Friday, February 15, 2013

喜事



新一年有新喜事,就係我要掛泵啦,哈哈!做左差不多9個月既泵媽,我相信係時候結束啦,雖然有時覺得人奶始終係最好,但我自己又吾係食野好健康,而且日日咁泵真係幾吃力,仲有係街買既奶始終都係多營養D,所以決定吾再餵人奶lu。 而家吾駛再擔心要泵奶而照顧吾到BB,出街又吾需要再擔心無得泵奶,晚上餵完奶沖完涼仲有30分鐘可以睇電視休息下,哈哈,咁既生活真係好懷念呀! 另一個目的掛泵係因為要計劃下生第二個,所以要努力調理好身體先可以生第二個呀。 希望快D有好消息啦,哈哈!

另外,估不到既係,情人節我老公居然送禮物比我,真係意想不到。吾係花,吾係朱古力,係一套我好中意既電影。雖然基本上係無時間去欣賞,但老公既心意吾可以吾appreciate, 希望今個weekend BB乖D,咁我就有機會同老公一齊欣賞呢套戲啦,哈哈! 

明天又會係好忙碌既一天,要去睇床肉,睇BB car seat, 睇 daycare....呢幾排都好擔心daycare會無位,原因係我99成日都吹我地,叫我地去報定名先。 唉,真係好stressed.  佢話cousin B已經報讀左啦,好多人已經報左啦,話我地咁遲,我仲以為自己返左香港,駛吾駛咁誇張呀。 其實佢地報個間係唐人街一間比較出名既學校,不過對我來說,地點都吾方便,而且我覺得名吾名校係睇你點教既啫。 我老公個niece就係個度讀,我覺得咪又係不外如是,又吾係特別乖,又吾係特別叻,咁不如係我屋企附近搵D仲好啦,我返工前可以drop off佢,而6299又可以方便D接佢。 不過我個B只不過係9個月大,就要同人地搶學位,唉,真係辛苦呀! 希望Hannah B大個聽聽話話,吾好好似姐姐咁成日都要發脾4啦!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. 原來要生第二個,就要停人奶,真係唔睇唔知呢 ^^
    不過你好犀利呀,可以餵到人奶 9 個月,我希望我第時都奶水充足啦 ^^嘻嘻....
    等你好消息,祝福你呀,Hannah 一定好快成為家姐仔架 ^o^

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu...
    好有計劃, 好有準備, 一定好快有好消息 !

    ReplyDelete
  3. 我好明白計劃生第二個就要停人奶,我都苦惱緊呢個問題,但我個囡而家先4個半月大,實在要繼續餵呢~

    ReplyDelete
  4. 恭喜 恭喜 祝妳心想事啊

    ReplyDelete
  5. 新春頭連連恭喜 ,有子趁早生老來便可兒孫滿堂但不可太早公報BB會小氣把自己養肥先不用為入學而担心通常2歲才入BB班叫99等吓先

    ReplyDelete
  6. 泵奶真係好鬼悶同煩,妳o個邊day care貴唔貴?希望快D聽到妳o既好消息。

    ReplyDelete
  7. 其實一切都係以Hannah b為大前提,如果可以多啲時間照顧,提早掛泵都係好事呀
    我next target係一歲,其實好唔捨得停,但同你一樣我又計劃生第二個又想調理下先,因為餵人奶我真係覺得幾"chur"營養架!

    ReplyDelete
  8. 恭喜你掛泵又决定生第二個,那真要調好身体先.
    你有個niece讀了名校但都不外如是,才可以容易决定揾間附近的.
    一仔呢...唉,我烦惱中-_-||

    ReplyDelete
  9. Did Hannah quit cold turkey?

    ReplyDelete
  10. 期待你既好消息呀!!

    ReplyDelete
  11. "計劃下生第二個"Wow!相信Hannah B都好期待!

    ReplyDelete
  12. 唔駛再泵奶舒服好多啦喎,努力再生第二個啦

    ReplyDelete
  13. 第二個? 祝你大計成功!

    ReplyDelete
  14. 咁快諗定第二個

    ReplyDelete
  15. 下, 你地都要爭學位? 不過喺china town, 係咪又係華人搞出黎架?
    餵到9個月先掛泵都算係咁啦. 你少啲壓力會開心啲, 一個開心既媽媽會湊出更開心既bb!! 最緊要係...可以快啲努力第二個!

    ReplyDelete
  16. 祝你追b成功~
    你哋嗰度都要搶學位?

    ReplyDelete
  17. 一個嬌兩個妙, 預祝你得個"好"字, 既得龍女, 來年再添個虎子.

    ReplyDelete
  18. 好開心呀。。。快啲快啲快啲。。。。。中

    ReplyDelete
  19. 話你甘快打算第二個....俾個"叻"你
    daycare係pre-school? 定係托兒JA...
    我間daycare, 我有左8wks就報架...仲要係on waiting list
    因為infant, 一個老師只可以照顧4個BB....真係位唔多
    你買到car seat未丫?

    ReplyDelete
  20. 原來唔止香港學位咁緊。美國都係。你好叻呀!9個月。我一個月都可能無

    ReplyDelete
  21. Which one in Chinatown?? I amnot sure the one you are talking about is my hubby's niece and nephew's school. If so, they need Chinatown address for application.

    ReplyDelete
  22. 唔知會係蛇B定馬B?
    我覺得學校都唔係唔緊要, 唔係知識上學到乜, 而係同邊啲朋友埋堆。 近硃者赤近墨者黑真係有道理架。

    ReplyDelete
  23. 你 指 day care 定 小 學 啊 ? 原 來 要 0甘 快 報 名 架 喇 ?

    ReplyDelete
  24. 希望你快d....中獎, 哈哈!!

    ReplyDelete
  25. Hannah B要乖乖哦~好快就要做姐姐呀^^

    ReplyDelete
  26. 咁好快會有好消息喎!嘻。。。

    ReplyDelete
  27. Mrs. Wu,
    -你好叻啦! 又返工又泵奶.
    -你決定再生, 你真係好鐘意小朋友.
    -你老公, 知你辛苦, 情人節買禮物比你, 氹下你. So sweet.
    -9 個月大, 就要爭學位, 而家讀書太緊張啦! 如果你覺你屋企附近間學校, 都ok, 就去問下, 了解下報名啲嘢先.
    [Vicky回覆02/21/2013 23:59:19]祝你蛇年, 夢想成真,

    ReplyDelete
  28. 新精頭未過呀, 祝你今年添丁又發財先~~

    ReplyDelete
  29. 原來外國既學位都要爭,仲以為香港先咁誇張!
    你好勁呀, 可以堅持9個月餵人奶~
    加油呀,好好調理身子,希望你快d有好消息公佈啦~~~

    ReplyDelete
  30. 九個月!好勁!

    ReplyDelete
  31. 唔泵奶後實多左好多時間用

    ReplyDelete
  32. 恭喜!...不過掛完泵好快又再要餵個細B啊!...祝你今年生多條蛇仔啦!..

    ReplyDelete