Tuesday, May 10, 2016

香港遊 day 5&6


經過一連幾日既虐待,我地決定呢幾日出街都唔預佢地,自己出去! 終於都有幾日安樂茶飯食下。 

星期三我一朝早就約左我個friend食早餐。 佢係我係美國識既一個朋友,個陣都係同時間有bb,  所以相識,慢慢就傾下計。 我地係group到知道大家會返香港,就決定約出來大家見下面, 最巧合係佢都係住天水圍,仲要係同一個屋苑,只不過係唔同座,所以咁近,真係唔可以唔約出來呀! 相識是緣分,就算我同佢係美國本身係一個東一個西,但都因為大家係香港人所以都連接起來,真係緣分幾奥妙。  我地食過早餐後,大家都要各散東西,佢因為第二日就要飛返美國,而我又要返屋企湊我個大仔! 不過好開心見到面,佢個仔係個mix baby,  真係好好好cute呀!!!

可愛dexter 仔,下次再見!

之後會合左老公,就搭車出去旺角,本來都有d擔心亞媽搞唔搞得掂兩個,但我亞媽話佢地都ok,  食野玩下搞下就又一 day,  咁我都唔應該再諗得太多去擔心佢地lu,  不如試下enjoy下啦! 我地去旺角係去meet up我老公個friend,  都有幾年無見啦,佢本身係美國讀書同住,之後就返左香港,可能大家又係香港人,都有時會whatsapp下。 我地去飲茶,飲左成幾個鐘,真係誇張,不過無左小朋友係隔離嘈喧巴閉真係寧靜好多!之後我地就行下,又因為老公夜晚要約佢香港分公司d人食飯,所以我地就同我老公去搭車送佢去個office度之後我就同佢朋友再傾陣行陣。 香港人d腳骨力真係好勁,我覺得呢次返去不停行,真係行到腳軟, 可能我真係慣左呢邊大部份時間有車,同埋年紀開始老了。。。。跟住夜晚約左屋企人食飯,我就當然等我亞爸車我啦,咁鬼遠,哈哈。 無車真係唔駛旨意住天水圍!!去到餐廳, 見到兩隻小鬼,一隻訓低左,另一隻就食緊野,唉,時差真係搞到佢兩個不似人形咁,其實返去係咪害左佢地呢??  本來想叫醒hannah,  但佢一叫醒就係咁喊,唔聽話,我知佢係好攰,但佢好多時都係咁,真係眼訓大個天。  之後又要我訓話一輪,跟住又驚左我,佢就比我亞媽拖住,我就推住emma,  唉,真係好鬼辛苦。  好彩有亞媽,佢幫我湊住佢地,我就可以輕鬆一下。 

enjoy左個我至愛既茶記,好味!


星期四, 我地同兩隻野食完早餐,就跟車出去.




朝朝早好豐富早餐,好飽!

我地今日約左做推拿,其實我以為會好舒服,但原來係痛架! 不過我都忍到既,但有d位真係痛到流眼淚。 跟住去左荔枝角行陣,又去深水埗行陣,再去佐敦配眼鏡,之後我約左我d小學同學食飯,我老公話唔去,咁我就陪佢行去柯士甸站搭西鐵,佢就搭車返去,我就hea到7點幾食飯。 係柯士甸站見到有個牌寫住elements,  咁我成日聽過呢個名,但又未去過,咁諗住去睇下啦,行上天橋,行行行。。。行到一半心感不妙,點解行極都未到既? 條天橋係咪真係connect elements架,因為大大話話都行左成10 mins,   係中間,唔上唔落咁,唯有努力d,  最終去到elements,  靜過隻蒼蠅飛過都聽到,梗係啦,賣d野全部咁貴,真係搵鬼去,佢d野我美國大把啦,真係唔駛去! 妖,至衰比個牌握左!  跟住諗住去番海港城個頭,跟住諗,下,我係柯士甸站行左成20 mins先到,咁行去海港城咪要成30mins..... 真係驚左,咁我咪問個度d姐姐點去囉,佢話,叫我搭去香港站,再轉唔知咩線再去返tst個站,我真係o哂咀,下,我只不過係附近,居然要搭過海跟住再搭回頭去番tst,  ummm... 不過因為我真係唔識路,我唯有照做啦,我唔知點解個刻醒唔起可以搭的士,如果唔係會慳好多時間。  到左meet up我一個小學同學,嘩,真係keep到成20+ 年既友誼,我都真係覺得好amazing,   呢位同學,真係由小一識到而家,雖然未必係中間最friend個d,  但真係經常地whatsapp,  科技真係令人距離縮短不小。  跟住又天南地北一晚,到dinner時間我地再約埋一班小學同學,個d真係20+年無見過,好誇張。  雖然不至於好多野同佢地講,但我覺得好搞笑,因為居然有呢d飯局,都開心既,一班咁多年無見既同學,真係好難得。 

下午個lunch, 都幾好味呀!

咁就過左兩日,無小朋友時就好掛住,有既時候又嫌煩,真係好矛盾呀。 不過都多謝亞媽肯幫手睇下,如果唔係我真係留係屋企算數!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

10 comments:

  1. 呢兩日行程真係C服好多!真係世上只有媽媽好!

    哈哈,我都對香港嘅高級商場有同感,所以我去親都係為咗搵食多!;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係架,無呀媽我諗我都係留係屋企算數。
      我其實多數都去d cheap cheap mall, 高檔個d 真係唔敢去

      Delete
  2. 有時真係要放低小朋友輕鬆下嘅,而且婆婆見到孫開心,一日半日OK啦~~~返嚟見番咁多朋友,一定講到口水乾XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都ok 既,不過自己亞媽唔可以say no. 見咁多朋友,真係好多野講架,不過呢d 咁多年唔見既,又真係有少少隔膜既。

      Delete
  3. 有冇小朋友的生活真係相差好遠好遠!
    btw, 我同海豚兒一樣, 高級mall只會去食野咋, hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,差好遠,起碼真係可以叫同朋友傾陣計。

      Delete
  4. 我都試過响柯士甸站行過去elements,真係行死,行過一次之後,以後都唔敢再咁行

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲以為係我先咁傻仔tim, 哈哈! (不過我吾係話你傻仔)真係無下次,咁鬼遠!

      Delete
  5. 有時妳係咪過份擔心呀?要放鬆自己呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點都會擔心既,不過而家已經無咁緊張

      Delete