Friday, August 5, 2016

怒呻


激氣事不嬲都有,但呢件事都要記底去先。
本來已經少寫blog,  但唔呻下我會勁辛苦,所以都係呻左先算啦。 我唔係想再講人地,不過影響到我既野我唔可以唔講。

事緣係,我99 打算10月返大陸探親,咁我地緊係要arrange下點樣接送小朋友。 我個陣返hk,  已經拎左兩星期假,跟住我又岩岩轉左地方做野,同埋上個月佢地去旅行我又要遲到早退返工去接送hannah,趕到我!所以一早mark 左62 去幫我手接送佢地去學校。  anyway,  本身99 想10月頭去,10月尾返,點知個d殘障突然同佢講話,oh, 我地book左機票去玩,10/10先返,搞到99 d schedule都亂哂,因為佢本身係10/10同佢自己亞媽慶祝生日嘛, 而家我唔知點lu.    咁因為我99 去旅行,咁佢地就要搵人湊d小朋友啦,咁我就話,上個月我已經遲到早走,無可能成日都係咁,所以我叫左62 去接送hannah同emma,  佢話無問題, 咁問題就黎啦,佢地就係度勁bitch,  話佢地無咁多假,叫左婆婆請一星期假,其他個d就自己拎幾日,都仲差幾日,就叫我地請幾日去接送hannah,  講真,我請假應該唔係問題,問題係佢manage我d野我就勢係假。佢地無假係佢地自己事,邊個叫佢地拎哂d假去旅行,點解我要成日都圍住佢地走?神經病。 咁佢地自己有假,又明知99 要返大陸都唔留比自己用,咁佢地咪on 9 囉! 只係識得享受自己,完全唔會理人地d schedule.  好黑我憎。  咁琴日我同99 反映完叫佢地自己搞掂,佢地就好唔gur,  跟住99 話佢地有假都唔留d比小朋友,佢地就話我地既時間識自己manage,  唔駛你理。  係,識manage自己去玩時間, 但唔會理人地囉。  跟住我99 就話叫公公請幾日幫手,佢地就話,佢唔洗做呀?咁我同我老公又唔駛做咩? 痴痴地線。  總之,有d人逆佢地意就勢係假。 問10 個parents有10 個都會留d假比小朋友,佢地直頭唔係parents tim,  佢地個陣返hk去左兩星期,岩岩去carribbean又去左一星期, 跟住10月又話去10日, 用假咁chur,  咁梗係啦,所以呢d人唔駛幫,都唔抵幫。  我99 話佢地去旅行影響唔到我地,我咪話佢地就係因為拎哂d假去旅行而家無假咪影響到我地囉!我講得無錯架! 我地個家,有咩事我地都自己搞掂,唔會影響人地,而家佢兩條廢柴因為自己要享樂而影響哂所有人就勢係假! 所有d公公婆婆嫲嫲爺爺永遠都要圍住佢地轉,我就算想搵人睇住佢地一晚我地都唔敢望,除左我亞媽黎我先可以算係休息個兩星期。

多謝大家聽我呻,佢地兩個應該放係高登比人地搜查下佢地d衰野。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. 呢D行為真係衰到無朋友呀! 自己仔女自己揍,一係豪D帶埋仔女去旅行,一係就取消唔好去囉,老實講,我都好怕呢D要成個地球圍繞住佢轉嘅親戚,奈何梗有一個喺左近。希望Mrs. Wu一家最終唔會受到影響啦!

    Have a wonderful weekend!

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu,
    -聽到都勞氣
    -我覺你唔好靠奶奶,因你奶奶偏愛两條費柴嗰一家

    ReplyDelete
  3. 依家人超自私又無品, 再次戥小朋友無陰公囉!!! > <

    ReplyDelete
  4. 真係好自私!自己去玩放低細路都算,咁好心就諗點安排、確認有人幫你做先放啦,而家全世界都老馮幫你架X(
    我哩D單身中女,唔駛點照顧頭家,去玩前都諗清楚公司有無嘢要跟、屋企有無特別事先請假啦~~

    ReplyDelete
  5. 佢地可能根本已經慣左了,唔覺得咁樣唔妥啊...

    ReplyDelete
  6. I agree that you should have someone else watches your girls.

    Your in-laws aren't very reliable.

    ReplyDelete
  7. 唉。。唔好嬲。佢兩個小朋友最可憐

    ReplyDelete
  8. 真係乜人都冇,冇鬼理佢,唔好令自已激氣

    ReplyDelete
  9. 真係好過份!自私到極點,自己想點就點,完全唔理人感受!你6299 又唔點理,乜都就哂佢地,佢地梗係惡哂啦!

    ReplyDelete
  10. 有D人自私到習慣左, 唔會覺得自己有問題~ 真係堅嬲

    ReplyDelete
  11. 有啲人真係以為個地球圍住佢一個轉,比著係我都堅嬲

    ReplyDelete