Wednesday, September 14, 2016

近況

早排病左一輪,而家已經好番啦。 其實早一輪真係好stress,  事緣係有一日,我62 同樓下個位殘障爸爸講佢個仔好難教,成日係咁掉野, 跟住個位爸爸因為唔比人話得個仔就發哂老脾,搞到我62 激爆,之後仲話以後唔湊d小朋友, 包埋我個d,  我真係係無辜,做左炮灰,就係咁個排無人接送我地d小朋友。個殘障都有病既,話我62 無做過做亞爺責任,咁幫佢養埋好無? 跟住我99 話佢有時工作壓力大, 嘩,呢個excuse都關係? 咁壓力大殺人都得啦。  就算62 點差都好,都算有個人幫手接送d小朋友, 佢d要求超無理,不過佢地家人都慣左發爛渣架啦,少少事唔順意就搵人出氣,癲!anyway,  我同我老公就幫手送d小朋友返學,不過湊嬲人地個家人就真係唔覺有咩大貢獻囉,咩都旨意哂99....就算鐵人都會有一日病。 有一日我99 仲要拖住4個小朋友係街上,真係好牙煙!!  就係因為個陣接送小朋友好stress,   搞到自己病左。   一開始病時都唔覺有時,仲以為係尿道炎,因為痾peepee時有d burn,   好記得星期五晚,痛到我訓唔著,我以為咩事,成晚無訓真係慘絕人寰, 星期六一朝早就去睇醫生, 睇過醫生,前後唔駛一分鐘,完全係老點, 我同佢講我d病徵,佢就話係尿道炎, 跟住我話我patpat位置生左d rashes,  好痛,佢就就咁是但開隻藥膏我揸,本來諗住揸完後會止痛,但揸左一次都唔覺有效,夜晚依舊係訓唔著(對一個平時一上床就訓得著既人來講,痛到訓唔著真係幾大件事),  我星期日再去睇醫生想叫佢開d藥我止痛,跟住間診所又另一個醫生,不過呢個醫生就詳細d,  真係問下我咩事,我話我patpat位置生左d粒粒,好痛,痛到訓唔著,又有d痕,不過主要係痛,我就算連坐都痛,跟住本身佢話叫我除比佢睇,但我又唔想,因為男醫生, 咁佢都只可以憑我講既去診斷, 佢話,唔可以100% 肯定,但我有可能係皮膚發炎,又或者係shingle,  即係生蛇, 跟住我諗,唔係卦,生蛇,我以為係50歲先會生,不過佢照比左生蛇既藥,又比左皮膚敏感藥,又開左枝所謂止痛藥膏我揸,不過都係治標不治本,但總好多咩都無啦。 之後夜晚,雖然都食左d藥,但唔覺有好轉,咁星期一再決定去睇專科,一開始打算去睇婦科,因為係個個位置,其實都幾尷尬, 跟住我星期日晚返屋企睇d article,  話如果真係shingle,  係只會生一邊,同埋係好似burn同比針拮既痛,咁我就斷定自己係生蛇,星期一我就同我老細佢地講,佢地話生蛇應該去睇皮膚科醫生,咁我就book左個皮膚科醫生睇,去到醫生度,我就話佢知我d 病徵,跟住比佢睇過d 疹, 再話佢知我有邊隻藥,有尿度炎藥,有皮膚發炎藥同生蛇藥,仲有兩枝藥膏, 跟住佢就證實我係生蛇,佢話唔一定係50 歲先會生,只不過係50歲後生既機會大d,   d virus本身已經係身體入面,有時如果好stress既時間,身體個immune又差的話,好易wake up番d virus,  而令自己生蛇, 佢話叫我唔駛食之前開既藥,佢開另一隻專係for shingle既, 叫我食一個星期, 一星期後再去覆診, 真係好彩決定去睇個專科,如果唔係真係唔知幾時好。  anyway,  睇完醫生後都安樂d,  雖然都係好唔舒服, 個排一坐底就痛, 要坐係另一半既patpat先無咁痛,但係office基本上都係長期坐,真係痛不欲生呀。  我講真,生蛇真係痛過生仔,因為真係長時間折磨你,你痛到訓唔到,坐又坐唔到(咁岩我個位置係咁),  唔係一食藥就有效,一食藥時係唔好比d shingle spread out,  我睇過d article,  如果生係面,生到上眼有機會盲架,好得人驚!!! anyway,  食左幾日藥就開始有好轉,但因為shingle係一d神經線痛, 所以食哂藥後patpat位置都仲痛左一排, 唉, 就係因為一d人地搞出黎既問題triggle我d病,真係好唔抵。   好彩既係,隔左幾日,我叫62 幫我接送妹妹佢都ok,  其實我地本身無野,只不過係人地搞成咁,同埋我覺得我d女都唔算太曳, 係有時比較emotional,  總括都算係ok.    而家希望d人唔好再整興我62,  咁我就無咁stressful啦。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

12 comments:

  1. 好慘呀,無辜受牽連~~Mrs. Wu要多保重!
    好多人話生蛇好辛苦,但我妹個時無咩嘢喎,食得瞓得~~佢出個時得十幾歳咋~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都有朋友話唔痛,可能真係睇下好唔好彩卦。 10幾歲就生,嘩,原來真係唔關年紀事架

      Delete
  2. 嘩...聽人講生蛇真係好痛,好彩宜家無事.
    不過今次你地呢家真係好辜囉,真係多得佢哋唔少.
    Mrs Wu,放鬆d,唔好俾咁大壓力自己呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同佢地做親戚真係非常多謝佢地, 有d 咁既人真係三生無幸!
      真係好難放鬆到,不過而家唔駛擔心接送就無咁多野諗

      Delete
  3. 睇見到痛, 好明白你, 我又係一STRESS 就生HERPES, 我估都係差唔多嘅嘢
    休息多啲, 食啲水果吸收多啲維他命啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都要好好照顧自己呀,我成日都話,做左亞媽,真係唔可以病,一病就無人理d 小朋友,自己都要撐住架! 加油!!

      Delete
  4. Hope you feel better, and take good care of yourself.

    I got shingle twice - once in the back (in my 20s), once in the eye (in my 30s). Yes, my cornea has been scarred. Luckily, the scar is at the corner of the cornea, so the vision is only somewhat impacted.

    ReplyDelete
  5. 陰公囉, 中秋流流俾個家極品搞到咁....
    好在妳搵到個好醫生, 快D養返好身體先可以繼續照顧可愛兩姊妹呀! 加油!

    ReplyDelete
  6. 之前留言唔見咗,但唔緊要啦,都係想叫妳保重,同埋湊女到作最壞打算加諗定後著,豈碼再有事發生時無咁煩同忟。

    ReplyDelete
  7. Mrs. Wu, 好彩62都幫返妳湊BB....而妳的病又已受控制, 無事就好 ! 願妳安康, 生活順意 !

    ReplyDelete
  8. Mrs wu,
    -你長期返工及照顧小朋友,咩pressure 都出晒黎. 仲要睇樓下班人嘅面色.
    -希望你之後-切順利,加油

    ReplyDelete