Monday, November 14, 2016

咁又11月啦

已經係半放棄狀態,有d對唔住自己,但時間原來真係十分寶貴, 無左返工寫blog時間,返到屋企忙得7 碌,真係唔放棄唔得,希望d blog友仲記得我啦,嗚嗚!

其實呢一個月真係超級忙,因為99 返左大陸3 星期,我就自己忙足3 星期。 佢未返大陸前,我仲同我老公講,叫佢盡早返屋企呀,我要煮飯又要睇住佢地唔容易,佢話ok,  點知由day 1 開始,最早個日返係9:30pm,  我個幾星期真係stress到爆,加上d咳又唔好,我起碼足足咳左一個月,唉。跟住晚晚都趕頭趕命返屋企煮飯,好彩係我可以work fr home幾日,唔駛咁趕,仲可以係屋企煮落d野先,不過返工個幾日,我基本上都係煮d麵呀,意粉呀咁咋,大型飯局真係唔駛預我! 咁就捱左3 個星期,好彩佢兩個都算係咁,都會一齊玩,唔會超bother我。  不過無左我老公係身邊,同埋自己又未好得番哂,所以先捱到病。 雖然唔駛落去99 度食飯都有d開心, 但暫時都仲係太忙,佢煮埋飯就最perfect.   

早排學校有個superhero day,  咁我地就買左套衫比hannah著,哈哈,係咪好型呢?


 其實係佢自己話想做catwoman,  咁我地就買比佢啦,點知出黎效果真係好鬼型,哈哈,型到佢唔肯除底, 不過都ok啦,一日半日,如果唔係就真係生熱痱呀!同埋因為jumpsuit,  去廁所一定超煩架。 emma都有架,不過佢唔多肯著,真係好夾硬迫佢著上身影張相咋。 

之後halloween,  有人又話要做 fairy,  咁我地又要買過另一套,真係好鬼忙同貴囉, 不過見到佢地開心我地都開心既。  我之前請左d朋友仔黎屋企搞個halloween party,  不過都係一齊玩下食下,小朋友就當然要著costume啦! 都過左好開心既一日呀!


工作方面,我早排都忙到透唔到氣,可能因為quarterly,  要file哂所有report,  實在忙到嘔, 跟住d client又 incompetent,  我又不停有deadline,  今個星期真係算輕鬆d咋, 新個老細又咩都唔理,我見佢既日子真係十隻手指數到,因為佢多數係第二個office做野,出去nyc就少,但作為新老細,係咪都比d effort扮下野,唉,好彩我地幾個舊同事都係好自動波,知道自己既責任係邊度,如果要搵佢黎幫手,真係十世都搵唔到,不過最慘係我舊老細半退休咁,所以好少係office啦,我如果需要佢地,就多數用電話,但有時電話真係唔夠真人方便,唉,咁又可以點,不過而家好就好在可以好flexible,  遲到早退無人理,work from home又得,請假又得,最緊要係deadline交到貨就得,咁算唔算係好呢? 同同事傾過,佢話而家真係flexibility好重要,esp我d小朋友咁細個,真係好需要我地, 加上如果小朋友唔舒服呀,你唔會話take哂你d time off而無哂d vac day,  所以雖然一開始我都有d想搵第二份工,但見人工又ok,  又咁flex,  我諗出面無幾多間公司接受我遲到早退卦. 只可以同自己講,做住先啦!

希望keep到一個月一次啦,哈哈! CIAO
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. 3年抱兩就係初期辛苦,冇左姐姐的我非常明白
    加油呀!對小朋友的付出一定唔會白費 :)

    ReplyDelete
  2. 辛苦d,頂多陣啦,我d同事都係咁,小朋友仲細時,佢地事事都以小朋友為先,搬屋、轉工都先考慮對小朋友嘅impact,雖然我唔係過內人,但我都覺得係值得嘅,加油呀Mrs. Wu! :)

    ReplyDelete
  3. 我得閒就嚟探你啦~~加油呀!

    ReplyDelete
  4. 點會唔記得你呢,不過我都忙到潛咗好耐水!
    Hannah個catwoman look真係超型~~~~~~~

    ReplyDelete
  5. 我都好掛住你呀!!working mom要撐住呀!! BTW妹妹好可愛。。姨姨favor

    ReplyDelete
  6. Cat woman look 好得! 其實可以咁 flexible 好幸福啊!

    ReplyDelete