Wednesday, May 4, 2016

2016香港遊,day 2&3


上次講到星期日真係攰到pk,  下午食完lunch時,我亞爸就車我地返屋企nap陣,真係勁勁勁辛苦,唔只我地,兩個細既唔慣到爆, 不過既然已經返左去,都無得返轉頭啦。  佢地就狂nap,  我地都趁呢個時候叉下電,如果唔係真係幾難捱。 晚上就同屋企人去食海鮮,其實我等左食海鮮好耐,不過好可惜因為實在太攰,我真係一d胃口都無,d瀨尿蝦呀,扇貝呀,鮑魚呀,真係無掂過,唉,嘥哂, 因為呢邊無呢d食呀,特別係瀨尿蝦,唯有真係等下次。  之後我地就去左家姐個度住兩晚,因為姐夫要飛,我亞媽要係個度,朝早無人睇住家姐d小朋友,咁我唔想自己留係亞媽屋企,咁就一齊去住啦。 其實我家姐有個3 歲個仔,同h&m都好玩得埋,但都怕打搞佢地呀,始終我地仲有jetlag,  一朝又唔知幾點就起左身架啦。  果然,到夜闌人靜時,兩個嘩鬼又喊醒,最慘係會嘈醒明天要返工既家姐,連工人都特別多野做,因為要執頭執尾,哈哈, 我同老公就講,個工人真係多得我地唔少,成晚嘈生哂,又比咁多野佢做,哈哈! 之後我好記得hannah喊,又發脾4, 我家姐就話,你地有無試過好惡咁鬧佢,我唔識答,因為其實平時既佢雖然都係麻煩,但唔會長期咁喊,一來佢係未慣,二來佢係時差搞到個schedule亂哂, hannah係一個好follow schedule既人,一off左schedule佢就會好易發癲,三來,呢隻女佢home sick,  話好掛住屋企,明既,第一晚係亞媽個度已經唔慣,之後個日又話去家姐度訓,所以更加唔慣,佢就係咁, 好需要屋企,咁我都覺得係好事來既,大個唔駛擔心佢唔識返屋企,嘻嘻。 






咁多好味既野食,我都無點樣enjoy過,嗚嗚嗚


同我家姐個仔一齊玩既第一晚,已經完全吾驚陌生地方



到第3 日,本來約左朋友去濕地公園,之後又去唔成,我老公又話想shopping,  決定沖出市區,去又一城! 講個background先,我未過來美國前,係住係觀塘區,之後亞媽佢地搬左去將軍澳,再幾年前搬左去天水圍,因為要近家姐(佢係元朗住),   對我來講,天水圍好陌生,完全係另一個世界, 對上一次返去住將軍澳,有地鐵到,好方便, 而今次係天水圍,要搭輕鐵再轉西鐵先去到一d地鐵到既站,唔好講笑,真係幾遠,對我來講,香港commute應該大約30 mins就到,我今次返,次次既commute起碼一個鐘可能因為要轉幾程車關係,真係攞命。  ok,  講番去又一城經歷,我地就係元朗起程去九龍塘, 首先搭村巴去西鐵站,之後再係美孚轉地鐵,再去到太子轉將軍澳綫去九龍塘,你估下搭左幾耐? 我地一家4 口,足足係搭左兩個小時先到,我到左真係想嘔。 點解咁耐?村巴個程無問題,去到西鐵站,又要搵升降機,都算,去到美孚,行左起碼20 mins,  因為又要等升降機,又要落落落,足足係個度搭左4 程升降機先到地鐵站, 呀,真係唔容易,跟住去到九龍塘又要搵升降機,真係搵都搵左成粒鐘呀!!!!!! 我地12 點起程,好記得去到兩點,真係唔好講笑,跟住去到九龍塘,hannah又開始攰,好彩emma係中途nap左陣, 如果唔係要deal with兩個cranky babies,  我真係寧願返屋企。 又一城design,  d elevator完全唔知係邊,好幾次都就咁用扶手電梯咁上,我都覺得幾牙煙, 跟住搵到升降機,又比D有手有腳既0靚妹迫,明明係後面同一層出,都要夾硬sip出去,好心啦!!!!!!!! 千辛萬苦終於見到個友人,食野個陣個個都已經好攰,hannah都係食左佢至中意既油條,原本我地打算打街,點知老公頂吾順,我地最尾打的去左友人屋企hea陣, 真係十分吾好意思,我地去到友人個度,基本上係訓覺,我平時都好alert, 但點知真係好好好攰,係朋友屋企訓左一陣,最精神一定係emma, 因為佢之前nap左,哈哈! 好彩靠佢陪我朋友同佢個女,如果吾係真係仲樣衰!   我地就留左一陣,等我亞爸放工經過成家車番屋企,哈哈!如果要我再搭兩個鐘咁返去,我真係會選擇搭!的!士!  我覺得如果吾係同佢地出去,個commute應該無咁難既,不過點都要一個鐘頭囉!


