Wednesday, November 17, 2010

終於

終於都有D空餘時間寫blog啦﹐ 近日真係好忙呀﹐ 工作上忙不特止﹐ 返到屋企都好忙﹐ 好慘呀! 工作上﹐ 因為下個星期我請假﹐ 所以要今個星期做起哂D野先可以放假﹐ 不過經過連日來的辛苦﹐ 今日終於可以舒一口氣﹐ 加上我老細去左seminar, 所以無人煩我做野啦!


而返到屋企雖然唔駛煮飯﹐ 但返到屋企食完飯就讀書﹐ 唉﹐ 我都唔知呀﹐ 有D地方好似硬係無信心﹐ 我老公成日都係到煩我﹐ 搞到我更加無心呀﹐ 不過或者我真係要比D信心自己﹐ 好似人地去打仗前都有條友仔打氣﹐ 我相信我看己都要做到咁至可以克服困難呀! 加油呀!!!!


原來唔講唔覺下個星期就係火雞節啦﹐ 真係話咁快就到。雖然今年我無時間預備﹐ 不過我都打算焗隻火雞迎接呢個節日﹐ 而今年係我屋企搞﹐ 因為老公知我忙﹐ 所以佢話除左火雞﹐ 其他佢一手包辦﹐
真係好驚奇呀!! 哈哈哈!!!! 我老公出名係懶精﹐ 平時踢一腳都係做50%﹐ 今次要佢一個人搞咁多野 (唔只我地﹐ 仲有佢屋企人)﹐ 真係出奇呀!!! 我真係好想個佢會預備D咩食物比大家
不過奶奶就好開心﹐ 因為咁大個人都未食過佢個仔煮0既野﹐ 就算係公仔麵都食得開心﹐ 哈哈!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. he is a sweet husband
    [版主回覆11/18/2010 22:52:00]sometimes la...haha

    ReplyDelete
  2. How's your Thanksgiving? You should be very busy... I guess, you invited lots of friends and relatives to your sweet home.
    [版主回覆11/29/2010 23:00:00]Happy thanksgiving!! i was busy but not because of the holiday, because i had to take a test.... anyway, i invited his family to my house for turkey hehe how was yours?

    ReplyDelete
  3. 要讀乜野書呀..?
    [版主回覆11/29/2010 23:16:00]考牌0既書﹐ 哈哈哈!!!!! 都唔知要讀幾耐

    ReplyDelete
  4. I have been coughing for more than two weeks. I believe, I got it from swimming pool.  Some people were sick, but they still went to swim. Anyway, my brother-in-law's in-laws came over my place for a dinner during Thanksgiving. It was so hard for me to hold coughing for a few hours.
    [版主回覆11/29/2010 23:23:00]oh i hope you feel better then!!! try to chinese herbal medicine...i use it when i cough

    ReplyDelete
  5. 時間真係過得好快架,好快又一年囉 歲月催人 老!
    [版主回覆11/30/2010 22:27:00]係呀﹐ 好快又新一年﹐ 真係恐怖 不過願新一年有個好開始啦

    ReplyDelete