Tuesday, February 21, 2017

happy new year (belated)

原來有成3個月啦,真係忙到吾知邊到開始好! 點解咁忙?因為office無得再寫blog, 連網都無得上,好鬼慘!anyway, 希望大家都過得好啦!新一年(新同舊都過哂,哈哈!),希望大家身體健康,心想事成! 

新一年有好多轉變,其中一樣係份工,本來搬左之後就諗住settle, 點知突然間又話要搬去long island, 我都吾知點算,咁新老細就話,不如work fr home 4日,其他時間就返office,咁我都OK既,可以試下,其實本身未有呢個問題前,我都好想話work fr home, 因為我覺得自搬左office後,時間少左好多,可能因為commute又長左,我平時可以6點左右返到,而家如果無任何問題既都起碼6:30, 我覺得我需要多D時間放係屋企上面,同埋我weekend真係做吾哂所有housework, 洗衫乾衫摺衫已經好多功夫,所以我寧願日日做D,雖然我地個個對個新老細印象一般,但我都係打份工je, 同埋佢好在好flexible, 佢吾理我地幾時返工放工,as long as你做哂D野就OK,吾係間間公司都可以咁,所以我先想考慮keep住做,雖然今日吾知聽日事,但希望可以做住,做到小朋友大少少佢地可以take care到自己我再諗自已啦! 做ftm我又吾想,因為會好悶同埋經濟吾容許,希望呢個plan可以work out啦。  再加上我62呢排都吾得閒幫我湊女放學,如果我可以work fr home, 我就可以早D做野,準時收工,容易控制D。 😃

早排亞媽佢地過黎過中國新年,其實佢地係度我都開心,除左話幫下手之外,好似有個親人係身邊好吾同,雖然黎得個10日,但我就係屋企做哂所有野,吾駛煩,陪下佢地兩老啦,講真,都吾後生,吾知仲可以飛得幾多年,可能我地隔兩年都要返HK探佢地一次,無計,自己父母可以點,已經吾可能係身邊照顧,唯有得閒就去探下佢地啦! 時間過得真係快,原來我對上一次返HK已經差不多成年,點解可以飛得咁快架! 今年返HK就應該未必,或者下年啦! 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. 吾理我地幾時返工放工,as long as你做哂D野就OK>>呢樣真係幾好呀,最怕micro management!

    感覺上近年Mrs. Wu父母都黎探妳多咗,佢地一定都好掛住妳同對乖孫女,其實係架,我每次返香港見姨丈姨媽都有d心酸,佢地成日話好驚唔知仲見到幾多次,所以特別珍惜,anyway,知道有人咁重視自己都係心甜嘅!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地年年都黎架,不過時間唔長,但知佢地年紀開始老,將來無可能成日飛黎飛去,唯有我自己辛苦d 啦。

      Delete
  2. 新年快樂!最緊要一家人健康快樂~~~
    可以work at home幾好丫,不過要比work at office時更加有節制力,先可以順利完成工作,Mrs Wu加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Work fr home 舒服好多,可以就咁著件睡衣就做,爽,哈哈!

      Delete
  3. 一星期有四日可以 work from home 好好呀,單單是 commute,一日都慳唔少時間!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,commute 真係好浪費時間,我平時commute 一程係個幾鐘,而家慳番個d 時間做下housework, 湊下女不知幾好,爽!

      Delete
  4. 新年快樂~ work from home都唔錯呀, 慳左既時間可以放係家庭度. 祝你一家新一年事事順利, 身體健康!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我覺得佢地仲細,好想放多D時間去照顧佢地,睇住佢地成長,同埋始終我都放家庭係第一位,想照顧好佢地多過自己,而家一舉兩得,我又可以有收入同埋我又可以有多D時間陪佢地,都算開心呀!

      Delete
  5. Happy New Year!

    That's great that you can work from home 4 times a week!

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy new year Lois....hope you had a lovely new year!
      Yes, love working from home...i have more time for myself and my kids...it's wonderful!

      Delete
  6. 新年快樂呀~~祝你地一家健健康康、順順利利!
    可以work from home真係唔錯,同埋做晒嘢就走得,真係唔係咁多公司接受到呢~~~

    ReplyDelete