岩岩開始好興奮,到中途就無哂電



呢位小姐問我地,點解要搭咁多次升降機既???? 


去到朋友度同佢個女玩,點知得emma一個係清醒,其他個D訓哂,哈哈哈

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

24 comments:

  1. After your trip report, I don't think I will go back to HK anytime soon.

    It's tiring just reading your report!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahhahaha...i am sorry, i don't mean to scare people away lol but ur kids are older, so i think it's ok?

      Delete
  2. 好在好在,尾程有外公一車過車哂大家返屋企,慳返程的士錢! 嘻嘻,講笑咋! 我估Mrs. Wu如果唔係帶住兩個小朋友會無咁辛苦嘅,不過,唔緊要啦,呢D旅行嘅蝦碌嘢,會成為妳同Mr, Wu將來嘅共同回憶,過後諗返其實都幾搞笑架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 除左我同mr wu, 仲有d 小朋友回憶,應該都幾特別架!

      Delete
  3. 香港啲配套真係唔太baby friendly,我哋住慣咗多數都唔會等電梯,會推埋bb車上落扶手電梯,危險但實在無辦法,電梯太多自由人同年青力壯嘅人同你爭

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下,都咁明點解會同我地呢d 真係有需要人士爭。 我地呢邊,如果有人推stroller, 多數比佢用個 升降機先架,因為知佢地無得選擇一定要用。

      Delete
  4. 睇黎你地今次返黎都唔係太enjoy啵~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈。。係喎。。暫時冇咩好評(可能寫到我哋應該有卦!)

      Delete
    2. 哈哈,未寫到je, 咁開始梗係要有d 衰野先啦,嘻嘻嘻

      Delete
  5. 我都住一排天水圍, 真係好唔方便, 超唔like
    至於香港的公共交通, 除非住慣, 否則的確好難頂呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個度都算方便呀,咁近西鐵站。 我以前覺得搭地鐵好方便,而家加左幾10條線,真係睇到眼花呀!!

      Delete
  6. 啲人越來越自私,我見過大人大姐同大肚婆爭位坐>_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,好心啦,真係好唔明,又或者係,唔慣,我係呢邊,有小朋友既佢地必讓坐,而大肚婆更什,我個陣大肚無人讓座比我,有個人叫佢地讓比我坐架,幾有heart

      Delete
  7. 我睇都覺得攰呀,哈哈!
    啲海鮮好吸引啊,返美國前仲有冇食呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係未試過咁攰,哈哈
      無啦,無再食,下次先啦

      Delete
  8. 係架,我元朗去TKO都成兩小時,所以我都小去,好怕搭咁耐交通工具,又大又細,暈......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你應該唔會無拿拿去tko 啦,去既應該都有車卦。 兩hrs, 實在太耐,聽到都想暈

      Delete
  9. Mrs Wu 我好配服你地,帶住兩個jetlag b 加stroller撘咁耐車。比我成個trip留喺屋企呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔得,咁悶,返去旅行留係屋企搞咩? 仲有我亞媽個度細到。。。。 真係無野好做架!

      Delete
  10. 天水圍又真係好遠!
    香港真係好唔baby friendly架,啲人又無咩公德心,唉…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係超遠,我真係怕鬼左。
      香港真係唔太baby friendly, 去餐廳見有小朋友可能唔想招呼tim

      Delete
  11. 咁豐富既海鮮餐,竟然食唔到???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無呀,食左兩啖,真係無胃口呀

      Delete
  12. 天水圍又真係好遠!
    香港真係好唔baby friendly架,啲人又無咩公德心,唉…

    ReplyDelete