Monday, October 4, 2010

超討厭

實在是忍無可忍!豈又此理!! 屋企附近近日出現左一隻死人貓﹐ 好X煩! 開始時都算﹐ 因為無影響我﹐ 之後愈來愈過份﹐ 仲係我屋企門口開大!!
激到我老公想殺左佢!! 我又唔係特別中意OR 討厭小動物﹐ 不過我唔阻你你都唔好阻我先得GA!! 頂﹐ 我之後發覺原來我個neighbor放D
貓糧係門口﹐ 唔係呀MA﹐ 一來"野"左呢隻貓係我地附近﹐ 二來真係好唔合衛生﹐ 因為放D食物係門口有勁多烏蠅呀! 好討厭~~~~
尋晚仲衰﹐ 凌晨時份係人地屋企門口"抄"野食﹐ 頂佢個肺! 又係度叫又叫地﹐ 唔知嘈D咩!!! 實在是
忍無可忍 已經唔係第一次﹐ 邊個阻我同周公傾計真係無得傾!! 實在令人惱怒~~~~~~~~~~~~ 搞到我今朝真係唔想返工!!!!!!!!!!!!唔好比我再見到佢﹐ 我一定會"湯"左佢之後"邊""屍" 遊街示眾!!!!!!!!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 噢no~~~咪化身高爭鞋踩貓既變態狂魔AR
    [版主回覆10/07/2010 21:32:00]咩來GA???? 唔識﹐ 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 你個邊無d變態婆咩?大陸同香港都好似有人用high heeled踩貓踩到死左喎!
    [版主回覆10/20/2010 21:46:00]好變態 wor 我地邊有咁變態!!!

    ReplyDelete