Thursday, October 28, 2010

又一個星期

今個星期超忙呀﹐ 連續2日去左client度﹐ 今日都應該要去﹐ 不過等我係office "hea"陣先啦﹐ 哈哈哈!!! 我通常都會係office 寫blog, 因為屋企個腦太慢﹐ 加上部macbook又唔寫到中文﹐ 算吧啦! 我都唔知點解當初會買macbook, 我相信都係貪靚仔卦 而家又有ipad, macbook air...實在太多啦﹐ 所以決定以後唔會再買apple 0既產品﹐ 不過依然用緊部爛鬼iphone, 等到11月尾contract完即刻cancel, 而家都無人打比我﹐ D 月費又貴﹐ 個個月要比成$100US 真係攞命﹐ 不要用$100買野食好過

呢幾日天氣熱﹐ 不過都好﹐ 我始終都係中意夏天﹐ 唔駛著咁多衫﹐ 冬天好煩﹐ 實在唔想出街!!!! 夏天幾好﹐ 多好多activity, 唯一唔好係可能有好多蟲蟲活動﹐ 好驚呀!

琴晚好搞笑﹐ 我發夢發到比蟹追﹐ 我個老公又唔幫手﹐ 仲要係隔離笑﹐ 嚇死我﹐ 點知現實中佢又突然間"Fla"隻手過我度﹐ 我即刻
醒左仲比我話左佢一鑊﹐ 跟住我又訓返啦﹐ 當時0既我已為隻蟹捉到我﹐ 所以我都真係幾驚﹐ 仲要唔係好細個D﹐ 係好似涷蟹咁大隻﹐ 真係....今朝起身我老公就好無辜﹐ 哈哈哈!! 好難得我發夢又記得﹐ 勁呀!

係時候做野啦﹐ bye!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 係office 寫blog... 咁大膽???!!! 個個月要比成$100US...==> $1200 for a year!!
    [版主回覆10/30/2010 21:33:00]haha..yes, i always write my blog in office ya, iphone charge is expensive, so gonna cancel it when the contract ends next month!

    ReplyDelete
  2. Try "Google Punyin"; it is free. If you know Mandarin Chinese, you will find it easy to use. http://www.google.com/ime/pinyin/ While, I am using Chinese writing pad; it is so time-consuming.
    [版主回覆10/31/2010 01:01:00]but i don't know wor.....i dont know pinyin....

    ReplyDelete
  3. 你同你老公真係好好笑 真係有咁橋得咁橋咁都打到你x)
    btw你都好記得d夢喎!我係一覺醒黎無哂記憶...
    其實女仔當然鐘意夏天著衫,可能著背心仲靚添....但係男仔夏天著黎著去都係tee.你話幾悶?
     
    [版主回覆11/02/2010 22:40:00]唔係成日都記得呀﹐ 簡唔中記得所以即時寫低﹐ 如果隔左一日就唔記得啦! 悶? 你可以選擇唔著

    ReplyDelete
  4. 咁又係,寫低夢境睇番又係件賞心樂事黎既;P
    哈哈我有胸肌到時咪吾著囉!!
    [版主回覆11/06/2010 02:22:00]你? 睇你都係瘦底人﹐ 好難變到有胸肌﹐ 哈哈!!! 努力啦﹐ 小朋友

    ReplyDelete