Wednesday, November 25, 2009

去旅行啦~

聽日呢個時候我己經係plane啦﹐ 本來好開心不過一早就比人破壞哂﹐ 唉!! 同家姐嘈左2句﹐ 不過係internet到﹐ 好無聊。 其實我心態係一家人開開心心﹐ 但佢就有個句講個句﹐ 講講下話連我個wedding都唔去﹐ 邊個傷心D? 個個都就哂佢個schedule, 而家話唔黎﹐ 對我真係好~ 有時做人講野係可以有技術﹐ 唔駛講到無彎轉﹐ 既然講到咁我都無野講﹐ 唔去就唔去﹐ 我可以點? 

好jealous 人地一家開開心心﹐ 不過我屋企就。。。希望將來我有小朋友時都會開開心心啦﹐ 唔好好似我而家咁! ~唉﹐ 好淡! 咩心情都無哂﹐ 希望快D忘記啦~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment