Friday, May 6, 2016

2016香港遊- day 4


星期二約左睇中醫,本來我個plan係留兩個比亞媽湊,我同老公去睇中醫, 跟住我老公又話,去旅行梗係一家人出去啦, 又話我地約左朋友夜晚食飯,同埋佢地想見下我兩個女,唔想出出入入,打算捱到夜晚食飯, 點知呢個先係惡夢開始。  我地一早又跟車出去尖沙咀,見未夠鐘,我地就去食個點心早餐啦, 食完後我地就去中醫到等,講真,睇醫生點會唔駛等,不過我地等左成個幾鐘,大人都可以坐定,佢兩個, 諗都唔駛諗呀! 兩個係到等,嘈到拆天,最後要比電視佢地睇calm down佢地,唉,我一開始都話唔好同佢兩個去,不過有人堅持囉! 睇完後,都已經成12點,咁我就話,不如去食d野先啦,費時emma又食食下訓左, 咁我地就打算去海港城citysuper個頭食野, 唔知係咪兩個攰定點,又係咁cranky,  唉, 真係成日既心情比佢地搞到down哂,我地仲打算捱到夜晚? 睇黎都幾難。  開頭打算行陣,跟住搭船過海去灣仔(因為夜晚約左人係灣仔食飯),  點知。。。。去到citysuper個頭,可能因為lunch hour關係, 勁多人,想搵個位坐簡直就無可能, 又要推住架bb車,d人見到更加坐快d,  完全唔會讓位架, 真係勁pk.    Anyway,  見咁難搵位,我又記得呢頭有buffet,  不如食豪d去buffet啦,起碼舒服d,  又可以坐耐d,  休息下,真係比佢兩個搞到人都癲, 跟住坐底左, 大小姐又話唔肯坐個張枱,一定要坐隔離張枱,個刻已經攰爆,呢條友又係咁lur,  我地最終決定係走!!! 呀,真係頂唔順啦,本來可以好好地坐下休息下,呢條友硬係有d野搞搞震先得, 佢就係buffet個度發哂脾氣,我就又要拉番佢出去,係,個個望住我,咁又點? 我再唔發下火我真係會爆炸! 如果唔係怕係hk佢比人捉左,我一定留低佢係個度, 唔駛理佢。哼! 真係激到火都黎,之後仲唔肯行要抱,真是他!媽!的! 佢已經唔輕,而佢要指定老公抱,老公就係因為佢條腰已經唔多好,佢仲要chur到我地盡,我地最終就決定同佢地返屋企比亞媽睇,我地自己同朋友食飯! 真係,都話一早唔同佢地出去架啦,唉,攞苦來辛咁樣囉。  咁樣一出一入,我地去到灣仔都差不多又要食飯,真係趕頭趕命咁,幾辛苦! 好彩無左佢地食飯,都算食左d野啦,不過都係因為好攰關係,我地都唔算好胃口,我幾驚食食下想嘔,跟住又擔心佢地兩個呢,始終都係第一晚, 跟住亞媽叫我唔駛擔心,我地唔係度佢地都算ok,  不過佢地發脾氣時,我家姐就發火趕佢地出門口,真係嚇鬼c........ 不過家姐既容忍度好低,見佢地一發脾氣就連環開槍炳佢地兩個,搞到原來驚婆婆既emma都要跟住婆婆,哈哈哈,可想而知係真係幾咁惡! 不過,我都覺得佢地要比人教下,我地兩個唔係就佢地,佢兩個無機會遇到d咁惡既人, 我覺得香港家長可以體罰, 而我地,打佢地一下都有機會比人告,真係個個教下一代都唔同既。 


anyway,  我約左我d 中學同學食飯,對上一次見已經係結婚個年既事,我個best friend 黎左美國做我maid of honor,  雖然大家中間個幾年都唔係日日聯絡, 但我諗真正既friendship 係唔需要日日見,而係見到面時唔會好生保,所以都好安慰。  講真,自從上次知道個friend 自殺後,我先覺得原來真正識既朋友都唔留下幾多個, 所以以後會更加珍惜朋友呀。  anyway,   我地去左食日式放題,好似大約$300 一位但可以坐成晚, 真係抵。  雖然胃口麻麻,但見到佢地都開心呀! 我地就坐到真係打烊為止, 真係有講不完既話題呀! 今次見完,真係唔知幾時會再見,雖然有d 不捨但都要離開lu.   食完飯後我地就返屋企, 好開心見到班中學學呀!大家都各散東西,但都仲有幾個keep到既。   返到屋企以為可以休息,點知hannah就好似dog dog咁要等主人返先訓,真係吹脹,已經攰到爆炸都唔會去訓,唉,都唔知係好事定唔好事lu......

個日既惡夢終於完結,我地就決定之後個幾日都湊佢地去亞媽度,我同老公自己行,佢地真係需要個教訓呀!!!!!



雖然好味,都無胃口上黎真係吾多想食野呀!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

17 comments:

  1. 一睇到妳話老公要帶埋兩個女出街,我都估會幾瀨嘢,要兩個習慣美國生活模式嘅小朋友喺香港嘅街到由朝蒲頭晩,真係十級惡夢,好在妳最後都送咗佢哋返屋企,但妳家姐...都幾堅喎!^^"

    咁其實妳嗰日lunch最終食咗咩呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢傻囉,我地又無車可以車出車入,真係搭車都唗哂D時間呀!
      我個日lunch...最終係亞媽度食左個麵,真係咩心機都無哂架,哈哈哈!

      Delete
  2. 帶兩隻出去一整日唔係唔得, 但一定要有法寶令佢地瞓同安靜~~~ 否則大人真係冇好日子過! ^_^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我地係美國有試過,但可能自己地方,又有車,點都方便D,同埋我地熟路D,吾駛咁麻煩。 加上佢地jetlag所以好攰,所以真係咪搞

      Delete
  3. I think in general, the kids in HK are better behaved.

    I know for a fact that my 7yo could not sit still for 15 minutes without complaining.

    ReplyDelete
    Replies
    1. same..esp Emma, can't stay in one place for 5 mins....ummm

      Delete
  4. 我估美國返香港的 jetlag 難較過歐洲返香港。我個仔超快較好,反而大人(我和老公)頭幾日都係一係瞓唔著,瞓著就一陣就醒,半夜起身捉賊⋯⋯

    香港啲𨋢絕對不是有需要者有優先,行得走得的人懶要撘𨋢如果排隊都算,有啲人衰到打尖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我D女仲未好得哂,朝朝5點起身玩,真係命都無左。
      香港D人吾會讓,好可恥

      Delete
  5. 有時小朋友嘅固執真係好難頂,我有時都忍唔住扯火。
    做唔到原來姨媽咁好火,勁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 姨媽係老師,好火架,可能係學校不停火,哈哈
      我d 火日日都扯唔少, 人都癲

      Delete
  6. 單睇字都感覺到你哋啲火~香港其實都有啲好質素嘅人,海港城多其他人可能唔係香港人呢。
    今次返黎,你真係睇到好多香港唔好嘅一面喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係有好質數?? 除左你地囉。。。。。 咁又或者我地個d 時間個個高質都要返工。
      無架,所以下次返都要諗下

      Delete
  7. 留比婆婆最完美,h&m 又唔會曳,你同mr wu 又可以鬆吓。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我一早都係咁諗,但有人話唔好wor....

      Delete
  8. 留比婆婆最完美,h&m 又唔會曳,你同mr wu 又可以鬆吓。

    ReplyDelete
  9. 妳講到日日都咁辛苦、咁慘呀 :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係架,不過都有開心既一面既

      Delete