Monday, May 23, 2016

4 歲生日啦


等我skip 一skip 香港遊先,講下個女生日先。 話咁快就4 歲啦, 真係好似眨吓眼就過。 媽媽希望你聽教聽話,健健康康, 唔好成日發牢騷, 幫下媽媽手,照顧妹妹, 開開心心。 其實今日本身打算係星期六搞生日會,但偏偏我又病,hannah又病,我真係唔好意思叫人來啦,唯有postpone到下兩個星期啦。  好彩佢星期五都有返學慶祝到佢個birthday,   同成班同學仔慶祝,又真係特別d既。 

Hannah公主,我既小寶貝,希望下年再搞birthday party唔好再病啦! 至怕你地病呀!! 不過係hannah生日正日, 輪到妹妹病啦,無陰公,唉, 搞到好掃興呢。 本來我地去左個museum,  因為妹妹突然間發燒,已經呆呆滯滯, 咁唯有走啦。  我知hannah仍然想玩,但佢都好明白因為妹妹唔舒服而無點扭,好彩好彩! 我諗大家既生日願望就係一家大細都唔好病,健康快樂呀!  媽媽會為你補祝你個生日,放心啦!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

13 comments:

  1. Happy birthday to Hannah! EE祝你身體健康,日日都做個開心靚靚小公主~
    真係慘慘豬喎,開party至嚟病,祝你哋一家身體健康

    ReplyDelete
  2. 生日快樂Hannah!! 祝你身體健康,笑口常開!!

    Hannah知Emma病咗就肯乖乖返屋企,真係好懂事呀!抵讚!

    ReplyDelete
  3. 話咁快4 歳喇, 姨姨祝你健康, 天天開心

    ReplyDelete
  4. 生日快樂HANNAH~~~快高長大, 聽教聽話~~~

    ReplyDelete
  5. 小病是福,但我都祝你地一家無病無痛~~
    Hannah都乖呀,知妹妹唔舒服就肯走,大個女啦^^生日快樂!

    ReplyDelete
  6. Hannah 生日快樂,身體健康,開開心心 ^^

    ReplyDelete
  7. 生日快樂!一家人都要身體健康啊!

    ReplyDelete
  8. 遲來的生日快樂, 要身體健康、快高長大、聽教聽話呀!

    ReplyDelete
  9. 生日快樂Emma^^
    原來Emma 4歲啦,時間過得真係快

    ReplyDelete
  10. Happy birthday to Hannah! 祝你身體健康,日日開心~ 繼續靚靚

    ReplyDelete
  11. Hannah個公主造型好靚呀!小朋友真係健康最緊要呢,好彩Hannah好懂事冇扭計,果然大個女啦!

    ReplyDelete