Thursday, February 23, 2017

4眼妹

早兩個星期衛生局去hannah 學校驗眼,我初時不以為然,會有咩問題,點知放學個陣收到封信,話hannah 隻眼可能有問題,我先識驚。  星期六就同佢去驗眼啦,我老公仲話可能佢係玩玩下驗得唔清je,  去驗眼個陣佢都好聽話,醫生叫佢讀d 字佢都會讀,不過細粒d 既就睇唔到,最後結論係,佢要帶眼鏡,唉,因為兩隻眼既度數相差太遠,返屋企更加要訓練佢用壞既眼睇野,我個日真係晴天霹靂,雖然帶眼鏡好平常,但無想過係會發生我個女身上,我返到屋企又喊,又怪自己唔開恆d 燈佢睇野,又怪自己無好好留意佢,但其實有好多野都係天生,我只可以認命吧! 安慰下自己,佢大個中意咪做lasik 囉,無問題wor,  況且我自己都有帶眼鏡,無咩所謂啦! 雖然要長期帶眼鏡,我都有d 唔慣,不過睇d article 話,如果而家唔fix 好去,再大d 先發現就太遲啦!發現得早都未嘗唔係好事。  琴日拎左眼鏡,佢見到都肯帶,又覺得好好玩,不過我解釋佢聽你隻眼唔舒服所以要帶眼鏡呀,佢就話好似爸爸媽媽一樣,雖然見佢帶眼鏡我都未係好慣,不過為左佢將來隻眼好,點都會帶架啦,日日既訓練都事在必行。 希望佢既弱視會快d 有進步,咁佢就唔駛咁辛苦做獨眼龍啦! 加油hannah!!  
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

14 comments:

  1. 媽媽要正面D睇,及早發現趁佢仲細改善問題,控制住就唔使大個更辛苦嘛

    ReplyDelete
  2. 能及早發現去改善其實已經好好,何況父母都帶眼鏡嘅話,小朋友多數都會遺傳到,Mrs. Wu亦唔需要太怪責自己。

    ReplyDelete
  3. 早啲發現早啲可以開始 fix 都好嘅... 其實都好好彩及早發現呢!

    ReplyDelete
  4. 好彩及早發現, 應該問題不大~

    ReplyDelete
  5. 而家好多小朋友都係咁,唔駛太擔心,早D發現處理仲好啦^^

    ReplyDelete
  6. 依一代小朋友戴眼鏡,真係只係遲同早的分別,Mrs Wu唔駛太心up,好好留意妹妹就真

    ReplyDelete
  7. 及早發現,希望問題可以快快改善啦 ^^

    ReplyDelete
  8. 早發現就可以早處理, 唔好太唔開心呀~
    其實我地細個可能係好遲先發現眼睛有毛病, 而家好多野進步左, 早發現可能第時情況會好轉呢~

    ReplyDelete
  9. 唔好責怪自己,都唔關你事,而且發現得早,弱視會好快好返

    ReplyDelete
  10. Mrs. Wu,終於搵到你啦,自從YAHOO BLOG無咗之後就無得睇你,我以前一直有睇開你,因為你個時搞結婚啲野,我又啱啱訂咗緍,所以FOLLOW咗你好耐,再加上我都係住响NY,感覺更親切.希望以多啲機會同你交流,我都有個2 YEAR OLD 囡囡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀,大家交流下啦,但我已經好少寫blog 啦,你有無其他聯絡方法呀?

      Delete
    2. facebook? I can add your facebook

      Delete
    3. 你可以試下add 呀,venus li, 但你add 個陣話聲我知你係邊個,唔係我就ignore 架啦

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete