Wednesday, July 31, 2013

一波未平,一波又起


好慘呀,4個用大既表第係星期六已經出左院,雖然吾知詳情係點,但都一定辛苦媽媽同我亞媽! 上tango見佢,都好舒服,無咩事呀,我諗應該好好多,不過可能都係多痰,仲未清得哂,如果佢係度就好,我上次買個部牛牛機一定可以大派用場呀! 不過香港可能真係好多細菌,佢支氣管炎好少少之後,家姐又話我知佢手腳有疹,同佢去睇醫生,話佢有手足口病,哎呀,真係戥BB辛苦呀! 雖然吾多清楚係咩,但佢地話有水泡,又有少少燒,唉,陰功,又無藥可食,始終太細個,都吾想佢食咁多藥呀! 吾該幫BB祈禱,希望佢快D好番啦!hannah 表第,加油呀! 不過我家姐因為買哂機票去旅行,所以要留低亞B比我亞媽湊,唉,我知佢都吾想去,但無計...我諗佢去,都玩得吾開心呀! 


姨姨好掛住你既笑容呀!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

16 comments:

  1. 呢排有好多小朋友有手足口病,我有blog D仔都有
    希望Hannah表弟快D好番啦

    ReplyDelete
  2. 小朋友真係唔好食咁多成藥,但有病又唔可能唔食藥。。。。唉,矛盾哩!

    ReplyDelete
  3. 手足口病會傅染同埋會發燒..係大陸一般都要住院打成個星期針先會好返...希望Hannah表弟快D好番啦

    ReplyDelete
  4. 真係無陰功囉,我會幫表弟祈禱!

    ReplyDelete
  5. 咁細個有手足口病, 媽媽實好心痛, 天父保守他快些痊癒.

    ReplyDelete
  6. 咁多波折既, 好慘呀, bb...
    希望佢快啲好番啦

    ReplyDelete
  7. 真好慘呀,未病好番,又手足口病!
    希望表弟快D好番晒! 個個都替你擔心呀!

    ReplyDelete
  8. 真係好慘呢, 不過香港的天氣同環境真係差, 所以妳都好好珍惜+享受o係美國的一切啦~~

    ReplyDelete
  9. Mrs. Wu:
    ~真係最怕bb病. 可能香港環境比較污染, 太容易感染.
    ~希望bb會快啲康復啦!! 但你家姐又會bb 咁細個, 就走去旅行㗎!! 比我唔放心去!

    ReplyDelete
  10. 聽到都心up,寧願自己病!希望阿b快d好,因為最辛苦其實真係係大人,又要擔心!

    ReplyDelete
  11. 聽見都心痛,咁細個就要受咁多苦

    ReplyDelete
  12. 表弟咁可愛!祝他快D好番!

    ReplyDelete
  13. 見到bb病,真係好肉赤,希望表弟快啲好返

    ReplyDelete
  14. 咁細個就病病, 希望表弟仔快d好返啦!

    ReplyDelete
  15. 要快d好反呀....d菌咁多既><

    ReplyDelete
  16. OK~~今晚即祈~~
    BB 病就好心痛~

    ReplyDelete