Wednesday, May 18, 2016

2016香港遊 - day 8


終於等到weekend啦,可以陪下屋企人,我地一早就plan好星期六去disney,  我地一家10 口 就一齊衝入呢個夢幻樂園啦, yeah!   去到時雖然都係岩岩開門, 但見到已經超多人,驚呀! 跟住我地就跟住我家姐去玩, 因為佢有pass,  所以都來得多,熟路過我呀! 我地第一樣野就排去玩揸車,佢話條隊唔係好長,但去到之後,真係覺得比佢握左,我地排左成個鐘先有得玩呀,咁都話唔長,佢話平時仲耐,唉,真吹脹, 算啦,話明一家人去玩,咁我無理由唔去je.   跟住排排下隊,有好多人係後面行去前面,下,咁都得? 跟住個d人就話我亞媽係前面呀,blahblahblah,  呢d風氣真係幾差,我之前去過美國disney,  真係未見過有咁既事囉,又或者係d菲傭去幫手排隊咁,咁即係點? 我地唔駛玩啦!可能thats why要排咁耐囉。 其實我全日都見到d人係咁由後面行去前面架, 一d又話唔記得拎衫,有d話d朋友係前面,我最記得係我地玩木馬個陣,有d b6 係前面,後面就有d人打尖, 跟住我睇下個牌,真係有句話叫人唔好打尖,可見個度d人真係經常打尖先係咁啦,仲有d工作人員會叫d人出番來囉,我覺得好搞笑,其實去玩je,  排個隊又唔係好難,更何況我見個d b6, 係大人,即係20 幾歲個d後生仔女,排一陣唔會腳斷卦,唉。 返來之後,我覺得呢邊d人真係算有禮貌,搭升降機有小朋友會讓你架車入先,開門會幫你hold住,跟住你幫人人都會講聲thank you,  係hk有d咁既待遇? 一次都無!!  anyway,  玩完車車後,我地就去隔離玩埋個巴斯光年, 細膽既hannah嚇到想喊, 真係。。。 其實只不過黑d同見到有d alien,  唉, emma唔駛講啦,玩得十分有12 分興奮,佢兩個可唔可以mix下呀??  不過慘慘係我父母基本上去係陪坐同陪b,  因為佢要幫我家姐手睇住個女,咁佢先可以一齊玩, 好彩中途都有我姐夫睇左bb一陣,咁先可以同父母去睇過小小世界咋。 雖然大部份既野我都睇過,但有小朋友後真係第一次同佢地去旅行同去disney,  所以都好開心呀。  中途落雨,我地係food court出面避雨,咁我地有小朋友,落雨當然擔心小朋友凍親咁啦, 個度d工作人員係咁話叫我地唔好阻住條路,大佬呀,落咁大雨唔避雨個個都stupid啦, 咁想點? 跟住我姐夫又推住個bb車,佢就鬧個個工作人員話佢知我地去得邊? 落咁大雨又推住架bb車,佢仲好燥底咁問佢咩名,要投訴佢等等, 嘩,真係驚! 我老公都係燥,但我會拉住佢囉,但我姐夫真係連環地噴火咁,唉,hk人真係好燥,仲要係兩句唔埋就投訴,ummmm.... 好彩最後工作人員都無再出聲,如果唔係又麻煩啦! 其實玩既野真係唔算多,我印象中,係玩過賽車,巴斯光年,騎木馬,teacup,  小小世界, 好似就係咁咋, 不過行下食下休息下再shopping下,就咁又一 day,  不過都開心陪亞爸亞媽同家姐成家一齊去玩,真係唔知幾時再有機會呀。  

唔知係咪玩左成日太攰,我地個晚好鬼肚餓,因為我家姐知我想去食海膽,佢就帶我地去一間我姐夫識人既日本餐廳,真係食指大動呀! 間鋪雖然唔係話十分靚,又唔係係街鋪,但佢真係日本人開既,同埋d野好新鮮,好鬼正! 我地唔識叫架,我姐夫就叫哂所有野,真係好好味呀!!!!! 來左香港咁多日,真係先係第一次食得落野,好彩個日個胃都算聽話,真係食極都有呀! 我至愛既海膽真係好鬼好味! 搞到我都食左幾舊,但真係太飽啦,跟住佢d魚生又好新鮮又肥美, yum yum,  而家諗番都好想再去食呀!!!!!!!雖然之後find out價錢都幾拿利,但原來係hk食野,呢個價算係咁,之後好幾次想係呢邊食番呢種感覺,真係搵極都無呀! 唔好話睇價錢,唔睇價齋食都唔覺得係好味囉,仲覺有d唔抵呀! 盡興左一日,真係好開心, 雖然係好攰呀,但同一家人一齊玩,唔個係無價,見到d小朋友一齊玩,我都覺得好開心。  

下一日就講到約左班識左幾年既blog友啦! yeahhhhhh


 呢個小朋友,食到幾污槽!





 海膽同魚生真係十分鮮味呀!!!!!!!








多謝姐夫呢餐,真係好好味呀!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 comments:

  1. 哈哈,返到香港真係要fine tune返個節奏先習慣到,我成日話香港真係連隻烏蠅都飛得快過北美嗰D架!香港Disney我只係06年返去專登揀平日去過一次咋,嗰陣都尚算"正常"嘅,無依家咁癲!點都好,一家十口一齊去玩去食嘅回憶始終係priceless嘅!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,最開心就係一家人去玩,priceless.

      Delete
  2. Hannah個樣真係好鬼似妳囉~~~

    最後個餐真係幾正喎, 海膽澎湃到呢!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係餅印,佢同我細個d 相係一樣架,哈哈
      嘩,d 海膽真係好味到爆呀,好想再食

      Delete
  3. 啲b6真係好鍾意打尖架,好討厭!
    不過香港人又真係好鍾意投訴,咩都投訴!
    同屋企人去玩,去邊都一樣開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係幾討厭,不停打,真係後面d 人永遠唔駛玩!!

      Delete
  4. 啲b6真係唔識咩叫排隊,次次去親迪士尼一定係咁比人打尖,諗起都忟

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好嬲唔好嬲,遲d 上海開左應該無咁多b6 架啦。

      Delete
  5. 個餐日本餐真係好正喎~~~
    我只係去過香港迪士尼,好好彩我雖然周末去,但除咗某D遊戲排得耐少少,其他都係等10-15分鐘(可能我地見人多就唔排:P),試過玩飛越太空山唔駛排添呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁開心唔駛排,不過可能小朋友多,真係所有小朋友野都要排,好鬼煩!

      Delete
  6. 快啲寫吓一篇啦~好期待

    ReplyDelete
  7. 唉...我唔鐘意香港個迪迪尼,超多自由行,又冇禮貌><
    間日本餐廳叫咩名呀?好正喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾中意,不過同小朋友,真係得個兩個地方去!
      你去試下啦,不過吾係次次都咁好味,真係睇下個晚好吾好彩,哈哈!
      Kato Japanese Restaurant... 吾知點解open rice開吾到,你可以去search下呀!

      Delete