Wednesday, June 29, 2016

Hannah學期尾表演


未開始前,因為搬了公司關係,再唔可以係office寫blog啦,所以將會少左好多篇關於小朋友既日誌,無辦法啦,鬼叫而家無得hea咩。

Anyway,  不知不覺又學期尾啦,學生至中意梗係放暑假啦,不過我地呢d要返工,唯有帶佢地去summer school啦,哈哈。  琴日就請左日假去睇hannah 表演,一早已經打哂底話佢知唔駛驚,同自己加油,不過我相信係我驚d,  因為經過上年喊住收場,我幾驚佢會重蹈覆轍, 可能真係大個女啦,真係估佢唔到呀! 媽媽絕對感恩呀! 



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. 做工緊要,有時間先update我哋啦!

    Hannah着住條靚靚裙仔表演,好認真亦一D都唔驚,叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有驚喜,以為佢會喊哂口咁呀,所以好感動!

      Delete
  2. Good job, Hannah!

    Good luck at your new job!

    ReplyDelete
  3. Hannah同一班小朋友好可愛呀! 估唔到係唱國語歌呢~~~
    做媽咪, 幾時都係家庭重要。加油呀Mrs Wu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢有另一隻係英文歌,不過呢隻錄得好d, 嘻嘻。

      Delete
  4. MRS WU, 我同你都係小咗寫BLOG, 好失落呀!
    HANNAH B真係好靚好靚。 大得咁快, 你要POST多啲佢嘅相比我地睇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係少寫左好多,好忙呀!!!!!
      我盡量啦,我好懶得post 相,哈哈!

      Delete
  5. 待閒就寫啦,我日日都來架 ^^
    Hannah 好靚女呀,跳得好好添 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家寫都係係subway 上寫,無左hea 時間真係無得做好多野呀,勁唔開心!

      Delete
  6. Hannah好叻呀!! 媽咪一定好感動~
    短短哋都要keep住如果唔係懶落嚟唔想寫架喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好感動呀,可能見佢上年係咁喊而今年變左咁,所以勁感動!
      盡量啦,真係懶到唔想郁,就快變大肥婆呀!

      Delete
  7. 好可愛呀~~諗番起自己細個跳舞表演個樣,成舊蕃薯咁XD
    新工作一切順利,加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀! 我都估唔到佢可以跳哂出黎!

      Delete
  8. 妳office搬呀?我都係呀
    咁妳咪會少左update blog囉><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,返到屋企唔會有時間update, 有咩事whatsapp 我啦!

      Delete