Wednesday, June 1, 2016

2016 香港遊 - day 9


唔駛講,指定動作就係一早起身啦,真係想訓多一陣都無可能。  不過今日行程十分豐富呀,所以休息真係no way.   

我家姐一早就book左一家人去影全家褔,係呢邊都無做過,所以去試下啦。 一家10 口去影,你估有無難度? 4 個蒸生瓜,唉,比佢地舞到我暈呀! 一開始時,可能唔知發生咩事, 佢地都少少合作,不過笑容就當然欠奉啦。  佢地個樣係,發生咩事呀? anyway,  到影左一陣後,emma已經不受控制,c都唔肯比我抱,要落地,唉,佢一扭,其實無人可以控制到,因為佢又大力,又狂lur,  掙扎得好勁,以我d功力係完全唔夠佢爭,所以搞搞下又喊又性,唉,真係頭都痛哂,跟住其他d小朋友都開始發癲,唉唉唉。。。。。。。 ok,  唔影我地先,諗住比emma calm down下先再影,跟住佢d狀態都係咁上下,一係好hyper,  一係就狂喊,我真係無佢呼呀,之後到我地一家4口影,佢又係走夾唔頭,因為佢唔中意比人捉住佢,呢輯相,絕對係出哂汗之作,又走來走去,又扭到發癲咁,我個日真係比佢地搞到痴左線,連dd精力都真係無哂! 之後我地都放棄左,是但掉d恐龍,蛇比佢自己影,襯番佢d恐怖性格,個攝影師話我地係佢影過咁多人中,係top 3 難搞,我心諗,你自己都無野氹佢地啦,至叻咪就係開架爛鬼ipad囉,跟住收到d相又話touch up過,我真係一ddddddd都唔覺,我自己執應該仲靚d,  哼。 


哈哈,emma D相就係咁,完全係吾知發生緊咩事,點解要擺pose呀,哈哈哈哈哈! 所以D蛇呀,恐龍呀真係勁襯佢!


hannah就好少少,不過婆婆真係花盡心思去氹佢佢先肯笑咋! 係得呢兩張見得下人咋

影完相,我地就食個lunch就亞爸車我地去深井meet up我d blog友, 其實我係一個好怕羞好慢熱既人,第一次見咁多未見過既人我真係有d擔心,因為我講野唔叻,又唔係多野講,係blog上可以任我點講都得,但係現實生活我係一個好靜既人,除非我同個個人好好好熟啦,所以可能係個blog gathering上我係比較靜,加上我朝早比人發癲完一輪,我真係其實有d攰。  anyway,  我都好期待呢個gathering呀,我好記得我知道會返hk後,好多blog媽媽都問我幾時返,想約我出來,我都好興奮呀,雖然呢個檔期係比我家姐講左幾句話我weekend唔係應該陪屋企人咩,但任性既我覺得除左屋企人外,朋友都重要,所以我抽左幾個鐘頭見到我d blog友。  其實朋友我已經唔算多, 真係係yahoo blog開始就識呢班blog友and而家仲keep到,我覺得好安慰,加上大家都係睇住大家d小朋友大,我更加覺得好似見到親人一樣呀。  首次要多謝檬媽做搞手,佢真係好唔話得,我覺得打搞到佢唔好意思,不過佢兩個小朋友都好乖,好聽話,好得意,好開心見到佢地一家,而我好surprise係我地係門口唔識路,我打比佢佢出黎接我地,hannah居然比佢拖住手,又會咁既? 因為平時既佢真係cool到爆架,檬媽果然有一手,嘻嘻。  入到去後就見到肚b一家同 南瓜仔一家,真係好似見到d好耐無見既朋友呀,不過hannah同 emma唔係好熟其他小朋友,所以都係自己兩姐妹玩多,唔緊要啦,真係純係想見下面架咋。  錄續d blog媽媽都來啦,真係有好多小朋友,而佢地雖然係第一次見,但真係感覺識左好耐咁,仲有好榮幸燒腩媽咁大個肚都抽時間單拖見我地,真係好幸運呀,又好彩佢仲未生咋,如果唔係就緣慳一面。  跟住見到一仔媽,小寶媽,anki媽,巨family媽, 妹豬媽, 小b媽, 個個都係yahoo時代識架,真係睇住佢地大呀。  如果未能同你地傾到計,真係唔好意思,話哂要睇住兩個小朋友,都有d難度架,雖然係一個房入面,但我比我老公train到隨時要alert,  好煩。 唔知係咪emma食左chocolate關係,心情hyper到不得了,好似癲左咁呀! 我幾驚佢打人又推人。 佢真係滿場飛,叫佢坐就企,叫行左就行右,呢隻馬騮真係難纏呀! 我見其他小朋友乖乖咁坐定,唉,真係失禮哂。   跟住玩左陣,影陣相,我地移步去隔離玩slide, 而係隔離房就見到little k 媽媽, 呢個emma見到slide真係發癲咁,見到slide即刻沖去,仲要唔睇就sir落去,嚇到d爸爸媽媽都嘩一聲,佢真係十分瘋狂呢! 希望無推撞到其他小朋友啦! 開心時間過得好快呀,一開始集左小小郵後,有d就唔記得左影,希望下次返hk再有機會約大家啦, 不過真係唔知幾時既事lu...... 好多謝大家抽空來見我呢一家呀, 都多謝大家係hk時比左好多資料我!

走個陣落大雨,好彩亞爸接我地,如果遲幾分鐘上車就真係好呢hea.  我地夜晚去join家姐佢地去半島食飯, 其實唔知係咪佢地慣去d咁既地方食野呢? 對我來講好grand,  好靜,如果我選擇,我會中意去d大排檔地方,哈哈。 食物方面,ok啦,無驚喜, 得個靚字。  環境舒適既,但太靜好唔慣,哈哈哈!  未食dinner前,因為兩隻野訓左,我同老公就去行左陣,不過個一陣真係搵完路都要返車,感覺上係好似旅行團咁,要幾點去返邊到等。。。。 anyway,  終於食到我想食既綠茶雪糕,不過食完後都好飽lu,  難怪dinner覺得無特別啦!食完飯後既感覺係,wkend完啦,即係我地就快要飛返ny啦,有d不捨,雖然hk既生活已經唔係好似以前所響往,但始終自己係hk出世,hk生活咁多年,同埋屋企人係個度,唔捨得。。。。應該係人之常情吧。  雖然唔知幾時會再返,但係hk既hk生活永遠係我腦袋入面。 



睇呢兩個亞姐,真係成隻馬騮咁,勁難搞!


難得同肚B既一張相,不過無左hannah

亞女,想搶鏡都吾駛咁卦 


大合照,無左D餅同糖真係吾駛影!

全女班,個個都好靚女呀!


以為好斯文


原來好open....個口je, 哈哈





睇佢個樣就知道玩得幾開心啦.......吾止開心,係癲咁呀!

再一次多謝大家既招待,希望好快會再見啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 想睇相呀!如果唔方便post10人,4人相都好ok架,嘻嘻!

    雖然未見過Mrs. Wu,妳比我感覺都似妳形容屬於文靜嗰隻喎!:)其實一班blog友出嚟都係想可以見下面將距離由平面拉至立體,感覺舒服就好,又唔係選議員,唔需要能言善辯,我都好期望有機會同妳見面呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,咁聽日加番佢地d 單人啦,4 人既fb 有張啦!
      我如果熟既,都傾到兩句架,不過我個個friend 都話,唔識我個d 就唔敢同我講野,話我好cool wor, 哈哈哈!
      咁你幾時探我呀????

      Delete
    2. Thanks Mrs. Wu!! 我覺得兩個張相各有特式,一樣都影得好可愛喎!

      幾時成行我即刻pm妳!

      Delete
    3. emma個D係恐怖得可愛,hannah係甜甜可愛,嘻嘻
      好呀,記住PM我!

      Delete
  2. 襯番佢d恐怖性格>>>哈哈,我真係被妳笑C左呀.....
    妳慢熱?我唔覺喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好恐怖架!!
      係? 我覺得我都慢架wor...不過同你係blog傾開,都ok 卦

      Delete
  3. 陪家人重要,但見blog友都好難得呢!咁大班blogger一齊玩,見到都開心~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,開心呀因為識左咁耐都無機會見

      Delete
  4. 妳返黎的行程真係好忙呀, 可以見到面真係好難得好開心呢
    由相可以見到Emma真係勁活潑冇時停... 不過「恐怖」得黎都好可愛呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,無停呀,不過都忙得好開心既。
      下次有機會見,希望唔好咁恐龍啦,哈哈

      Delete
  5. 可惜我病左黎唔到見面啦...

    不過睇相都知你地玩得好開心, 呢個gathering 真係好好好好難得呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,你地係HK咁近,可以成日搞呀! 希望下次有機會啦!

      Delete
  6. 是但掉d恐龍,蛇比佢自己影,襯番佢d恐怖性格 <--- haha

    Exact reason why I don't like taking pictures at studios.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, it should be better when they get bigger...just now..they r cranky and uncontrollable

      Delete
  7. 見你哋成班 blog 友聚,真係好開心呀!

    ReplyDelete
  8. 咦,睇Mrs Wu唔似呀,原來同我都一樣咁文靜,我都係唔見面講就兇狠,第一次見面就緊張怕醜XD
    原來你地果朝影埋相添,行程真係勁緊密呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,好兇恨!我都係同你一樣,係blog就暢所欲言,真人係收哂聲架,哈哈

      Delete
  9. 多謝hannah姐嘅俾面,我真係十分之幸運!Emma真係好得意呀。。做咩話佢恐怖喎!
    講咗咁多年終於有得見吓面真係好難得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係講左好多年,都恨左好多年呀! 多謝你既熱情款待,畢生難忘

      Delete
  10. 好開心可以見到你一家人!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係呀,仲有多謝你姐姐,佢真係好幫到手呀!

      Delete