Wednesday, October 20, 2010

心情日記

呢2日0既心情真係起伏得太勁。原因係我以為我爸爸有病﹐ 所以琴日0既心情就係直跌谷底。 當我家姐話我知可能有呢個病﹐ 我真係好好好驚!! 無想過同死亡距離咁近﹐ 更加無想過2年之後0既今日又可能無左一位好錫我0既人。心神恍惚左成日﹐ 工作都唔想做﹐ 不過無奈有好多野做﹐ 唉!

至晚上見到我老公﹐ 話佢知發生咩事﹐ 我真係忍唔住喊﹐ 因為好擔心﹐ 但又咩都做唔到。雖然成日好似好唔care家中發生咩事﹐ 但到真係有事時我真係好心慌! 見到亞媽上網﹐ 就問一問佢發生咩事﹐ 因為我家姐有時講野唔經大腦﹐ 亞媽話今日同爸去見一見專科﹐ 再見一見中醫﹐ 雖然平時媽都好似好唔care, 但其實我知道如果爸有咩事﹐ 最辛苦一定係我亞媽!! 但我真係唔明點解我家姐仲要怪責媽﹐ 話佢辦事不力?? 唉! 家家有本難唸的經﹐ 而我身處異卿﹐ 又可以做D咩?

不過傾完之後令我心情好D﹐ 可能大家都對呢個病有希望﹐ 而我爸都好積極面對﹐ 不過當然都要時間接受0既!

唔夠24小時﹐ 我個心情好似過山車咁。 到今朝早﹐ 我check email. 見到媽個email話我爸爸無事﹐ 真係想喊!! 不過今次係開心0既喊!!! 佢地去左見專科﹐ 醫生話無咩事﹐ 可能開始退化﹐ 所以機能無以前咁好﹐ 見完中醫﹐ 醫師話爸無咩大件事﹐ 可能肝虛之類0既野﹐ 但總比一開始知道0既好得多!!!!

彈0既係﹐ 開頭去
政府醫院驗血﹐ 之後見到有問題﹐ 即刻急call, 真係嚇死﹐ 之後又懷疑是咩野咩野﹐ 如果唔知﹐ 唔好亂講啦!! 真係好擔心呀!!~ 我老公之前又係﹐ 去到照x ray個D地方﹐ 見到個片有D陰影﹐ 個technician話唔知係咪腫留﹐ 大佬呀﹐ 嚇到我老公食唔安訓唔落﹐ 真係山草藥﹐ up得就up!!!

不過thank god for everything!! 係主賜我力量﹐ 令我地一家人更加珍惜大家﹐ i love you, mom & dad!!!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 comments:

  1. Glad that your dad is fine.
    [版主回覆10/21/2010 05:14:00]yes, i am really glad too!!! thank god!!

    ReplyDelete
  2. 噢﹗政府醫院係咁,有理無理都會話左你有事先,嚇餐飽‥‥
    不過最緊要係無事就最好喇﹗﹗
    [版主回覆10/21/2010 21:11:00]係呀﹐ 真係嚇餐飽﹐ 不過感恩0既係無事呀!

    ReplyDelete
  3. 開頭去 政府醫院驗血﹐ 之後見到有問題 ___________________________________ I  glad to hear that "醫生話無咩事". May I know which parameters are out of the range? From the herbal doctor's comment, it seems that it is related to liver functions. Exercise, rest and diet can help.  Take care.
    [版主回覆10/21/2010 21:54:00]我都未知住呀﹐ 不過琴晚同完亞媽講﹐ 應該無咩事﹐ 不過血糖高﹐ 都要小心飲食! 之前好擔心呀﹐ 不過而家已經平伏番。 仲有﹐ 個中醫話可能之前我爸爸打波整親頸椎﹐ 所以而家有耳鳴 (呢個係見醫生0既原因)﹐ 因為頸會影響到﹐ 講真﹐ 我又唔係醫生﹐ 我真係唔知呀﹐ 只可以上網google下﹐ 不過感恩0既係大家都無事!   下個星期再去醫院詳檢﹐ 希望無事啦!! thank you everyone!

    ReplyDelete
  4. 去埋c+ check 一check....有d 病真係check 下好d
    [版主回覆10/22/2010 00:06:00]Yes, already checked with c+ but next week will have a detailed checkup @ hospital....i hope everything is fine!! thank you!

    ReplyDelete
  5. 哦 c+ means 私家.... 港人真聰明
    [版主回覆10/25/2010 00:16:00]of cos

    ReplyDelete
  6. 聽到您爸爸沒事就好了,Uncle沒事不但是福,還拉近了成家人的關係!
    [版主回覆11/10/2010 01:48:00]係呀﹐ 好感恩﹐ 實在令我知道家人0既重要。 以前都唔多理會﹐ 而家傾電話都會關心一下﹐ 好開心!

    ReplyDelete