Friday, May 12, 2017

近況

不知不覺原來已經成幾個月無寫blog, 之前講過搬公司太張陽,係office真係吾駛旨意有機會寫,而返到屋企又忙更加無心機啦,真係變左荒廢樂園,我都好想keep住update架!

anyway,  講下呢排近況啦,點解咁得閒寫blog?原因係,我office已經搬左去long island, 而因為我無可能日日咁travel去返工,我個boss就比我work fr home 4日,真係慳左好多時間呀! 開頭都覺得有D吾慣,因為真係一起身搞掂佢地就做野,直頭吾駛出門口咁,有D奇怪架,但做做下又OK既,吾駛同人迫車,好爽,哈哈! 而我又join左係附近個gym, 決心去work out下,起碼都算係有個目標呀,哈哈!我而家多數就8點去gym, 9點返到屋企就沖個涼做野,做到大約4,5點又鬆人,有時無野做,仲可以清潔下屋企,聽下歌,hea下......都好開心架,唯一就係好似有D自閉,完全都吾駛同人溝通,不過有得必有失,睇下你自己想邊樣多D啦! 咁我多D時間做屋企野,咁我wkend又真係可以休息下,比著以前,wkend係不停洗衫揩衫煮飯洗碗,真係有D吃不消呀!所以而家可以分開D做,我個人又可以relax D, 無咁stress, 好幸運! 不過吾知可以keep到呢個position幾耐架,都係個句,做住先啦,嘻嘻! 遲下我地一家幾口上船玩幾日,真係可以休息一下啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

18 comments:

  1. 見到妳寫嘅近況都覺得妳輕鬆咗好多呀!我近排都有時會work from home,初時又係好唔慣,但慢慢又覺得係幾爽,但有時after hour望到部laptop都有d想開黎清下email,不過都無咁做,實在唔想做壞規炬。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,感覺上舒服好多,可以陪d 小朋友多d, 好開心。 我有時都會用電話check 下email, 不過我都係得個睇字,唔會覆,嘻嘻

      Delete
  2. 嘩,你就好啦,可以在家工作,我都好想啊~~~
    見你寫番blog 真好,依家愈來愈小人寫blog了,好懷念以前的熱鬧啊~~~
    有時間就寫多d 啦,miss u & hanna, emma ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都好懷念個陣我地個個都寫blog! 我都好掛住3k 呀,希望開始work fr home 可以寫多d blog 啦!

      Delete
  3. Good change for you!
    同埋有得上船玩好開心,有時間就寫下遊記俾我地羨慕下啦~~~
    最後預祝Happy Mother's Day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,已經好耐無去旅行啦!
      你都係,happy mothers day!

      Delete
  4. 可以work at home好好呀!最緊要係你發掘到當中嘅樂趣!聽見都替你高興呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都仲搵緊個樂趣,不過點都好過朝朝趕頭趕命去同人迫車

      Delete
  5. 嘩~睇得出你心情輕鬆咗好多呢,為你高興^^好好享受一下,玩得開心D~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係呀,輕鬆好多呀!唔駛趕頭趕命真係命都長d, 哈哈

      Delete
  6. 可以 work from home 其實好爽,單單係唔洗 commute 已經慳返唔少時間。Lunch 仲可以煮個公仔麵食 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係慳左好多時間,average 都成3 粒鐘,我可以個d 時間做好多野! 我都有煮過公仔麵,不過多數都係食番d leftover 算啦!

      Delete
  7. Hello 好耐冇見啦!work from home 係輕鬆啲喎,可以寫多啲 blog 啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,大把時間寫blog, 好似以前咁,好開心哈哈!
      你近排點呀?

      Delete
  8. 嘩原來咁開心 work from home!我喺 Boston 的朋友亦係咁, 除咗慳車錢 lunch 錢, 佢話衫都買少咗。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁office 搬左我又能力日日返就係屋企做啦,嘻嘻,其實都幾爽既。
      衫都真係唔駛再買,著番舊個d 就夠哂數!

      Delete
  9. WORK AT HOME真係爽好多,起碼慳番唔少時間,襯有空檔仲可以做埋家務,太正啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,至爽係可以做下家務咁,唔駛一次過堆埋係wkend 做,正!

      Delete