Monday, June 6, 2016

2016 香港遊 - day 10


今日自由活動呀,一開始因為亞媽唔放得假(要湊小朋友), 所以就叫我亞爸請假同我地玩,講真,我同亞爸唔算好close,  佢又成日唔知自己講咩,所以好多時都唔想同佢講野,不過佢請假車我地去玩就放便好多既。  可能之前同我亞爸講左幾句話亞媽都唔得閒陪我,亞媽就抽到一個lunch時間陪我地去飲茶,唉,真係多到呢。。。 之後我地就去左元朗個playhouse到玩, 嘩,一開始時佢地訓左覺,之後到左佢地就醒,見到個playhouse咁好玩真係開心到無朋友呀, 不過要亞爸坐係度陪玩就真係悶到發癲。  講下個playhouse,  我覺得真係幾好玩呀,不過我地大人就真係攰d,  要彎腰咁同佢地爬來爬去,真係唔好講笑, 個度有好多唔同既野玩,但最開心係有個波波池,真係玩得好開心,而見到d color咁色彩繽紛我地都開心哂。 呢度可能係佢地返hk至好玩既地方,價錢都唔算貴,玩足一日咩都抵哂啦。 不過朋友話可能因為wkday 所以唔多人,咁都係,無拿拿邊有人去玩,我地真係霸哂成日波波池咁架,勁正! 不過到放工時間又好似多d小朋友來, 但個d時間我地都要走lu..... 不過佢地玩得好開心,我又比佢地玩得放心,highly recommend!! 









夜晚我約左朋友食飯,而老公同佢地就自己同屋企人食。  難得既我無小朋友食飯,好開心呀,跟住又約左兩個blog友仔,嘻嘻,多謝你地呀! 其實今次都係第一次見面,不過因為之前係blog度已經了解好多,所以又唔覺得好陌生。  大部份既blog友都係識於微時, yahoo blog既年代真係令我認識唔少朋友,但而家要睇過新朋友blog,  如果唔係有人介紹既真係唔知點樣可以認識。  好多謝oli山長水遠都過來元朗同我食飯,又多謝yan你比我有機會見到matthew and chloe,  佢地真係十分得意呀!!!!!!! 雖然佢地兩個今次無機會同hannah and emma去玩,希望下次有機會啦,不過唔知係幾時既事lu,  嘻嘻。  食餐飯傾一陣就已經夜啦,時間過得真係快, 好彩返到屋企小朋友已經訓哂,唔駛我再做牛做馬,哈哈哈。  我地就儲足精神準備明天,因為明天要去海洋公園呀!!!! 期待!!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. 淨係睇相都感覺到H&M玩得幾開心,尤其係Emma喺sir滑梯底瞓喺度嗰張,直頭笑到合唔埋個口!其實咁玩一日都幾好,佢哋可以放電之餘,妳到夜晚同blog友食飯亦放心D,豈碼已經陪咗家人一整日嘛!:)

    佢哋兩個都好鬼好架,我覺得識到呢班blog友真係好幸福呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地真係吾需要好多野,就咁一個playhouse就玩到好耐呀!佢地玩得開心我又放心,嘻嘻!
      係呀,佢兩個好好人,好開心認識到佢地!

      Delete
  2. 真係好啱小朋友玩~~~睇見佢地就開心^^
    有機會自己一個同blog友傾計,好難得呀!

    ReplyDelete
  3. 個晚見到妳好開心呀!雖然第一次見,但學妳話齋blog上識左好耐,好有熟悉感呢
    Btw, 開心廣場個playhouse我都間唔中帶MC去的~~

    ReplyDelete
  4. Playhouse真係一個好好嘅放電地方,不過唔止放小朋友電,連我哋啲電都放埋>_<

    ReplyDelete
  5. 睇妳blog睇左咁多年,終於見到妳啦,真係好開心呀

    ReplyDelete