Wednesday, November 3, 2010

忙到"LUT"肺

呢幾日返工真係忙到死﹐ 平時好得閒寫BLOG0既我真係無時間做任何野﹐ 加上我老細又放完病假返工﹐ 大把野要幫手呀! 不過我相信都總好過無野做0既。 琴既老公出街食飯﹐ 我就樂得清閒啦 其實我都唔係唔中意佢返屋企食飯﹐ 不過佢係屋企我就忙好多﹐ 做唔到其他野﹐ 好似琴晚﹐ 我就自己煮左日式咖哩飯﹐ 仲有飯for tomorrow lunch, 跟住順手煮埋糖水﹐ 因為某日佢話想食西米露﹐ 哈哈! 雖然呢2樣野都好容易﹐ 但如果佢係屋企﹐ 我就唔會煮其中一樣啦﹐ 因為實在太多野做呀!


我0既飯 + 書﹐ 哈哈! 用書送飯都幾好味


是晚糖水 - 西米露


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 已經咁忙,食飯都刨書,唔消化呀
    [版主回覆11/12/2010 04:15:00]哈哈﹐ 係呀﹐ 好忙! 所以連食飯都刨書

    ReplyDelete