Thursday, May 12, 2016

2016 香港遊 - day 7


終於到星期五,即係weekend可以有亞媽陪,開心! 我地今日同佢地食完早餐後,就去超市買d零食,跟住返左屋企hea左陣,因為實在太攰了。 我就係屋企訓著左,訓到成12 先知醒,之後就衝衝出去食個lunch,   我地選擇左去屯門,因為西鐵站沿線,同埋都算近,都係兩個站。 去左 v city食個拉麵,都ok既,最中意係唔駛比tips.    我呢邊d tips愈來愈貴,而家要成18%,  就算service差,唔好食,都必定要比,搞錯! 所以係hk,  唔駛比tips,  真係幾開心架。  跟住就係v city行陣, 跟手再去番食綠茶雪糕,本來係打算食個雪糕就算,點知又話要最低消費$100, 搞到又叫多個野食,但係一d都唔好味,總之食兩個雪糕就算。   食完tea後,就去市廣場個邊行陣,實在太大,實在太唔識行,好似條條路都一樣咁,搞到我都迷哂路。 不過好彩個度有d姐姐可以問,我就不停地去問佢點去個d地方,嘻嘻,唔熟路呀真係,咁多年都無去過。 到夜晚我地就join番兩隻野加屋企人去深井食燒鵝。 其實真係個樣好好味,但食落去真係好肥好油,真係食一次便算。  不過emma就十分喜愛呢d雞脾鵝脾之類既野,真係食到唔停口呀!而hannah姐又可能無nap,  所以食食下又話要訓,唉,真係瘦哂呀! 因為hannah訓左,我就同埋emma and屋企人去左食糖水,我地叫左榴槤酥,楊枝甘露,etc既甜品,真係肥c了。  其實返hk後食左好多榴槤呀,因為亞媽又買左個比我食,我姐夫又買左個比我, 成家係得我同我亞媽食架咋,我老公聞到就想嘔,我係中意,但一下子食咁多真係有d食到反胃。 



拉麵OK啦,不過不失,無咩驚喜




呢個雪糕OK,不過其他野都吾係我至愛,仲要最低消費$100,真係吾駛再去。




呢餐燒鵝都吾平,不過我覺得比起以前,D鵝無咁好味,同埋真係好肥呀! 少吃為妙! 

 不過呢隻豬又食得好滋味,真係有你無你,食左先。


 甜品都OK呀,D榴槤酥都幾好味呀!



其實想講番,本來打算係hk買衫買野,點知真係咩都無買過返來,係買左d snack, 真係買唔落手呀。 我一心打算係hk買衫,所以帶左真係兩套衫,好彩有個兩套,如果唔係我真係無衫著出街,可能本身都有d picky,  之後再睇個價錢,真係唔想買。 我覺得雖然美國d style可能無咁岩我,但至少都係有d brand, usd $20 一件tops真係唔難搵, 一條裙大約$40 都可以有,所以我覺得如果買,真係唔抵。  大人衫已經唔抵,小朋友衫更什, 有次見到條 elsa裙,成 $400 hkd,  即係成$50, 就算折左一半,我都覺得貴,真係唔買都無所謂。 

經過幾日自己出街後,weekend就要陪下屋企人去玩,我地就一早決定去disney.   當然啦,香港disney點都比唔上美國,但係,有屋企人一齊去就priceless,  可以幾個小朋友咁一齊玩,一齊食,都真係幾開心架。 

下篇講去disneyland
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 comments:

  1. 好在呢日行程都C服少少,仲可以nap下,應該有足夠氣力迎接之後嘅disney之旅!;P

    我都n年無去過深井亦好耐無食過燒鵝啦,直頭連咩味都唔記得lu,嘻嘻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實咪又係同呢邊D燒鴨咁既味....都係咁上下啦

      Delete
  2. 好鍾意Emma食燒鵝個樣, 好真摯好燦爛, 間唔中一次都OK呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好中意睇佢食得好豪放個樣,哈哈

      Delete
  3. 香港買衫真係超唔抵,所以我都無乜出去買,反而上美國網買完運返嚟重抵,當然唔少得偉大嘅淘寶:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你而家ftm, 更加無可能出去買啦,直接寄比你方便百倍!

      Delete
  4. Emma食得好開心喎,佢係咪好“擦”得架?

    ReplyDelete
  5. Vcity我地都成日去架
    我都好少行街買衫,通常都網購多呢,香港好多韓國衫都幾抵架

    ReplyDelete