飛已經訓低左

下篇再續


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 comments:

  1. Passport唔夠6個月真係好驚險喎,好彩你老公又醒,識搵個唐人地勤,應該真係易話為啲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢就係知個D鬼好hea, 有個唐人會好好多架!

      Delete
  2. 原來未出發已經咁驚險,好彩最終都上到機

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,真係吾開心左.....成晚,哈哈

      Delete
  3. 哎呀,之前個留言消失咗添!

    Anyway, 好開心妳終於一家四口返咗轉香港啦!雖然妳形容到好辛苦,但我深信呢種辛苦都係帶住甜蜜嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係囉,好恐怖,點解會消失左,我係gmail又見到wor....
      係架,真係好辛苦,但都係一種體驗,體驗無下次,哈哈哈

      Delete
  4. 我都好想返香港,不過諗起啲細路細,又 jet lag, 就唔想返了。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個仲係bb, 真係唔好諗住呀! 我覺得要大到4,5 歲先算係容易d

      Delete
  5. 話咁快就返咗去喇, 下次要留耐啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係快到閃咁, 我都想留耐d, 不過要返工呀

      Delete
  6. 好鍾意最後一張相, Emma好可愛呀
    雖然驚險d, 但都順利到達, 可以見面真係好開心 :)
    p.s. 我都係jetlag人, 所以好明白個種辛苦, 同埋一定唔會帶小朋友做長程travel住!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好開心可以見面呀!我都唔想咁長途架,但鬼叫自己想去探下屋企人咩,下次真係怕怕

      Delete
  7. 咁快返去啦,今次miss左見你唔到tim
    2打2真係會攰,遲啲佢地大個啲會好啲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,下次有機會再見啦!
      長期2 打2 真係好攰,返工真係舒服同開心好多,哈哈

      Delete
  8. Mrs Wu 好叻,今次旅程真的不簡單,16個鐘啊,大人都辛苦,何況小朋友,所以你們堅叻:)
    car seat <--ohhhhh.....我都冇用添,不過我又覺得ok呀,用左返而架車小左位,唔太方便咁...((可能我冇用開))嘻...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔叻呀,好攰好攰,呢幾晚又要adjust 過,真係人都癲呀!
      我地呢邊require, 所以無辦法呀,不過用左又覺得安全d 既

      Delete
  9. 真係有驚無險呀!兩個小朋友都算唔錯啦,長途機好多大人都頂唔順呢~~下次有機會返嚟真係要stay耐D:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地都真係算係咁,除左有少少發脾氣之外!
      吾知下次幾時呀,不過要返工都真係幾難take 咁耐off架

      Delete
  10. 原來回來香港了,帶住兩個小朋友旅行真係唔易架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔易呀一d 都,仲要咁長途,好彩我都survive 左,哈哈

      Delete
  11. Passport 事件好驚險,以後記住要 check 呀!始終用慣 car seat 唔用真係好唔放心,所以我們買了背包型的隨身 car seat booster,去旅行/返香港時用。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,passport真係怕鬼左,而家即刻要去renew呀! oh, 係點架? 我未見過呀

      Delete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. 嘩!妳好快手喎,護照半年有效ma,妳個係7個月,唔駛驚喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係呀,係7 月夠期,唔係仲有7 個月,即刻我個passport 得番兩個月左右咋

      Delete
  14. 好開心今次你返黎可以見到你呀:D

    ReplyDelete