Monday, August 3, 2009

差不多啦

終於都等到個日子啦。 差唔多決定到不過仲要問下佢屋企人先。 我相信佢地都無所謂﹐ 哈哈!! 亞媽問我想要咩gift﹐ 我都無想過。 得閒死唔得病呀! 邊有時間想呢D野。 遲D先算啦~

雖然7月可能好熱又多雨﹐ 都擔心個日天氣會唔好﹐ 但我又好難控制到﹐ 唯有隨遇而安啦。 我見今年都唔太熱﹐ 希望下年keep住個天
氣﹐ 不過至緊要唔好下雨呀!!!

有左日子就可以plan好多野。 起碼可以問下D restaurant先。 雖然基本上我都有成個concept, 但都係個句﹐ 預早好過預遲。 今日同左我幾個hk好朋友講大約幾時﹐ 佢地都好興奮!!! 我都係呀!!! 哈哈~~~~i love you all thanks
佢地忙中抽出寶貴時間﹐ 真係十萬個開心!! 我都唔知可以offer佢地D咩。 $$又無人又無﹐ 哈哈!!! 希望佢地唔介意啦!!!!

琴日發夢見到我個wedding﹐ 好真實又好搞笑!! 我想到發夢都見到啦﹐ 哈哈!!! 希望2010年快D 來臨啦!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. It's coming soon. And I am glad that you pick your date.
     
     
    [版主回覆08/04/2009 21:12:00]yes...it's set and i'll post later to announce, hehe

    ReplyDelete
  2. congrat!! then you can start planning.
    [版主回覆08/04/2009 21:23:00]yes, finally...my neck is longer than a giraffe...hehe

    ReplyDelete