Wednesday, September 2, 2009

晚飯

因為而家比較得閒D﹐ 所以可以返到屋企慢慢煮﹐ 之後又可以休息下! 真係開心~~
琴晚煮左3個dishes.....

1) 合桃蝦 (其實都唔知點解叫呢個名﹐ 不過餐館係咁叫﹐ 哈哈!)



2) 咖哩薯仔+

原來唔係好難﹐ 我都係第一次煮﹐ 哈哈! 屋企無雞﹐ 如果唔係仲正 (可能係我超中意翼卦﹐ 嘩哈哈!)



3) 沙茶牛肉 + 粉絲
原來唔係想+
粉絲﹐ 不過見個汁應該幾惹味﹐ 又試下﹐ 又唔錯﹐ 我個"少爺" 仲話下次可以齋煮呢個! 唉﹐ 佢又點會明一個餸係唔夠0既道理。 試想下﹐ 我地2個人﹐ 但有時想煮埋當lunch, 即係4個人﹐ 仲有﹐ 佢一個人可以食2個人0既份量﹐ 邊有可能一個餸就OK!!! 到夜晚咪又肚餓!!!



總括黎講﹐ 我地係時候要入貨﹐ 屋企煮得0既都煮得7788﹐ 又唔可以成日repeat, 簡直係難!!!!! 好煩惱呀~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. wow, the dishes look so yummy
    [版主回覆09/03/2009 03:36:00]haha...make me hungry

    ReplyDelete